Tapasin neitsytmiehen (itse oon vesimiesnainen) ja meillä oli vähän lomaromanssin tapaista siinä. Sovittiin että pidellään yhteyksiä ja näin päin pois. Välimatka erottaa. Laitoin viimeksi sms:n viikko sitten ja laitoin et ois kiva soitella. Ei ole vastannut enkä oo itsekään nyt sitten soittanut tai laittanut viestiä. Viikko on nyt mennyt. Menikö neitsyellä pupu pöksyyn tms?
Itselläni todella harvoin kolahtaa (vesimies kun oon) ja nyt kävi niin... se mies oli hyvä paketti.
t. sydämensä särkenyt vesimiesnainen
Neitsyt-mies ei vastaa
4
715
Vastaukset
- ...
itse ottaa yhteyttä?
- Neitsyt M
Nämä on aina monimutkaisia asioita. Lähetä vaikka tekstiviesti ja kännykkään välitystiedot päälle, jotta tiedät että viesti meni varmasti perille. Odota hetken aikaa. Päätät kuinka kauan olet valmis odottamaan ja jos miehestä ei mitään kuulu, niin jatkat eteenpäin. Kyllä miehessä pitäisi olla sen verran "munaa" että ilmoittaisi jos ei kiinnosta. Voihan tietysti olla, että on tapahtunut jotain minkä takia ko. ihminen ei voi/pysty ottamaan yhteyttä, mutta se taas on aika kaukaa haettua.
Sydänsuru tekee aina todella kipeää, mutta yritä jaksaa. Kaikella on tarkoituksensa. - Ihan vaan mielipiteeni
Naisena annan pienen neuvon: Jos miehestä ei kuulu, soita itse. Et menetä mitään ja saat välittömästi tiedon siitä, onko hän kiinnostunut sinusta. Jos et puhelun aikana saa selvyyttä asiaan, kysy suoraan. Vaatii hieman rohkeutta, mutta kannattaa, muuten jäät ihmettelemään tilannetta.
- katse eteenpäin
Unohda koko juttu. Nyt ja ikuisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418