Heipä hei, tämä ei varsinaisesti kuulu tälle alueelle,mutten parepaakaa paikkaa keksinyt.
Mutta mistä voi johtua että miehen alapää haisee tolle voimakkaalle, ja esinahan alla on punoittava alue... Olen lueskellut sukupuolitautien oireita,mutta sukupuolitateihin ei näytä kuuluvan terskan "alapuolen" (varren?) punoitus. Lisäksi mieheni alapää vuotaa tahmaista vuotoa, ei valita virtsaamisvaikeuksia,ei kirvelyä,ei kutinaa...
Osaisikohan joku sanoa,että mikähän sitä mahdollisesti vaivaa? Lääkäriin ei ole suostuvainen-vielä.
Miehen punoittava+haiseva alapää
8
1155
Vastaukset
- Se tekee
noita oireita ja jos ei lääkäriin niin vois ostaa Canesten-salvaa apteekista ilman reseptiä ja kokeilla sillä. Lääkäriin meno paras vaihtoehto.
Jos on hiiva niin sinnikäs pitää olla hoidon kanssa.- aloittaja
eikös hiiva aiheuta myös kutinaa? Voiko hiiva aiheuttaa miehelle pahanhajuista vuotoa? Mutta entä ku mul ei oo hiivan oireita:o. Tai no oli viikko sitten,mutta söin kuurin (mulla kutinaa) ja sillä helpotti,sen jälkeen ei ole ollut oireita.
Miehen virtsaputken reikä myös todella punainen, kuuluuko olla? Olen todella huolestunut miehen "terveydestä" siksi kyselen täällä,ja koska lekuriin en häntä ole vielä saanut!
Miehellä siis punoitusta ollut jo useita kuukausia, vuoto haju on uudempia oireita...tai ainakaan en ole ennen niitä rekisteröinyt:o.
Kiitoksia mahdollisista neuvoista ja avustanne! - Sama kuin ed.
aloittaja kirjoitti:
eikös hiiva aiheuta myös kutinaa? Voiko hiiva aiheuttaa miehelle pahanhajuista vuotoa? Mutta entä ku mul ei oo hiivan oireita:o. Tai no oli viikko sitten,mutta söin kuurin (mulla kutinaa) ja sillä helpotti,sen jälkeen ei ole ollut oireita.
Miehen virtsaputken reikä myös todella punainen, kuuluuko olla? Olen todella huolestunut miehen "terveydestä" siksi kyselen täällä,ja koska lekuriin en häntä ole vielä saanut!
Miehellä siis punoitusta ollut jo useita kuukausia, vuoto haju on uudempia oireita...tai ainakaan en ole ennen niitä rekisteröinyt:o.
Kiitoksia mahdollisista neuvoista ja avustanne!mutta muuten sanoisin vieläkin että hiiva. Olen melko expertti hiivajutuissa ja tiedän jonkinverraan sen esiintymismuodoista. Jos toisella on joskus ollut hiivatulehdus niin sen on melko varmaan saanut toinenkin joten useinkin molemmat tarvitsee sen hoidon yhtäaikaa. Hänellä on saattanut olla kauankin mutta ei se aina kutia eikä anna niitä häiritseviä oireita. Jos se on hiiva niin hän voi tarvita jopa hiiva-antib. mutta tuolla salvallahan voisi kokeilla että näyttääkö se tepsivän. Jos se auttais niin diagnoosi luultavasti olisi oikea. Oletko googlettanut hiivatulehduksen?
- aloittaja
Sama kuin ed. kirjoitti:
mutta muuten sanoisin vieläkin että hiiva. Olen melko expertti hiivajutuissa ja tiedän jonkinverraan sen esiintymismuodoista. Jos toisella on joskus ollut hiivatulehdus niin sen on melko varmaan saanut toinenkin joten useinkin molemmat tarvitsee sen hoidon yhtäaikaa. Hänellä on saattanut olla kauankin mutta ei se aina kutia eikä anna niitä häiritseviä oireita. Jos se on hiiva niin hän voi tarvita jopa hiiva-antib. mutta tuolla salvallahan voisi kokeilla että näyttääkö se tepsivän. Jos se auttais niin diagnoosi luultavasti olisi oikea. Oletko googlettanut hiivatulehduksen?
Olen googlannut vaikka mitä, mutten juurikaan keksi mikä tuntuu vaivaavan. Voiko olla sukupuolitauti vaikka punoitus ei yleensäkkään (tai no,mitä nyt olen lukenut) taia olla oire sukupuolitaudille?
Itse hieman epäilen hiivaa, koska luulisi että jos hänellä se on..niin että olisi jo tarttunut takasin minulle? vAi kuinka nopea sen itämisaika on? - Sama kuin ed.
aloittaja kirjoitti:
Olen googlannut vaikka mitä, mutten juurikaan keksi mikä tuntuu vaivaavan. Voiko olla sukupuolitauti vaikka punoitus ei yleensäkkään (tai no,mitä nyt olen lukenut) taia olla oire sukupuolitaudille?
