Sinä olet pääni sisällä
pantomiimina
alastomana vartalona
sivelemässä
minun kehoni viivoja
Sinä olet halu
Sinä olet vaara
Sinä olet lupaus rakkaudesta
ja minä kosteana
kuin aamukaste
pyydän että sama
auringonnousu näkyisi
vielä illalla
Sinä olet olet olet..
26
310
Vastaukset
- ihmispolo
Katso minuun
oi ihmispolo!
Katso, miten kauniit siipeni
loistaakaan
elokuun kuumissa kosteikoissa
sen hämyisissä illoissa
ja tietenkin:
sen kuutamossa
jossa
todet ja sadut
sekoittuvat- Minanoita
Tää oli kaunis vastaus.Satumainen
kiitos minulta, yhdenlaiselta fantasiahahmolta=))))
- kaaru
Hieno runosi on tänään muuttanut muotoaan. Sisältö on kuitenkin sama;) Mie tykkään tästä:)
- Minanoita
Mie käännän ja väännän näitä tekeleitäni, yhdestä poikii toinen, kolmas jää ainoaksi, neljäs päätyy roskakoppaan....jne. No, kylläpä sie tiiät minun oikullisen luonteeni=))))Sinulle Kaaru kiitokseni ja olipa mukava "nähdä" pitkästä aikaa=)))
- kastunut Skooda
NyyH!
En ala mitään, mutta runosta pidin:)- Minanoita
Sateeseen jo sekoittuvat
kyyneleet suolaiset...
Mie täällä odotan edes pientä taukoa
rouva sateelta
jonka krokonkyyneleet
ovat pihatieni lätäköksi kastelleet
Saappaat ja sienikori
rappusilla
myös odottavaisina
Sinua kiitän ma=)))
- *MURUKULTA*
Oot sie Noita mennyt noitumaan taas jotakin,
näyttäs kirjoitukseet tänään olevan aivan vinkkurassa?
No et kuitenkaan sanoja ole muuttanut ja se on hyvä!
"Sinä olet halu
Sinä olet vaara
Sinä olet lupaus rakkaudesta"..
vaan sinulla on keinot...'kiäh..
"Sinä olet lupaus rakkaudesta" hyvä lause vaikka yksinäänkin, vai mittee! ;)
Noituppas kuule äkkiä takaisin nämä vinkkurarivipötkyt,
no mie nyt kokkeilen ottaakis se allekkain näitä rivejä,,,
Kuuntele! Koni Ränsis laulaa 'Reisi'...wauh...ja huoh... :))))- Minanoita
(nauran täällä) oli se melkoinen huomio kun rivitys oli tipotiessään mutta vannon ettei minulla ollut osaa ei arpaa moiseen tekoon, ihan oli 24sen omaa sattumasoppaa se ...Mie olen sunnuntain kunniaks päättäny ruveta siivoamaan kun muutakaan en voi (metsään ei pääse kun rouva sade ei heivaa saavista kaatamista)
no annan hämhäkinseiteille kyytiä aikani huviksi=))Hmph!
Muru sinua kiitän=)))
Luen ja päätäni nyökyttelen, noin noin valloituksen tehny. Jospa ois rakkautta jota ei tarvitse pelätä. Liisa nyt syvään huokaa, oiskoha sitä nyt liikkeellä, minullaki samanlaisia oireita, heh. Runos siinä elävänä tunteitten tuntevien läsnäolo.
- Minanoita
Täältä sateen keskeltä saapuu
minun iloinen kiitokseni!
(eilen oli saaliina kaksi isoa
ämpärillistä kanttarelleja, tänään oli
tarkoitus toistaa sama vaan kun täällä
kaatamalla tulee tippoja taivaalta=)))
....Taas sä paiskasit runon ...
Tässä ihan sydänkin värisee ,
aamukastetta ja auringonnousua odotellessa .- Minanoita
Ja taas sä paiskasit kommentin josta
kovin iloiseksi tulin minä!
Todentotta kasteiset terveiseni ja kiitokseni
täältä sateenvarjon alta=))))
Hitsi....sanon minä kun runot on kuin laitettu
laatikkoon kerrostalojen lailla,
järkeä vailla...
ai niin ei saa valittaa
mutta silti valitan...perskules...
en Sinua vaan onko tämä nyt
taas näitä hemmetin "uudistuksia".
Niin runostasi...aukeaa kuin syksyisen
aamun kostea ruohikko - virkistäen.
Olisi aihetta enempäänkin tämän runosi
johdosta mutta laatikkorivi vei loput
siemenistä...mutta pärjäillään.- Minanoita
Onneksi rivit palasivat ja "uudistus" oli vain
hetkellinen mörkö tällä palstallla=))Heh!
Sinua ystäväni minä kiitän=)))
- Miekko
Hienovarainen runo. Pidin tuosta lopusta aivan erityisesti.. auringonnousun näkymisestä illalla.
