Paras tähän mennessä kokeilemani pillun korvike on omenasta valmistettu pillu.
Valmistus on helppo. Otat vain omenan, teet keskelle sopivan reijän (poistat kodan).
Halkaise omena veitsellä YHDESTÄ kohtaa (kodan suuntaisesti) niin voit kädellä omenaa puristamalla säädellä pillun kireyttä.
Pillu on kokoajan kostea, eikä tarvitse ylimääräisiä liukasteita.
Käy myös erinomaisesti suihinottofantasioihin.
Myös runkkauksen äänet muistuttavat erehdyttävästi oikeasta pillusta lähtevää litinää.
..ja eiku runkkaamaan!
uusin (paras!)pillun korvike
9
10139
Vastaukset
- kova?
Luulis että tuntuu inhottavalta terskassa ku omena on kuitenki nii kovaa verrattuna oikeaan.. En oo kyllä kokeillu.
- Testattu
Ei muuten ole liian kova.
Mä luulin kanssa, että olis liian kova-)
Kokeilin ja hämmästyin, miten aidon tuntuinen omenapillu voi olla!
Kokeile ja kerro mielipiteesi. - Granny Smith
Testattu kirjoitti:
Ei muuten ole liian kova.
Mä luulin kanssa, että olis liian kova-)
Kokeilin ja hämmästyin, miten aidon tuntuinen omenapillu voi olla!
Kokeile ja kerro mielipiteesi.toimii varmaan pilluttomalle pikkumunaiselle kuten testaajalle.
Käyttäisit energiasi johonkin järkeväänkin välillä
- kysymys
MIksi tarvitset korvikkeita, mikä vika on aidossa ????
- aito
Aitoa touhua yhdistettynä räjähtäviin tunteisiin ei voita mikään viritelmä. Jos suhde ei ole kunnossa ei toimi seksikään. Oma lukunsa ovat myös sinkut. Sinkkuna pitää kokeilla kaikkea..
Joskus kuitenkin vain on niin, että meissä kaikissa asuu pieni kokeilun haluinen insinööri.
- hyvä
Joo ja fiiliksen tehostamisexi voi tunkea sen irtileikatun siemenkodan kakkoseen niin a-vot johan lähtee!!
- Testatkaa
- Kokeilija
Jep, meikä on tehny jo muutaman pringles pillun ja ne on tosi ihania, parempia kun ämmien lehmän vitut, saa itse säätää tiukkuuden, ei päänsärkyä, ei mooniksia, ei tauteja, on aina halukas, ja niin edelleen suosittelen!
On varmaan tuhat kertaa ihanampi kun joku omena juttu.
- Kokeilija
En olisi uskonut, että omenalla voi saada aidon aktin tunteen!
Täytyy myöntää, että toimii.
Muutama omppu meni opetteluun, mutta viimeisen sain onnistumaan;)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.906263- 1723682
- 533229
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2142258- 351961
- 361920
- 461833
- 591746
- 191713
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?201697