Työyhteisössä joudun usein ateistien piikittelyn kohteeksi. Minua nälvitään siitä, kuinka jaksan uskoa raamattuun Jumalan sanana.
Raamatussa lukee, että uskovaiset saavat osakseen pilkkaa.
Sellaisia ihmisiä pidetään lähinnä älykääpiöinä, jotka turvautuvat raamattuun. Jotka tunnustavat Jeesuksen Herrakseen.
Mutta tämä "idiotismi" on siinä mielessä tosi hyvä asia, että meille on luvattu kerran kunnian taivas!
Täällä ajassa saakin näyttää vähän vinksahtaneelta ja jonkinasteiselta höyrypäältä, miksi minuakin on usein nimitetty.
Todellisuudessa höyrypäitä ovat ihan jotku muut!
Miksi ateistit vainoatte meitä?
miks ateistit vainoovat meitä?
25
178
Vastaukset
- takia suomessa
on maailman 5 kovin verotus ja ddrmäinen lainsäädäntö. Olkaa tyytyväisi, etten mä esim väkivalloi ala perimään minulta ryöstettyjä kirkollis ja yhteisöveroja.
Myöskin lasten kuten itse aivopeseminen uskonnolla on sairasta, joten olkaa ihan tyytyväisiä että se on vaan haukkua, mitä saatte osaksenne. Ei haukku haavaa tee.
Ole vaan rauhassa vajakki, onhan suomessa muitakin pöpejä.Perustella, miksi kirkko ja uskonto on aiheuttanut korkeat verot? Ei aukene mulle...
- historiaa:
UskonnotonLähimmäinen kirjoitti:
Perustella, miksi kirkko ja uskonto on aiheuttanut korkeat verot? Ei aukene mulle...
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kristinusko
"Ensimmäisen vuosisadan ja vuoden 1050 välisenä aikana evankeliumia ja kristinuskoa julistettiin Euroopassa"
http://fi.wikipedia.org/wiki/Lalli_(henkilö)
"Piispa oli tarinan mukaan ottanut ruokaa, olutta ja heinää ja maksanut niistä. Kun isäntä palasi, Lallin vaimo tai - tarinan versiosta riippuen - äiti tai piika Kerttu (Gertrud) väitti piispan väkipakolla ottaneen ruokaa, olutta ja heinää maksamatta niistä korvausta. Raivostunut Lalli lähti kirves, keihäs
" - Kuk regus susej
historiaa: kirjoitti:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kristinusko
"Ensimmäisen vuosisadan ja vuoden 1050 välisenä aikana evankeliumia ja kristinuskoa julistettiin Euroopassa"
http://fi.wikipedia.org/wiki/Lalli_(henkilö)
"Piispa oli tarinan mukaan ottanut ruokaa, olutta ja heinää ja maksanut niistä. Kun isäntä palasi, Lallin vaimo tai - tarinan versiosta riippuen - äiti tai piika Kerttu (Gertrud) väitti piispan väkipakolla ottaneen ruokaa, olutta ja heinää maksamatta niistä korvausta. Raivostunut Lalli lähti kirves, keihäs
"???
- googlea:
Kuk regus susej kirjoitti:
???
http://vanha.hum.utu.fi/shistoria/tutkimus/projektit.php?id=8
"Verotus liittyykin keskeisellä tavalla suomalaiseen arkeen aina keskiajalta tähän päivään. Katolinen kirkko oli ensimmäinen järjestelmällinen verottaja Suomessa, mutta pysyvä kruununverotuskin alkoi maassamme jo 1200-luvulla
"
Surullista, että niin moni atte on sosialismimielinen. - Kuk regus susej
googlea: kirjoitti:
"Verotus liittyykin keskeisellä tavalla suomalaiseen arkeen aina keskiajalta tähän päivään. Katolinen kirkko oli ensimmäinen järjestelmällinen verottaja Suomessa, mutta pysyvä kruununverotuskin alkoi maassamme jo 1200-luvulla
"
Surullista, että niin moni atte on sosialismimielinen.Se ei liittynyt asiaan oikeastaan millään tavalla.
Miksi verotus on mielestäsi perustuslain vastainen?
Mitä vikaa sosialismissa on, olisiko esm USA:n malli parempi, pääset hoitoon jos sinulla on varaa vakuutukseen? - suomalainen,
Kuk regus susej kirjoitti:
Se ei liittynyt asiaan oikeastaan millään tavalla.
Miksi verotus on mielestäsi perustuslain vastainen?
Mitä vikaa sosialismissa on, olisiko esm USA:n malli parempi, pääset hoitoon jos sinulla on varaa vakuutukseen?suivaantui pakkokymmenyksistä, niinkuin niin moni kapitalisti.
Usa on sosialistivaltio, verotus on lähes yhtä kovaa kuin pohjoismaissa. Usassa rahat menevät sotimiseen ja marsmatkaan, pohjoismaissa surkean julkisen sektorin pyörittämiseen.
