Presidentti ja ateistit

kristilliset arvot

Ote Suomen Presidentin haastattelusta

Haastattelija: "Uskotteko Jumalaan?"

"Kyllä. Vihaan ateisteja, koska he haluavat itse tulla jumaliksi ja luulevat ymmärtävänsä asioita, joita kukaan ei ymmärrä".

Vertaa että mitkä ovat ateistiset arvot kristillisiin arvoihin?

17

142

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja
      • Se ensimmäinen kysymys ollut uskooko se jumalaan?
        Vataus kertoi jo mitä on odotettavissa.

• mokomakin.....A

Mikä se sinua riivaa että ateistien kanssa pitää olla samaa mieltä ja ateismi olisi joku ismi kaiken arvostelun yläpuolella?

Enemmän on maailmassa uskovia ihmisiä jotka uskovat kristillisiin arvoihin kuin ateismiin.
        Ihaile sinä niitä kirkonpolttajia ja hautakivien kaatajia.

• mokomakin.....A kirjoitti:

Mikä se sinua riivaa että ateistien kanssa pitää olla samaa mieltä ja ateismi olisi joku ismi kaiken arvostelun yläpuolella?

Enemmän on maailmassa uskovia ihmisiä jotka uskovat kristillisiin arvoihin kuin ateismiin.

Ihaile kun kirkko joka tienaa niillä hyvät rahat.

• ja
        mokomakin.....A kirjoitti:

mitä vielä? Miksi tuollaisesta syyttelet? Kuka ihailee kirkonpolttajia ja hautakivien kaatajia? En minä ainakaan.

• uskonsota
        mokomakin.....A kirjoitti:

Enemmän on maailmassa uskovia ihmisiä jotka uskovat ihan muihin uskontoihin ja muihin jumaliin, kuin kristillisiin arvoihin ja krisseleiden Jee-sukseen.

Vähemmistö te maailmassa olette, vaikka kovasti käyttäydyttekin kuin luulisitte omistavanne ihan koko maapallon. Omahyväisempää kusipääsakkia kuin kristityt saa hakemalla hakea, mutta ei mistään löydä. Talebanit pääsevät aika lähelle.

• Tuohon haastatteluun.

• ja

• zippo taskussasi
        zippo100 kirjoitti:

Huomasin vasta kysyttyäni.

"Koska he haluavat itse tulla jumaliksi ja luulevat ymmärtävänsä asioita, joita kukaan ei ymmärrä".

Miksi pitäisi palvoa ateismia?

• zippo taskussasi kirjoitti:

"Koska he haluavat itse tulla jumaliksi ja luulevat ymmärtävänsä asioita, joita kukaan ei ymmärrä".

Minkä helvetin takia pitäisi palvoa yhtään mitään.

Minä en palvo sinua enkä vajakki jumalaasi enkä mitään muutakaan.
        Koska palvominen ja uhrilahjat on ihan sun ja kavereittesi juttuja.

• xczkuppalöo
        zippo taskussasi kirjoitti:

En löytänyt suoli24:n saatananpalvojien sivustoa, mutta etsi se itse, se on todenäköisesti piilotettu jonnekin kristinuskon sekaan. Siellä niitä kirkonpolttajia on, esitä kysymyksesi siellä.

"Miksi pitäisi palvoa ateismia?"
        Kuka palvoo ateismia?

• jeesushuora

Mauno Koivisto on koko poliittisen uransa harjoittanut maanpetoksellista toimintaa. MM. viimeiseksi teoksi jäänyt kassakaappilistat. Joten siinä mielessä tämän seniilin vanhuksen mielipiteet uskonnottomuudesta eivät voi olla yllätys. Uskonto aiheuttaa aivojen rappeutumista.

• .....

harhauttaa lukijoita luulemaan, että kyse oli Tarja Halosesta?

• kadun*nainen

Olipa Maunolta kömpelöhkö tunneryöpytys, perimmäisenä totuutena pohjalla lienee vain ateismin erilainen arvomaailma, missä sanoudutaan irti ihmisen jumalaisesta alkuperästä..., kuten myös Jeesuksesta ja evankeliumista. Samassa rytäkässä myös arvomaailma muuttuu. Elämän korkeimman arvon, Jumalan sijasta: ihminen onkin ihmiselle korkein arvo-olento.

• pitemmän aikaa

Miksi ateistit suntautuvat tunteella ja kiihkolla kristinuskoon?

• kadun*nainen
        pitemmän aikaa kirjoitti:

Miksi ateistit suntautuvat tunteella ja kiihkolla kristinuskoon?

Koska Kristinuskon sanomaa ei ymmärretä siinä syvyydessä, missä se on tarkoitettu
        ihmiselle ymmärrettäväksi. On selvää, että meidän omassakin materialistisessa arkipäivässämme tämänkaltainen hengellisyys helposti hupenee, jopa kaikkoaa pois. On kuitenkin muistettava, että jokainen ihminen on oma Jumalan, Special- suunnitelma

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      74
      3850
    2. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      187
      3100
    3. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      47
      2966
    4. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      57
      2461
    5. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      363
      2260
    6. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      160
      1880
    7. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      78
      1575
    8. Miksi mediheli

Mitä on tapahtunut ku poliiseja ja ambulanssi pyöri aamusta keskustassa
      Kiuruvesi
      33
      1485
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1398
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      39
      1372
    Aihe