Koko elämä tähtiin kirjoitettu?

kohtaloako

Kun tutkii ihmisen astrologista karttaa, sieltä löytää pienen pieniäkin yksityiskohtia. Planeettojen asennot vaikuttavat kaikkeen, niin sehän tarkoittaa, että koko elämä määräytyy sen mukaan milloin olet syntynyt! Syntymäkartasta näkee millainen lapsuus on ollut ja mitä tulevaisuus mahdollisesti tuo. Eli kenelläkään ei siis ole mitään mahdollisuuksia vaikuttaa mihinkään, vaan kaikki on ennalta määrättyä? Aika pelottavaa...
Itselleni täysin vieras ihminen tutki syntymäkarttaani, ja kertoi minusta sellaisia asioita joita en olisi koskaan kuvitellutkaan siellä näkyvän. Ehkä siis kuitenkin on olemassa kohtalo ja jokaisen elämällä jokin tarkoitus.

7

638

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hui, pelottaa...

      Jos kuu on poikittain, seuraava vieras on mies. Jos kuu on pystys, seuraava vieras on nainen. Jos Pluto on kahdeksannessa huoneessa, sinulla oli huonoja puuleluja lapsena. Jos sattumoisin Venus on yhtymässä skorpionin, vanhemmiten tulet menemään kuuhun.

      • ...

        Venus huone 7 neliössä Plutoon. Mutta, höplästä veto ei kuulu ammattiastrologiaan. Ja minä en hiljene, ennenkuin hiljenen.
        Nyt ei turhaan ole käyty Suomen puolustusvoimissa kriisien hallinnan johtamistehtävät-koulutus. Ja kouluttaja kehui minua luokan edessä erityisen hyvin selviytyväksi johtajakksi kriisitilanteessa. Dragsvik 2008. Kuu Oinaassa.

        Otan uusia identtiteettiehdotuksia vastaan mielelläni, koska minulla ei ole sitä onnellista avioliittoa, minulle tarkoitetun erikosen kumppanin kanssa, jonka ansiosta selviydyn paremmin yleisön suhteen. Hän oli vahva ja haastava ja meille saattoi syntyä riitoja ja ristiriitoja, mutta koska meillä oli paljon seksuaalista vetovoimaa, me selviydyimme riidoitsa.
        Siis, antakaa ehdotuksi.


    • kyynikko

      kommentoida sen verran että vaikka olen kyyninen niin haluaisin uskoa siihen jokaisella on kohtalo ja jokaisen elämällä on tarkoitus. Mutta miksi elämä ei ole oikeudenmukainen eikä reilu, kuka sen kohtalon on määritellyt kenellekkin?
      Miksi toiset joutuu kärsimään ja toiset saa kaiken vaikkei monesti sitä ansaitsekkaan?
      loputtomia kysymyksiä ilman vastauksia =)

      • perinnön.

        Rankka juoppo ja ilkeä ihminen saa jättiperinnön. Ja saituus jatkuu entiseen malliin. Mielummin ollaan yksin, kun otettaisiin vieras vastaan. No, nyt hän sitten sairastui. Leikkaus odottaa, yritti itse hoitaa itseään kivennäisaineella, ei onnistunut. Erityisenä vaikeutena kovettuneet lihakset. Mistäköhän vois johtuu?
        Jos vaihtaisi mielensä antavaksi, rentoutuisivatko lihakset? Luulen niin. Lonkkakeikkaus, perusturvallisuus, on mies.


    • ..elämäni

      on kirjoitettu kristallipallon pintaan. Ei tartte lukemisessa päätään kiäntää, senkun palloa käsis pyärittää.

      • .kohtaloni

        voi lukea kahvinporoista. En ole vielä taitoa oppinut, vaikka siinä ei mitään karttoja tarvitsekaan apuna. Harjoittelen kyllä kovasti, eiköhän se siitä ala luonnistumaan.
        Esittäkääpä te muutkin vaihtoehtoisia kohtalonennustuskeinoja.


      • kerrotaan
        .kohtaloni kirjoitti:

        voi lukea kahvinporoista. En ole vielä taitoa oppinut, vaikka siinä ei mitään karttoja tarvitsekaan apuna. Harjoittelen kyllä kovasti, eiköhän se siitä ala luonnistumaan.
        Esittäkääpä te muutkin vaihtoehtoisia kohtalonennustuskeinoja.

        mää käyn ennustajal eihä se ihan ilmast oo mut laarustahan täytyy aina maksaa se tuli kalliiks kun
        se neuvo sijottaan siihe vin kapitaan


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      420
      2916
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      98
      2237
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      336
      1874
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1873
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1707
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1197
    7. 157
      1196
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      95
      1130
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1032
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      917
    Aihe