Meikä on esim miellummin kuollut kuin olisin missään tekemisissä vapaaehtoisesti julkisen sektorin kanssa, sen verran on tässä vuosikymmenten aikana tullut sosialismimielisiltä paskaa niskaan. - Kuk regus susej
suomalainen, kirjoitti:
suivaantui pakkokymmenyksistä, niinkuin niin moni kapitalisti.
Usa on sosialistivaltio, verotus on lähes yhtä kovaa kuin pohjoismaissa. Usassa rahat menevät sotimiseen ja marsmatkaan, pohjoismaissa surkean julkisen sektorin pyörittämiseen.
Meikä on esim miellummin kuollut kuin olisin missään tekemisissä vapaaehtoisesti julkisen sektorin kanssa, sen verran on tässä vuosikymmenten aikana tullut sosialismimielisiltä paskaa niskaan....suivaantui pakkokymmenyksistä, niinkuin niin moni kapitalisti."
Laittamasi linkin mukaan Lalli suivaantui, koska joku nainen valehteli hänelle.
"Usa on sosialistivaltio, verotus on lähes yhtä kovaa kuin pohjoismaissa."
Sinulla ei taida olla tuo sosialismi-sanan merkitys ihan hallussa.
"Meikä on esim miellummin kuollut kuin olisin missään tekemisissä vapaaehtoisesti julkisen sektorin kanssa, sen verran on tässä vuosikymmenten aikana tullut sosialismimielisiltä paskaa niskaan."
Minä maksan mieluummin veroa, kuin kuolen koska ei ole varaa hoitoon. - arkibubliikki
Voi jysäys sun kanssa. Ensinnäkin kirkko ei ryöstä keltään, joten sun on ihan turha itkeä, että joku olis kupannu sulta rahaa! Kirkkoon kun ei ole pakko kuulua, mutta ihmisen olisi hyvä kuulua johonkin kristilliseen yhteisöön, jotta pysyy Jumalan yhteydessä. Mielelläni maksaisin sinuna kirkollisveroa!
Jeesus käski meitä mennä saarnaamaan kaikkialle maailmaan ja saarnata evankeliumia. Tätä lähetyskäskyä haluamme noudattaa. Ja mikä olisikaan kamalinta, mitä omalle lapselle voisi tehdä, ettei hänelle kertoisi elämän tärkeimmästä asiasta!
Kyllä ihminen tarvii nykyäänkin Jumalaa, ei se ole menneen ajan tuote. Se on kaiken luoja, joka on luonut sinutkin!
Sulla ei ole sitten minkään valtakunnan oikeutta ruveta nimittelemään mua vajakiksi, ku sä varsin hyvin tiedät, että mä voin tehdä siitä jopa syytteen kunnianloukkaumuksesta! Jos sulle ei ole tuo selvä, niin sopiipahan kysyä, kumpi meistä onkaan vajaa? - arkibubliikki
Voi jysäys sun kanssa. Ensinnäkin kirkko ei ryöstä keltään, joten sun on ihan turha itkeä, että joku olis kupannu sulta rahaa! Kirkkoon kun ei ole pakko kuulua, mutta ihmisen olisi hyvä kuulua johonkin kristilliseen yhteisöön, jotta pysyy Jumalan yhteydessä. Mielelläni maksaisin sinuna kirkollisveroa!
Jeesus käski meitä mennä saarnaamaan kaikkialle maailmaan ja saarnata evankeliumia. Tätä lähetyskäskyä haluamme noudattaa. Ja mikä olisikaan kamalinta, mitä omalle lapselle voisi tehdä, ettei hänelle kertoisi elämän tärkeimmästä asiasta!
Kyllä ihminen tarvii nykyäänkin Jumalaa, ei se ole menneen ajan tuote. Se on kaiken luoja, joka on luonut sinutkin!
Sulla ei ole sitten minkään valtakunnan oikeutta ruveta nimittelemään mua vajakiksi, ku sä varsin hyvin tiedät, että mä voin tehdä siitä jopa syytteen kunnianloukkaumuksesta! Jos sulle ei ole tuo selvä, niin sopiipahan kysyä, kumpi meistä onkaan vajaa? - loukkaumuutunut?
arkibubliikki kirjoitti:
Sulla ei ole sitten minkään valtakunnan oikeutta ruveta nimittelemään mua vajakiksi, ku sä varsin hyvin tiedät, että mä voin tehdä siitä jopa syytteen kunnianloukkaumuksesta! Jos sulle ei ole tuo selvä, niin sopiipahan kysyä, kumpi meistä onkaan vajaa?kunnianloukkaumuksesta! Näytä missä lakikirjasta sellainen rikosnimike löytyy.
arkibubliikki kirjoitti:
Sulla ei ole sitten minkään valtakunnan oikeutta ruveta nimittelemään mua vajakiksi, ku sä varsin hyvin tiedät, että mä voin tehdä siitä jopa syytteen kunnianloukkaumuksesta! Jos sulle ei ole tuo selvä, niin sopiipahan kysyä, kumpi meistä onkaan vajaa?Ihan vaan vastauksena viimeisen rivin kysymykseesi. Ja todisteet löydät omasta tekstistäsi.
