Kun tutkii ihmisen astrologista karttaa, sieltä löytää pienen pieniäkin yksityiskohtia. Planeettojen asennot vaikuttavat kaikkeen, niin sehän tarkoittaa, että koko elämä määräytyy sen mukaan milloin olet syntynyt! Syntymäkartasta näkee millainen lapsuus on ollut ja mitä tulevaisuus mahdollisesti tuo. Eli kenelläkään ei siis ole mitään mahdollisuuksia vaikuttaa mihinkään, vaan kaikki on ennalta määrättyä? Aika pelottavaa...
Itselleni täysin vieras ihminen tutki syntymäkarttaani, ja kertoi minusta sellaisia asioita joita en olisi koskaan kuvitellutkaan siellä näkyvän. Ehkä siis kuitenkin on olemassa kohtalo ja jokaisen elämällä jokin tarkoitus.
Koko elämä tähtiin kirjoitettu?
7
771
Vastaukset
- Hui, pelottaa...
Jos kuu on poikittain, seuraava vieras on mies. Jos kuu on pystys, seuraava vieras on nainen. Jos Pluto on kahdeksannessa huoneessa, sinulla oli huonoja puuleluja lapsena. Jos sattumoisin Venus on yhtymässä skorpionin, vanhemmiten tulet menemään kuuhun.
- ...
Venus huone 7 neliössä Plutoon. Mutta, höplästä veto ei kuulu ammattiastrologiaan. Ja minä en hiljene, ennenkuin hiljenen.
Nyt ei turhaan ole käyty Suomen puolustusvoimissa kriisien hallinnan johtamistehtävät-koulutus. Ja kouluttaja kehui minua luokan edessä erityisen hyvin selviytyväksi johtajakksi kriisitilanteessa. Dragsvik 2008. Kuu Oinaassa.
Otan uusia identtiteettiehdotuksia vastaan mielelläni, koska minulla ei ole sitä onnellista avioliittoa, minulle tarkoitetun erikosen kumppanin kanssa, jonka ansiosta selviydyn paremmin yleisön suhteen. Hän oli vahva ja haastava ja meille saattoi syntyä riitoja ja ristiriitoja, mutta koska meillä oli paljon seksuaalista vetovoimaa, me selviydyimme riidoitsa.
Siis, antakaa ehdotuksi.
- kyynikko
kommentoida sen verran että vaikka olen kyyninen niin haluaisin uskoa siihen jokaisella on kohtalo ja jokaisen elämällä on tarkoitus. Mutta miksi elämä ei ole oikeudenmukainen eikä reilu, kuka sen kohtalon on määritellyt kenellekkin?
Miksi toiset joutuu kärsimään ja toiset saa kaiken vaikkei monesti sitä ansaitsekkaan?
loputtomia kysymyksiä ilman vastauksia =)- perinnön.
Rankka juoppo ja ilkeä ihminen saa jättiperinnön. Ja saituus jatkuu entiseen malliin. Mielummin ollaan yksin, kun otettaisiin vieras vastaan. No, nyt hän sitten sairastui. Leikkaus odottaa, yritti itse hoitaa itseään kivennäisaineella, ei onnistunut. Erityisenä vaikeutena kovettuneet lihakset. Mistäköhän vois johtuu?
Jos vaihtaisi mielensä antavaksi, rentoutuisivatko lihakset? Luulen niin. Lonkkakeikkaus, perusturvallisuus, on mies.
- ..elämäni
on kirjoitettu kristallipallon pintaan. Ei tartte lukemisessa päätään kiäntää, senkun palloa käsis pyärittää.
- .kohtaloni
voi lukea kahvinporoista. En ole vielä taitoa oppinut, vaikka siinä ei mitään karttoja tarvitsekaan apuna. Harjoittelen kyllä kovasti, eiköhän se siitä ala luonnistumaan.
Esittäkääpä te muutkin vaihtoehtoisia kohtalonennustuskeinoja. - kerrotaan
.kohtaloni kirjoitti:
voi lukea kahvinporoista. En ole vielä taitoa oppinut, vaikka siinä ei mitään karttoja tarvitsekaan apuna. Harjoittelen kyllä kovasti, eiköhän se siitä ala luonnistumaan.
Esittäkääpä te muutkin vaihtoehtoisia kohtalonennustuskeinoja.mää käyn ennustajal eihä se ihan ilmast oo mut laarustahan täytyy aina maksaa se tuli kalliiks kun
se neuvo sijottaan siihe vin kapitaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3026907Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151297- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541076Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982