- Minanoita
Minä aina ilahdun suu messingille kun näen että olet tullut käymään vierailulla runossani (en koskaan ole unohtanut ojentamaasi lootuksen-kukkaa kai:)
Tänään ei auringonnousua
kaatosateen alta
hämärää ja märkää
aamua
koko ilma
Sinua kiitän minä=)))
- viida
Nätisti todettua:)
- Minanoita
Nätisti haluan sinua myös kiittää=)))
- Zakuskat
Sie oot ihan seksistinen!
(riekkuhymiö)- Minanoita
Mie oon tosi seksy, ootahan kun otan tekarit pois suusta, paan peruukin naulakkoon, ruuvaan koukkukäden irti ja heitän sinua lasisilmällä=))))
Mutta aloitetaan nyt kuitenkin ihan kiitoksella ettet vallan pelästy
sinä ujoista ujoin=)(=my friend=)
(vilkuttaa käsitorsolla ja hymyilee niin että ikenet vilkkuu;) - Zakuskat
Minanoita kirjoitti:
Mie oon tosi seksy, ootahan kun otan tekarit pois suusta, paan peruukin naulakkoon, ruuvaan koukkukäden irti ja heitän sinua lasisilmällä=))))
Mutta aloitetaan nyt kuitenkin ihan kiitoksella ettet vallan pelästy
sinä ujoista ujoin=)(=my friend=)
(vilkuttaa käsitorsolla ja hymyilee niin että ikenet vilkkuu;)Kato kun mä olen ikäsekseni aika aamuhorny, joten en oikein tiedä mitä hormoonipiltsuja tässä pitäs taas alkaa syömään jottei olis aina aamulla niin kiukkunen ja ajattelis vaan yhtä ja samaa asiaa. Mä ahdoin itteeni pinkkejä Dominoita (noita) ja hörpin Wissyy. Ei se semmonen ole mistään kotosin.
Meillä miehillä kun ei ole kuin yksi asia mielessä, eikä me muista asioista edes tiedetä.
Mie meen ulos kadulle seisomaan jotta jäähdyn. Jos menis pelkässä pyjatsussa takapihalle niin tamän talon pikkaraisen akka varmaan sais slaagin. No se olis vaan hyvä!
Sulle sopii lookki, sillä onhan sulla sievä nenä.
(kaakattaap) - Minanoita
Zakuskat kirjoitti:
Kato kun mä olen ikäsekseni aika aamuhorny, joten en oikein tiedä mitä hormoonipiltsuja tässä pitäs taas alkaa syömään jottei olis aina aamulla niin kiukkunen ja ajattelis vaan yhtä ja samaa asiaa. Mä ahdoin itteeni pinkkejä Dominoita (noita) ja hörpin Wissyy. Ei se semmonen ole mistään kotosin.
Meillä miehillä kun ei ole kuin yksi asia mielessä, eikä me muista asioista edes tiedetä.
Mie meen ulos kadulle seisomaan jotta jäähdyn. Jos menis pelkässä pyjatsussa takapihalle niin tamän talon pikkaraisen akka varmaan sais slaagin. No se olis vaan hyvä!
Sulle sopii lookki, sillä onhan sulla sievä nenä.
(kaakattaap)Hyi hyi, menit sitten ja söit kaverini DomiNoidan ja hänen boyfrendinsä HörpinWissyn, no saat tälkertaa anteeksi koska se akka oli pahempi kuin itse Blairin witch (nauraa katketakseen omille jutuilleen)
No joo kunhan hölisen, siviilissä olen kiltti ja herttainen vanha akankutale jolta kokonaan puuttuu mielikuvitus...uskothan?
Jepulis juu, lookki sopii nenän kanssa yksiin syystä että nenu on varastettu Onni Klovnilta
(pellemäistä voltinheittoa:)
- Belethiel
Halu - vaara - lupaus rakkaudesta.....siinä se, koko paketti, olet kirjoittanut aivan upean eroottisen runon.
Asiat voi kertoa niin monella tavalla suoraan ja sinä olet ne kertonut kauniilla, kiihkeillä sanoilla.
Tässä harmaassa sade-aamussa kiitän nautinnollisesta luku-elämyksestä.- Minanoita
Missä sie oot piileskellyt kun ei ole palstalla näkynyt=)))
Minä suurella ilolla luen palautettasi ja nöyrästi sinua siitä kiitän!
- tomppa2006
...on jäänyt minulta huomaamatta...
Olenko menettämässä näköni? Optikolla kävin vuoden alussa ja määräyksestä hommasin itselleni silmälasit. Onkohan näissä jokin noitasuodatus?
Runosi on upea, tosi hieno.
*häkeltyneenä yrittää korjata erehdystään*- Minanoita
Häkeltyneenä tää täällä lähettää Sinulle kauneimman kiitoksensa!
*hymyn kera*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458510Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472399Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja272210- 361872
- 951758
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811727Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai211272Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081133Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51019- 531015