Halens ja Cellbes

jsldjs

Onko samaa puljua, ts, voiko saada molemmista luoton yhtäaikaa? Mulla 2000 e laina jo Cellbesiltä

4

1337

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äåkljkl

eli tuo time finance, mutta ainakin mulla on molemmista lainaa. Eli saa yhtäaikaa.

• .....

Kyllä voi olla molemmista lainaa, mutt ainakin minä yritän maksella nuo kaksi mahdollisimman nopeasti pois. On nimittäin niin ärhäköitä soittelemaan jos on muutamankin päivän lainan takaisinmaksu myöhässä, että vi...ttaa.

Ei ole kyllä tarvinnut muiden lainanantajien kanssa samalla tavalla olla varpaillaan. Aina on muilta saanut joustoa takaisinmaksuun, mutt tuolta time finansilta ei. Taitaa olla niillä rahat vähissä kun perintätoimiston väki (maksuvalvonta) soittelee heti perään jos vähänkin möhästyy. Se tuntuu tosi inhottavalta ja siksi päätin, että kun saan nuo molemmat pikkulainat maksettua niin en ikinä enää kyseisestä firmasta hae lainaa.

Että kannattaa miettiä... Ai niin ja Citibank on toinen, joka on niskassa ja soittelevat jos maksuerä on myöhässä.

• shkfdhsdkj

NOrdax on kans varsinainen pain in the ass.....Kun maksu on 4 pv myöhässä, alkaa sen päiväinen soittelu, tekstittely, s-postien lähetys, miehelle soittavat myös vaikka laina mun nimissä ja kerran tekivät sen virheen, että soittivat mun duunipaikalle, ja jättivät soittopyynnön. Mulla on sellainen duuni, että sieltä ei tavoita (ei voi pitää kännykkää päällä), ja jos joku on sinne näiden 13 duunivuoden aikana soittanut, niin kyseessä on ollut joku todella tärkeä asia, joten nytkin luulin, että joku on vähintään kuollut! Kun soitin takas ja kuulin, että NOrdax, pidin aivan hirveän saarnan nille ja sanoin, että ÄLKÄÄ IKINÄ enää soittako mulle töihin, ONKO SELVÄ! JOtain se täti siellä änkytti, mutta eivät kyllä ole enää sinne soitelleet, muuten kyllä jahtaavat....ärsyttävää!

• jhkahk
        shkfdhsdkj kirjoitti:

NOrdax on kans varsinainen pain in the ass.....Kun maksu on 4 pv myöhässä, alkaa sen päiväinen soittelu, tekstittely, s-postien lähetys, miehelle soittavat myös vaikka laina mun nimissä ja kerran tekivät sen virheen, että soittivat mun duunipaikalle, ja jättivät soittopyynnön. Mulla on sellainen duuni, että sieltä ei tavoita (ei voi pitää kännykkää päällä), ja jos joku on sinne näiden 13 duunivuoden aikana soittanut, niin kyseessä on ollut joku todella tärkeä asia, joten nytkin luulin, että joku on vähintään kuollut! Kun soitin takas ja kuulin, että NOrdax, pidin aivan hirveän saarnan nille ja sanoin, että ÄLKÄÄ IKINÄ enää soittako mulle töihin, ONKO SELVÄ! JOtain se täti siellä änkytti, mutta eivät kyllä ole enää sinne soitelleet, muuten kyllä jahtaavat....ärsyttävää!

soittaa kanssa tosi hanakasti perään jos maksu on myöhästynyt enemmän kuin 2 vkoa. Mulle on käynyt joskus niin että en ole eräpäivänä (kuun lopussa) voinut maksaa ja maksanut sitten seuraavana palkkapäivänä (kuun puolivälissä), mutta maksu ei ole näkynyt heillä ennen kuin ovat tulostanut seuraavan laskun ja ovat heti soittaneet perään. Nykyään teen niin etten vastaa jos vieraasta/salaisesta numerosta soitetaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      231
      7876
    2. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      45
      5460
    3. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4842
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      76
      3547
    5. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      153
      3462
    6. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      2045
    7. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      32
      2041
    8. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      31
      1869
    9. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      45
      1748
    10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      39
      1697
    Aihe