Elisan mobiililaajakaista ei toimi

petoksen uhri

Hankin keväällä Elisan mobiililaajakaistaliittymän joka toimikin moitteettomasti toukokuun lopulle. sen jälkeen ei ollenkaan. Olen yrittänyt ottaa yhteyden Elisan tekniseentukeen kymmeniäkertoja onnistumatta siinä. Viimeisin yritys kesti 46min ja puhelu katkesi. Elisan puhelinpalvelukin on vain asiakkaan pompottamista. Laskun osaavat kyllä lähettää, mutta mitään sopimuksessa mainittua palvelua ei asiakas sitten saa. Palvelun luulisi toimivan moitteettomasti, koska sijainti on 1km oulun keskustasta. Ilmeisimmin lahjoittamani 19.90 eur/kk on elisalle elintärkeät, kun eivät suostu purkamaan sopimustani millään. Lupaan jatkossakin kohottaa Elisan nk. asiakaspalvelijoiden työmotivaatiota "mukavilla" puheluillani. Sillä aion ottaa kaiken ilon irti turhaan maksamastani kuukausimaksusta.

4

745

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuningas kuluttajaa
      • SiipiW

        Elisa korvaa hyvin, jos mokaa. Voi olla että kuluttaja palveluun voi olla vaikea saada yhteys. Kokeile sähköistä viestintä tapaa. Itse sain vastauksen 2-3päivässä ja korvauksen - ainakin matkapuhelulaskuihin liittyvistä ongelmista.


    • ukko.mara

      elisa sittemmin anvia yhteys tosi hidas , vaihdoin soneran netti tikkuun, siinä pätkii yhteys vian määrityksessä lukee että pitää siirtää konetta , joka on ollut jo vuosia samassa paikassa(pöytäkone)

    • laves90

      Nojoo... mulla nyt 1 vuoden ajan toimi mutta nyt kun tulin viikon matkalta niin ei toiminu ollenkaan! En tiedä mikä on kyseessä mutta 3 kuukautta ollut toimimatta. Asiakaspalvelussa selvitetään, että se rupeaa toimimaan seuraavan päivän aikmana ja noin 10 kertaa oon soittanu, ja sama tarina aina. Nyt kun elisan liike muutti pois täältä, ja mustassa pörssissä sanotaan että siellä voi avata liittymiä mutta ei purkaa. Joten nyt olen päättänyt sanoa asiasta kuluttaja asiamiehelle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1867
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1709
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1563
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1266
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1214
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1212
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1176
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1151
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1150
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1140
    Aihe