Aquador 24 C

Ostamassa

Onko kellään kokemuksia Aquador 25 C veneestä 260hv Volvo Penta.

Millainen vene ajaa eri olosuhteissa, miten pitää hinnan, miten moottori / tehon riittävyys, potkuri jne..

2

2894

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemusta on

Moi, itsellä on kokemusta 220 tuntia ko. veneellä. Koneen VP KAD 44 260 hv. Olen tyytyväinen kokonaisuteen. Potkureina rosteriset C3 potkurit joilla kiertää hieman yli sallitun 3900 rpm. Sopiva matkanopeus on n. 25 solmua jolloin kiertaa 3200, huiput taitaa olla jotain 35-36 solmua. Vene on hyvä ja yllätyksetön ajaa, mutta ei tietenkään vastaa esim. Targaa kun keliä on yli 1,5 m aallokko. Olen kiertänyt veneellä vuosittain saaristomerta Maarianhaminaa, Kokaria jne. ja hyvin on pärjätty kun ei lähde yli 10-11 m tuuliin.

Mitään suurempia vikoja ei ole ilmennyt ja veneessä asuu mukavasti 2-3 henkeä.

Sopiva vene sekä yhteys käyttöön koska helppo hallita yksinkin ja sillä sujuu mukavasti parin viikon kesälomareissutkin. Suosittelen.

• omistaneena

Läheltä liippasi että olisin ostanut 25 C:n keväällä. Paattihan on hyvän näköinen, pohjan muodot kohdallaan. Omalta osaltani veneessä on kaksi vikaa: Melkein ostamani veneen myyjä myönsi valitellen että dieselkoneen tärinä rungossa aiheuttaa tuulilasin sekä alumiiniovien ruuvien irtoamisia. Hän väitti että pari kertaa kesässä täytyy käydä ko. ruuvit läpi. Ehkä tämäkin homma jäisi väliin jos ne ruuvinreijät ensin täyttää sikaflexillä ja sitten itse ruuvilla. Toinen miinus jonka perusteella en venettä ostanut oli oviaukot veneen sivuilla. Olen 190 cm pitkä ja niistä aukoista oli kyllä mahdotonta liikkua suuntaan tai toiseen. Ajattelin että mikäli syystä tai toisesta tulisi kiire ulos rantautuessa tai sisälle, niin minä en ainakaan taivu moisesta reiästä riittävän vikkelään. Ohjaamo on melko matala, ja siitä syystä nämäkin aukot ovat jääneet pieniksi. 28 C taitaa aukkojen osalta olla parempi. Komeita paatteja kyllä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      40
      3077
    2. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      81
      2904
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      190
      2479
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      36
      2195
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      20
      1493
    6. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1406
    7. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      23
      1403
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10
      1284
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      13