Olis kiva saada kommentteja Ylöjärvestä asuinpaikkana,asuntojen hintatasoista,palveluista jne.Saattaa olla että joudun muuttamaan sinnepäin tässä lähiaikoina...vastauksia/mielipiteitä...kiitos!
Ylöjärvi
5
616
Vastaukset
- Jenny
sieltä kotoisin ja takaisin olisi tarkoitus muuttaa :) Se on todella kiva paikka asua, ei liian suuri eikä liian pieni (reilu 20 000 asukasta). Se on aika laaja alue (nykyään kaupunki), niin valinnanvaraa riittää. Sieltä on hyvät bussiyhteydet Tampereelle. Menepä käymään sen kotisivuilla www.ylojarvi.fi. Siellä on paljon tietoa.
- ajan
kylän keskusta on täynnä ns rupusakkia, siitä
ei kannata asuntoa hankkia.
jokohan se pojan tappaja ( -90 luvulla) on saatu kiinni ? ihme juttu sekin, tuollainen pikku kylä eikä tekijää löydy.
Ylöjärvellä saa varautua kaikkeen , on saatananpalvontaa ym ym.
Tuttavia siä asuu, haluaisivat kyllä pois , mut
asuntojen hinnat vaikuttaa heidän päätöksiin. - spede
Kiitos asiallisesta palautteesta..olis vaan saanut tulla enemmän vastauksia,mut hyvä näinkin..
- ylöjärveläinen
ajan kirjoitti:
kylän keskusta on täynnä ns rupusakkia, siitä
ei kannata asuntoa hankkia.
jokohan se pojan tappaja ( -90 luvulla) on saatu kiinni ? ihme juttu sekin, tuollainen pikku kylä eikä tekijää löydy.
Ylöjärvellä saa varautua kaikkeen , on saatananpalvontaa ym ym.
Tuttavia siä asuu, haluaisivat kyllä pois , mut
asuntojen hinnat vaikuttaa heidän päätöksiin.itse et ole tainnut moisessa paikassa käydä, tai edes kulkea läpi. olen asunut kyseisessä paikassa yli 20 vuotta, eikä vastaani ole kertaakaan kävellyt saatananpalvojaa tai kutsumaasi rupusakkia. Ylöjärvi on hyvä ja turvallinen paikka asua ja yrittää:) ylöjärvelle vaan! palvelut lähellä ja uusi kaupunki kasvaa vaan!
- AnonyymiUUSI
En suosittele.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683031
- 922845
- 492067
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201535- 151329
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51308Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131291Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131243Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241212- 181210