Kirjolohi tarjouksessa Sunnuntaihin 16.8 saakka.
Menin heti aamusta kaheksan jälkeen kalaa hakemaan.
Paskan marjat eihän siellä mitään ollut enää.
Pelkkää kusetusta koko saatanan tarjous.
Houkutellaan asiakkaita perättömillä tarjouksilla.
MAXI-MAKASIINI, IISALMI
19
2575
Vastaukset
- kepulainen
Eihän siellä mitää ollutkaan. Eikö näissä tarjous jutuissakin ole joku laki. Turhaan töytäillä vieremältä asti.
- kun,,
Ruppee makkoomaan edellisenä iltana jo johonnii oven lähistölle ni suap vaekka tuoree hauve uamulla.
- laitonta..
vedätystä, saadaan ihmiset kauppaan ostamaan jotain muuta
- hemmetin
roskakalaa ostaakaan täytyy ihmetellä.
- kuin Porovedessä
Koivistoisen reseptillä ihmispaskassa marinoitu kuha.
- myöhästyit
Ite kävin perjantaina ostamasta lohta sieltä,erittäin hyvää oli uunissa tehtynäkin ja koko perhe nautti ruokaelämyksestä.Ne lohet varmaan vaan loppuivat sunnuntaihin mennessä.t. tyytyväinen
- minä,,,
muissakin kaupoissa törmänny tuohon, että jos on tarjous johonkin saakka, niin ei sitä viimeisenä päivänä tai ainakaan viimeisinä tunteina enää ole!
kai tuo on ymmärrettävää, että loppuu kesken, en minä ole moisesta hermojani menettänyt. pitää hakea se kala jostain muualta, jos nyt just sillon on kalan hinku. ei tuo nyt maalimaa kaada jos yhen kerran maksaa pikkusen enemmän.
jatkossa sitten kannattaa ne tarjoukset mennä hakemaan jo eka tai toka tarjouspäivänä. - maaikki
kattoa onko tarjouksessa merkintä erä,silloin ei välttämättä aina löydy myöhemmin.
- Tarjoukset
Onko Maxin tarjoukset tarkoitettu vain työttömille ja eläkeläisille.
Ei normaali työssä käyvä ihminen voi olla jonottamassa pe.klo 8.00 työaikana mitään tarjous tavaraa.
Olishan se minunkin mieli tehnyt savustella lohta edulliseen hintaan,saatikka loimutella.
- aina tuossa
firmassa. Vai voiko olla kokemattomuutta, tuskin?
- kertaa...
Kyllä tämä hinnan eroavaisuus hyllyn ja kassan välillä on valitettavasti niin totta kun olla voi, hyllynreunassa halvempi kuin kassalla (OISPAS JOSKUS TOISINPÄIN)
Vaan eihän siitä sitten mennä korjaamaan jos näin olisi...EIKÖ VAAN?
Ihme ettei johtoportaassa tähän jo puututa,vai eikö haluta?
Syy tähän ongelmaan on nimenomaan on esimiehet, EI työntekijät--->KIIRE;KIIRE
enempi pitäisi tehdä tulosta,mutta aika on rajallinen ja jos ei ole tarpeeksi tekijöitä,niin minkäs voit.
Toinen asia mikä jurppii on, tarjous tavaran loppuminen esim, viime viikonlopun lohitarjous.
Lehdessä ilmoitus erä kirjolohta, tarjous voimasssa pe-su. Kannattais laittaa ilmoitukseen että millainen erä,niin ei turhaan tarvitsisi töitten jälkeen ajella.Menin perjantaina noin klo 16.00 ostamaan ,mutta ei sitä lohta enää ollut.
Kysyin myyjältä tuleeko lisää? vastaus oli EI tuli lavallinen ja se on myyty.
No johtajathan ajattelevat asian näin, kyllähän ne ostavat sitten jotain muuta.
Minä olen sitä mieltä että, näin saadaan huijatuksi asiakkaita!!!
- samoin
Lidliin olen kans ajanu monta kertaa hakemaan jotain enkä koskaan oo kerenny siitä kolmen kappaleen erästä omaani ottamaan.prkl.
Maxin tarjouksissa lukee voimassaoloaika ja niin kauan kuin tuotteita riittää.
Ketään ei huijata sen enempää kuin muissakaan kaupoissa. Maxissa vaan käy enempi porukkaa kuin esim.sittarissa.
Valittakaa tokmannin johtajalle, HUOM! ei maxin johtajalle, hän on varmaan vaan työläinen niinkuin muutkin maxin työläiset. Älkääkä täällä ruikuttako!- kyseenalaistaja
Tai sitten vaan osaavat ostaa tavaraa oikean määrän ja pitää huolen että tarjoustavaraa riittää...
- kepulaisten
pee-ässästä. Siellä on kaikki hyvää ja tuoretta. Siellä tapaan samoin ajattelevia puoluetovereitani ja saan samalla boonusta jopa kusella käynnistä. Olen keskittänyt kaiken boonus systeemiin. Voi että se on mukavaa kun pee-ässä jakaa ilmaista rahaa meille ihmisille. Miten ihqua.
- perille..
Eli, ei kannata tehdä puolihuolimattomia tarjouksia. Minä en ainakaan mene ko. firmaan minkään tarjouksen perässä enää..
- tänään
euron pitsat loppu. Eilen alkoi tarjous.
Mutta jos jotain hyvää maxista niin minä olen saanut tuotteita (ei ruoka) juuri hinnat toisinpäin! Eli hyllyssä kalliimpi hinta kuin kassalla. Lohtakin sain.
Lidlin asiakas silti..... - realisti nro1
tänään kirjoitti:
Mutta jos jotain hyvää maxista niin minä olen saanut tuotteita (ei ruoka) juuri hinnat toisinpäin! Eli hyllyssä kalliimpi hinta kuin kassalla. Lohtakin sain.
Lidlin asiakas silti.....Ja lihat ostan hallista. Näin on.
- asiakas vaan
tänään kirjoitti:
Lidlin asiakas silti.....pitsoja tuli lisää.kaikki kai sai mitä hakivatkin!Minä ainakin,muutenkin saan Mehevältä kaiken mitä tarvitsen hymyn kassatätiltä!!!!!
- saa hyvin
mainostilaa täällä...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692713
- 632654
- 681792
- 241617
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91480- 151392
- 381233
- 401203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197