Moi,
Osaisko joku kertoa, että mikä on Istanbulissa ruokakauppojen, partureiden yms. liikkeiden sulkemisaika, ja mihin aikaan nämä yleensä aukeaa? Entä kuinka myöhään ravintoloissa ja pikaruokapaikoissa tarjotaan ruokaa?
Niin, olen siis menossa syyskuun alussa sinne päin, vaikka eipä vuoden ajalla taida hirveästi olla merkitystä liikkeiden aukioloaikoihin?
Kauppojen, partureiden yms. aukioloajat?
Satunnainen matkailija
1
473
Vastaukset
- mennes
jos olet joskus ollut joskus ulkomailla tai varsinkin etelämmässä niin tiedät varmasti ettei aina aukiolot pidä paikkaansa sekä pikkupaikoissa ollaan niin kauan kuin auki kun on asiakkaita... suurin osa liikkeistä on auki 7 asti,aina kun ei oo varma aukioloajoista jos on kesä tai talvi... tässäkin pätee vähän se että jos et ole keskustan tuntumassa niin ei ne paikat niin hirveen myöhään ole auki. Sun viestistä ei iha selvii että oletko vain normi turisti vai onko sulla paikallinen "opas" ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1176096Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334217- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582120Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441892- 1441819
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579