Itse hieman epäilen hiivaa, koska luulisi että jos hänellä se on..niin että olisi jo tarttunut takasin minulle? vAi kuinka nopea sen itämisaika on?vastata mutta meillä on molempia hoidettu lääkkeillä yhtäaikaa vuosia sitten ja nyt hoidan itse itseäni apteekista saatavilla ja ruokavaliolla.
Käytättekö paljon hiivaisia ja imeliä ruokia ja juomia?
Kaljaa, viiniä, siideriä tms.
Itselläni saa hiiva vauhtia noista joten olen ne jättänyt.
Etkö saa miestäsi jollekin mieslääkärille vaikka yksityiselle jos ei tk:ssa ole, olis ehkä helpompi lähteä mieslääkärin luo. - aloittaja
Sama kuin ed. kirjoitti:
vastata mutta meillä on molempia hoidettu lääkkeillä yhtäaikaa vuosia sitten ja nyt hoidan itse itseäni apteekista saatavilla ja ruokavaliolla.
Käytättekö paljon hiivaisia ja imeliä ruokia ja juomia?
Kaljaa, viiniä, siideriä tms.
Itselläni saa hiiva vauhtia noista joten olen ne jättänyt.
Etkö saa miestäsi jollekin mieslääkärille vaikka yksityiselle jos ei tk:ssa ole, olis ehkä helpompi lähteä mieslääkärin luo.Lääkäriin ei suostu lähtemään, ei yksityiselle eikä kunnalliselle. Olen koittanut tentata mahdollisista muista oireista,mutta ei kerro että mitään on. Sanoo vaa et kuvittelen kaikkee... vaikka omin silmin ja nenällä olen oireet nähnyt/haistanut (vuoto punoitus haju). Esim. jos "tarkastelen" miehen vehkeitä, ja valitan hajusta/tahmeudesta selittää vaan,että voi johtua et virtsalla käydessä ei oo pyyhkiny tai ravistellu kunnolla...huoh..
Eipä täs auta muu ku odotella ja seurailla. Itse kävin sukupuolitautitesteissä perjantaina, ihan vain siksi.. jos vaikka sattuis olemaan joku tauti, ni eiköhä se sitte olis mullakin, ni varmasti näkyis virtsanäytteessä. Saas nähä, viikko menee tuloksissa...Ottivat ilmeisesti klamydia tippurinäytteen. - aloittaja...
aloittaja kirjoitti:
Lääkäriin ei suostu lähtemään, ei yksityiselle eikä kunnalliselle. Olen koittanut tentata mahdollisista muista oireista,mutta ei kerro että mitään on. Sanoo vaa et kuvittelen kaikkee... vaikka omin silmin ja nenällä olen oireet nähnyt/haistanut (vuoto punoitus haju). Esim. jos "tarkastelen" miehen vehkeitä, ja valitan hajusta/tahmeudesta selittää vaan,että voi johtua et virtsalla käydessä ei oo pyyhkiny tai ravistellu kunnolla...huoh..
Eipä täs auta muu ku odotella ja seurailla. Itse kävin sukupuolitautitesteissä perjantaina, ihan vain siksi.. jos vaikka sattuis olemaan joku tauti, ni eiköhä se sitte olis mullakin, ni varmasti näkyis virtsanäytteessä. Saas nähä, viikko menee tuloksissa...Ottivat ilmeisesti klamydia tippurinäytteen.Meillä ei kauheesti juopotella, ei siis juurikaan oluita tai viinejä. Kerran kuussa tai kahdessa korkeintaan. Ja jotenkaan en vain jaksa uskoa tohon hiivaan:(.
Mitäköhä muita tulehduksia miehillä voi vehkeissä olla? Tietääköhän kukaan? - noihin vehkeisiin
aloittaja... kirjoitti:
Meillä ei kauheesti juopotella, ei siis juurikaan oluita tai viinejä. Kerran kuussa tai kahdessa korkeintaan. Ja jotenkaan en vain jaksa uskoa tohon hiivaan:(.
Mitäköhä muita tulehduksia miehillä voi vehkeissä olla? Tietääköhän kukaan?Voi tarttua. Käykö äijä vieraissa? Jos käy, sieltä se pöpö on tullut. Jos ei käy, yleensä syynä tuollaisiin oireisiin on heikohko alapään hygienia. Miehet kun myös tuppaavat likaisilla käsillään pientä jormaansa koskettamaan, aj aj kun ei saisi.
Säännöllinen pesu aamuin illoin (pikkujorma ja kädet) ja noihin oireisiin ehdotan canestenia tai pelkkää kemikaalitonta rasvaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2386720Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne664074Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1313145- 1562322
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla181860Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1701587- 821484
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o291451Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https371369Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1111061