Elisan mobiililaajakaista ei toimi

petoksen uhri

Hankin keväällä Elisan mobiililaajakaistaliittymän joka toimikin moitteettomasti toukokuun lopulle. sen jälkeen ei ollenkaan. Olen yrittänyt ottaa yhteyden Elisan tekniseentukeen kymmeniäkertoja onnistumatta siinä. Viimeisin yritys kesti 46min ja puhelu katkesi. Elisan puhelinpalvelukin on vain asiakkaan pompottamista. Laskun osaavat kyllä lähettää, mutta mitään sopimuksessa mainittua palvelua ei asiakas sitten saa. Palvelun luulisi toimivan moitteettomasti, koska sijainti on 1km oulun keskustasta. Ilmeisimmin lahjoittamani 19.90 eur/kk on elisalle elintärkeät, kun eivät suostu purkamaan sopimustani millään. Lupaan jatkossakin kohottaa Elisan nk. asiakaspalvelijoiden työmotivaatiota "mukavilla" puheluillani. Sillä aion ottaa kaiken ilon irti turhaan maksamastani kuukausimaksusta.

4

1108

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuningas kuluttajaa
      • SiipiW

Elisa korvaa hyvin, jos mokaa. Voi olla että kuluttaja palveluun voi olla vaikea saada yhteys. Kokeile sähköistä viestintä tapaa. Itse sain vastauksen 2-3päivässä ja korvauksen - ainakin matkapuhelulaskuihin liittyvistä ongelmista.

• ukko.mara

elisa sittemmin anvia yhteys tosi hidas , vaihdoin soneran netti tikkuun, siinä pätkii yhteys vian määrityksessä lukee että pitää siirtää konetta , joka on ollut jo vuosia samassa paikassa(pöytäkone)

• laves90

Nojoo... mulla nyt 1 vuoden ajan toimi mutta nyt kun tulin viikon matkalta niin ei toiminu ollenkaan! En tiedä mikä on kyseessä mutta 3 kuukautta ollut toimimatta. Asiakaspalvelussa selvitetään, että se rupeaa toimimaan seuraavan päivän aikmana ja noin 10 kertaa oon soittanu, ja sama tarina aina. Nyt kun elisan liike muutti pois täältä, ja mustassa pörssissä sanotaan että siellä voi avata liittymiä mutta ei purkaa. Joten nyt olen päättänyt sanoa asiasta kuluttaja asiamiehelle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6168
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      349
      5637
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      60
      2673
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      107
      2098
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1798
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      125
      1744
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1623
    8. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      1287
    9. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1197
    10. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      33
      1058
    Aihe