Elisan mobiililaajakaista ei toimi

petoksen uhri

Hankin keväällä Elisan mobiililaajakaistaliittymän joka toimikin moitteettomasti toukokuun lopulle. sen jälkeen ei ollenkaan. Olen yrittänyt ottaa yhteyden Elisan tekniseentukeen kymmeniäkertoja onnistumatta siinä. Viimeisin yritys kesti 46min ja puhelu katkesi. Elisan puhelinpalvelukin on vain asiakkaan pompottamista. Laskun osaavat kyllä lähettää, mutta mitään sopimuksessa mainittua palvelua ei asiakas sitten saa. Palvelun luulisi toimivan moitteettomasti, koska sijainti on 1km oulun keskustasta. Ilmeisimmin lahjoittamani 19.90 eur/kk on elisalle elintärkeät, kun eivät suostu purkamaan sopimustani millään. Lupaan jatkossakin kohottaa Elisan nk. asiakaspalvelijoiden työmotivaatiota "mukavilla" puheluillani. Sillä aion ottaa kaiken ilon irti turhaan maksamastani kuukausimaksusta.

4

968

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuningas kuluttajaa
      • SiipiW

Elisa korvaa hyvin, jos mokaa. Voi olla että kuluttaja palveluun voi olla vaikea saada yhteys. Kokeile sähköistä viestintä tapaa. Itse sain vastauksen 2-3päivässä ja korvauksen - ainakin matkapuhelulaskuihin liittyvistä ongelmista.

• ukko.mara

elisa sittemmin anvia yhteys tosi hidas , vaihdoin soneran netti tikkuun, siinä pätkii yhteys vian määrityksessä lukee että pitää siirtää konetta , joka on ollut jo vuosia samassa paikassa(pöytäkone)

• laves90

Nojoo... mulla nyt 1 vuoden ajan toimi mutta nyt kun tulin viikon matkalta niin ei toiminu ollenkaan! En tiedä mikä on kyseessä mutta 3 kuukautta ollut toimimatta. Asiakaspalvelussa selvitetään, että se rupeaa toimimaan seuraavan päivän aikmana ja noin 10 kertaa oon soittanu, ja sama tarina aina. Nyt kun elisan liike muutti pois täältä, ja mustassa pörssissä sanotaan että siellä voi avata liittymiä mutta ei purkaa. Joten nyt olen päättänyt sanoa asiasta kuluttaja asiamiehelle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      181
      7617
    2. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      88
      3599
    3. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      59
      2454
    4. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      72
      1589
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      374
      1504
    6. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      20
      1406
    7. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      57
      1393
    8. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      17
      1091
    9. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      79
      1040
    10. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      1038
    Aihe