Koko elämä tähtiin kirjoitettu?

kohtaloako

Kun tutkii ihmisen astrologista karttaa, sieltä löytää pienen pieniäkin yksityiskohtia. Planeettojen asennot vaikuttavat kaikkeen, niin sehän tarkoittaa, että koko elämä määräytyy sen mukaan milloin olet syntynyt! Syntymäkartasta näkee millainen lapsuus on ollut ja mitä tulevaisuus mahdollisesti tuo. Eli kenelläkään ei siis ole mitään mahdollisuuksia vaikuttaa mihinkään, vaan kaikki on ennalta määrättyä? Aika pelottavaa...
Itselleni täysin vieras ihminen tutki syntymäkarttaani, ja kertoi minusta sellaisia asioita joita en olisi koskaan kuvitellutkaan siellä näkyvän. Ehkä siis kuitenkin on olemassa kohtalo ja jokaisen elämällä jokin tarkoitus.

7

974

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hui, pelottaa...

Jos kuu on poikittain, seuraava vieras on mies. Jos kuu on pystys, seuraava vieras on nainen. Jos Pluto on kahdeksannessa huoneessa, sinulla oli huonoja puuleluja lapsena. Jos sattumoisin Venus on yhtymässä skorpionin, vanhemmiten tulet menemään kuuhun.

• ...

Venus huone 7 neliössä Plutoon. Mutta, höplästä veto ei kuulu ammattiastrologiaan. Ja minä en hiljene, ennenkuin hiljenen.
        Nyt ei turhaan ole käyty Suomen puolustusvoimissa kriisien hallinnan johtamistehtävät-koulutus. Ja kouluttaja kehui minua luokan edessä erityisen hyvin selviytyväksi johtajakksi kriisitilanteessa. Dragsvik 2008. Kuu Oinaassa.

Otan uusia identtiteettiehdotuksia vastaan mielelläni, koska minulla ei ole sitä onnellista avioliittoa, minulle tarkoitetun erikosen kumppanin kanssa, jonka ansiosta selviydyn paremmin yleisön suhteen. Hän oli vahva ja haastava ja meille saattoi syntyä riitoja ja ristiriitoja, mutta koska meillä oli paljon seksuaalista vetovoimaa, me selviydyimme riidoitsa.
        Siis, antakaa ehdotuksi.

• kyynikko

kommentoida sen verran että vaikka olen kyyninen niin haluaisin uskoa siihen jokaisella on kohtalo ja jokaisen elämällä on tarkoitus. Mutta miksi elämä ei ole oikeudenmukainen eikä reilu, kuka sen kohtalon on määritellyt kenellekkin?
      Miksi toiset joutuu kärsimään ja toiset saa kaiken vaikkei monesti sitä ansaitsekkaan?
      loputtomia kysymyksiä ilman vastauksia =)

• perinnön.

Rankka juoppo ja ilkeä ihminen saa jättiperinnön. Ja saituus jatkuu entiseen malliin. Mielummin ollaan yksin, kun otettaisiin vieras vastaan. No, nyt hän sitten sairastui. Leikkaus odottaa, yritti itse hoitaa itseään kivennäisaineella, ei onnistunut. Erityisenä vaikeutena kovettuneet lihakset. Mistäköhän vois johtuu?
        Jos vaihtaisi mielensä antavaksi, rentoutuisivatko lihakset? Luulen niin. Lonkkakeikkaus, perusturvallisuus, on mies.

• ..elämäni

on kirjoitettu kristallipallon pintaan. Ei tartte lukemisessa päätään kiäntää, senkun palloa käsis pyärittää.

• .kohtaloni

voi lukea kahvinporoista. En ole vielä taitoa oppinut, vaikka siinä ei mitään karttoja tarvitsekaan apuna. Harjoittelen kyllä kovasti, eiköhän se siitä ala luonnistumaan.
        Esittäkääpä te muutkin vaihtoehtoisia kohtalonennustuskeinoja.

• kerrotaan
        .kohtaloni kirjoitti:

voi lukea kahvinporoista. En ole vielä taitoa oppinut, vaikka siinä ei mitään karttoja tarvitsekaan apuna. Harjoittelen kyllä kovasti, eiköhän se siitä ala luonnistumaan.
        Esittäkääpä te muutkin vaihtoehtoisia kohtalonennustuskeinoja.

mää käyn ennustajal eihä se ihan ilmast oo mut laarustahan täytyy aina maksaa se tuli kalliiks kun
        se neuvo sijottaan siihe vin kapitaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      71
      1767
    2. Naantalin kylpylän ampujat

Oli somppumatuja. Nyt mennään. Suomi on ruotsi.
      Maailman menoa
      26
      1277
    3. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      34
      1162
    4. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      134
      944
    5. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      198
      852
    6. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      64
      704
    7. 77
      672
    8. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      207
      654
    9. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      618
    10. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      49
      581
    11. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      32
      538
    12. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      59
      525
    13. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      517
    14. 36
      494
    15. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      24
      469
    16. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      457
    17. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      28
      432
    18. En tiedä mitä sanoa

Siksi en vastannut😔
      Ikävä
      33
      423
    19. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      417
    20. Päivän galluppi

Minkälainen ehkäisy sinkkupalstalaisilla käytössä?
      Sinkut
      82
      398
    Aihe