Kasva aikuiseksi ;o)arkibubliikki kirjoitti:
Sulla ei ole sitten minkään valtakunnan oikeutta ruveta nimittelemään mua vajakiksi, ku sä varsin hyvin tiedät, että mä voin tehdä siitä jopa syytteen kunnianloukkaumuksesta! Jos sulle ei ole tuo selvä, niin sopiipahan kysyä, kumpi meistä onkaan vajaa?Nimeät kirkollisveron joka revitään kaikilta yrityksiltä?
Onko mielestäsi oikein että yritys jossa yksikään henkilö ei kuulu kirkkoon joutuu osallistumaan pakotettuna uskovaisten rahoittamiseen?
Et sinä kyllä ihan kaikilla sylintereillä käy.googlea: kirjoitti:
"
Surullista, että niin moni atte on sosialismimielinen.Ole mitkään kivat kaverit. Kyllä minusta humanisti ja ateisti on paras yhdistelmä. Lähinnä juuri sen vuoksi, koska katson itse olevani molempia...
Mutta kun... viittaamasi tutkimuksen mukaan verotuksen taustalla on luokkayhteiskunta ja valtion laajenemispaineet. Eikä kirkko. Katolinen kirkko on tosin ollut ensimmäinen, mutta kruununverotukseen on siirrytty jo 1200-luvulla, kuten omassa sitaatissasi toteat.
Veroja maksetaan siksi, koska kyseessä on järjestäytynyt yhteiskunta. Ei niitä peri kirkko, vaan valtio.
Vaino on ihan jotain muuta.
Ehkä sinulle vain yritetään kertoa totuus, mutta sinä otat sen nälvimisenä. Katsos kun se oikeasti on vähän vinksahtanutta että aikuinen ihminen uskoo satuolentoihin.- Saag Paneer
Ei meillä töissä ainakaan kukaan tiedä, millainen on kunkin uskonnollinen näkemys. Mistä ihmeestä sinä sinä tiedät kuka teillä on ateisti ja miksi he tietävät, että olet syvästi uskonnollinen?
- arkibubliikki
Mää olen muuten PORKKANA
- arkibubliikki
Jumala sallii tuon, miksi valitaa
Jumala tunttuu minusta vähän vinksahtaneelta ja jonkinasteiselta höyrypäältä, kun leppyi ainoan lapsensa kidutuksen katsomisesta.
Jumalalla on myös penisrengas, jota se kiiniittää alhaalla lentevien hävittäjien telakoitumiskoukkuun. Käy hellari palstalla kertomassa, että olet jehovantod. ja te uskotte oikeaan jumalaan....katso miten he suhtautuvat ymmärtäväisesti ja rakkaudella asiaasi.
Käy näin kaikki hihhuli osastot läpi, unohtamatta mainita, että olet jumalan asialla. Lisää muutama raamatun/koraanin lause mukaan.
Tule sitten kertomaan, että ateistit ovat suvaitsemattomia...
Ps. Kerro vielä, että olet homoseksuaali ja haluat lapsia....(saat vielä enemmän myötätuntoa ja rakkautta uskovaisilta!)
Jäämme odottamaan jännityksellä, millaisia tuloksia saat tällä testillä :-D- ja
tee ne on hommat jotka sulle kuuluu. Ei työpaikka mikään hihhuliteltta ole.
- jep jep
...ai että ateisitit nälvivät ja piikittelevät... se on kuule pientä siihen verrattuna mitä sontaa minä olen kärsinyt kristityiltä koko elämäni ajan, pidän suoranaisena ihmeenä etten tehnyt tsemurhaa pahimpina aikoina...
Onko se sellainen, jossa ensin kutsutaan koiraa: "tse tse" ja sitten kun se tulee. Tapetaan sen omistaja?
>> Miksi ateistit vainoatte meitä? > Raamatussa lukee, että uskovaiset saavat osakseen pilkkaa.
- Kössönöm
Olisivat tyytyväisiä, että ennustukset toteutuvat ja saavat olla oikeita marttyyreita.
Onneksi et koskaan saa tietää että sinua on huijattu koska kun kuolet et tiedä mistään mitään etkä myöskään silloin huomaa että et ole enää olemassa.
Usko on siitä hauska juttu että odotatte paratiisiin pääsyä vaikka kukaan ei ole siellä käynyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1024672Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493182Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle852929- 801690
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411470450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1021274- 151007
Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?
En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan40921Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah25900- 184894