Vinkkejä punakorvakilpparin akvaarioon?

Konnan omistaja.

Konnamme syö kasvit, myllää hiekan niin että vesi on likaista, kaikki rikkoo tai mitä ei voi syödä/rikkoa niin jättää rauhaan eikä välitä enää.

Mitä laitan konnalle?

6

469

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hellurei ja oksat pois

Kannattaa otttaa ne turhat kasvit sieltä pois.. kuinka iso akvaario sillä on? vaihda hiekka vaikka ruohomattoon tms... konna ei nyt sillain tarvitse mitään erikoisia virikkeitä akvaarioonsa, mitä enemmän tilaa uiskennella sitä parempi. muista myös tarpeeksi suuri lämmittelytasanne!

• fdihväifdvhdw

Hiekat pois, kasvit pois. Isoja kiviä ja juurakkoja pohjalle niin konnat on ihan tyytyväisiä.

• turtle WAX
    • kilpparin omistaja :)

Itselläni on (ennen kaksi) yksi punakorvakilppari. Tässä olis yks
      vinkki josta ainakin mun kilppari pitää ja joka saattais olla sunkin kilpparin mieleen:
      otat jonkun pienen muovisen (tai paperisen) purkin (tai vaikka kertakäyttö muki ja kehittele siihen kansi).
      Leikkaa pohjaan reikä (tai muutama) joka on sen kokoinen että jauhomato mahtuu siitä ulos.
      Sit laitat sinne vaikka 5-10 jauhomatoa ja sidot sen roikkumaan tai teippaat (tai jotain) akvaarion yläpuolelle. Kilpparillas on sit puuhaa metsästää matoja siellä akvaariossa kun ne madot ryömivät ulos purkista ja putoavat suoraan veteen :D
      Tää ei tietenkään onnistu jos se ei tykkää jauhomadoista. Ja joo kasveja ei ainakaan
      mun tietääkseni kannata olla siellä akvaariossa.

mukavaa syksyä!

• turtle WAX

riikinkukkokirjoahvenilla

• Aloittaja

Kiitos hirveästi kaikille! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      152
      2145
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      336
      1358
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      94
      1305
    4. 157
      1198
    5. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      68
      1021
    6. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      958
    7. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      909
    8. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      878
    9. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      26
      832
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      46
      819
    Aihe