Tapasin neitsytmiehen (itse oon vesimiesnainen) ja meillä oli vähän lomaromanssin tapaista siinä. Sovittiin että pidellään yhteyksiä ja näin päin pois. Välimatka erottaa. Laitoin viimeksi sms:n viikko sitten ja laitoin et ois kiva soitella. Ei ole vastannut enkä oo itsekään nyt sitten soittanut tai laittanut viestiä. Viikko on nyt mennyt. Menikö neitsyellä pupu pöksyyn tms?
Itselläni todella harvoin kolahtaa (vesimies kun oon) ja nyt kävi niin... se mies oli hyvä paketti.
t. sydämensä särkenyt vesimiesnainen
Neitsyt-mies ei vastaa
4
770
Vastaukset
- ...
itse ottaa yhteyttä?
- Neitsyt M
Nämä on aina monimutkaisia asioita. Lähetä vaikka tekstiviesti ja kännykkään välitystiedot päälle, jotta tiedät että viesti meni varmasti perille. Odota hetken aikaa. Päätät kuinka kauan olet valmis odottamaan ja jos miehestä ei mitään kuulu, niin jatkat eteenpäin. Kyllä miehessä pitäisi olla sen verran "munaa" että ilmoittaisi jos ei kiinnosta. Voihan tietysti olla, että on tapahtunut jotain minkä takia ko. ihminen ei voi/pysty ottamaan yhteyttä, mutta se taas on aika kaukaa haettua.
Sydänsuru tekee aina todella kipeää, mutta yritä jaksaa. Kaikella on tarkoituksensa. - Ihan vaan mielipiteeni
Naisena annan pienen neuvon: Jos miehestä ei kuulu, soita itse. Et menetä mitään ja saat välittömästi tiedon siitä, onko hän kiinnostunut sinusta. Jos et puhelun aikana saa selvyyttä asiaan, kysy suoraan. Vaatii hieman rohkeutta, mutta kannattaa, muuten jäät ihmettelemään tilannetta.
- katse eteenpäin
Unohda koko juttu. Nyt ja ikuisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial131693Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1351679Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2561212Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221088Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101066- 285955
- 128939
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3897Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49868- 10865