Tuo hullu profetia, sen sanoma on jäänyt vaivaamaan epäilevää mieltäni. Voisiko siinä piillä totuus? Apostoli Pietarin henki kirjoitti profetian kauttani vuonna 2000. Huomattavaa on, että osa siitä on jo tehty toteen.
"Näin, kuinka tauti levisi valtamerten ylitse. Ihmiset tulivat täyteen paisuvia keltaisia laikkuja ja huusivat Herraa avukseen. Lentokoneet törmäsivät suuriin torneihin, jotka sortuivat. Ohjukset sinkoilivat mantereelta mantereelle, eikä sähköä ollut. Ufot, nuo Saatanan kalut, liihottivat Washingtonin yllä. Näin sotajoukot Israelissa. Itse Antikristus oli miehittänyt Pyhän Maan. Hän oli täynnä demonista henkeä, ja hänen päähänsä oli ilmaantunut sarvipari.
Silloin Jumala näytti minulle tuon Antikristuksen merkin. Ja kyllä; se republikaani, joka kirosi Israelin ja solmi Antikristuksen kanssa liiton, oli etelän baptisti. Kaikkien salojen paljastuttua Kristus palasi Maan päälle kolmantena päivänä nyt kuvatuista tapahtumista. Hänen kirkkautensa sokaisi kansat; ensin Hän repi Maahan valtavan aukon, joka alkoi hohtaa tulta. Liekit nousivat kilometrien korkeuteen. Näimme, kuinka kuolleita herätettiin henkiin. Kaikkien silmistä paistoi kauhu.
Ja näin kävi, kuten oli aikain alussa säädetty: 95,62 % ihmisistä syöstiin liekkien sekaan iankaikkisuudeksi. Se kadotettavien huuto oli jotain niin kamalaa, että totisesti: sen kuulen korvissani yhä näinä päivinä. Silloin suljettiin Helvetin kansi, tuhottiin Maa ja luotiin sen ylle uusi Valtakunta, jonka iankaikkiseen autuuteen otettiin vanhurskaita kaikkialta maailmasta. Ja totisesti, minä olin noiden vanhurskaiden joukossa, enhän tätä teille uusille taivassukupolville muuten kertoisi. Myös Jimmy Swaggartin, Pat Robertsonin, George W. Bushin ja Niilo Yli-Vainion piirsivät tuohon joukkoon uudet henkisilmäni. Sen sijaan ainuttakaan paavia en siellä nähnyt, en edes kardinaalia. Moni muukin tunnettu kristityksi yleisesti luultu loisti poissaolollaan."
Onko tässä hämärässä "ilmestyksessä" mielestänne jotakin perää, vai onko se aivan tuulesta temmattu? Minä olen ollut peloissani tämän hulluuden takia kohta vuosikymmenen. Eihän tässä voi olla mitään perää?
Hullu profetia
9
111
Vastaukset
- Omasta Päästäsi
Ovat lähtöisin. Mene lääkäriin ja vaihda lääkkeitä.
- Jumalalle kunnia.
Antikristus on jo miehittänyt Israelin. Siionistit palvovat häntä, kuten vihaavat Jeesusta. Alkuperäisiä juutalaisia sorretaan Israelissa, siionistit sanovat heitä "niggereiksi" Rothschildit ja Rockefellerit palvovat Luciferia, onko heidän omaisuutensa Luciferin antamaa?
- xzeherpeslko
Tuollaiset älyttömyydet sopivat paremmin profetiat-palstalle.
Tai ehkä ei, onhan täällä jo ennestäänkin hulluja, ei kukaan huomaa yhtä lisä-pöpiä. - ihan tosissaan
Tässä sitä taas näkee varoittavia esimerkkejä siitä, mitä mielisairasta hulluutta uskonto taikauskoiten aivoissa lietsoo. Ei ole tervejärkisten hommia nämä.
Odotetaan nyt ensin ihan kaikessa rauhassa sitä, kun sähköä ei enää ole ja ufot liihottelevat Washingtonin yllä. Varmaan tulee yhtä pian kuin Jeesus konsanaan? - golden boy
Kehotan sinua laittamaan tämän profetia-palstalle. Siellä tämän paikka on eikä ateisti-palstalla.
- Huhahhhei
tosiaankin kokeilla tuon läpimenoprosenttia Profetiat-palstalla. Itse olen saanut muutaman oman "profetiani" jopa menemään läpi Suomen profeettojen ykköshännystelijälle, Jouko Piholle, niin hyvin, että hän on kopioinut ne omalle profetioita kokoavalle nettisivustolleen :)
Kannattaa kuitenkin kiinnittää huomiota kirjoitusasuun, nyt kirjoitat koko lailla liian hyvin. Muutama kirjoitus- ja kielioppivirhe seassa saa profetiafaneilta housut kastumaan nopeammin. Ja tietenkin pitää aina sekaan saada muistutus siitä, kuinka Venäjä hyökkää Suomeen ihan hetken kuluttua. - pasuna
Miten sanoisin;melko tarkkaan on sinulle ilmoitettu,mitä Raamatun profetioissa ennustetaan.Älä ihmettele,mikäli sinua kutsutaan hulluksi.Näinhän ne Jeesuksestakin sanoivat-emmekö ole oikeassa,että sanomme,että sinussa on riivaaja.Minussa ei ole riivaajaa ja Minä kunioitan Isääni,vastasi Hän.Puran tämän astettain.Ilmestyskirja ennustaa,että erittäin pahoja tauteja tulee ihmisiin.Myöskin heille,jotka ottavat pedon merkin.Merkki on ollut valmiina 19-vuotta.Silmiinpistävää on se,että se pistetään injektioneulalla oikeaan käteen.Oikeen siksi,että merkki kun se vaatii hieman virtaa,niin oikeassa kädessä on kohta joka lataa patterin.Merkissä on myöskin rikki tai sinihappoa,että se pysyy kasassa.Ihmiset huutavat tuskissaan,kun merkki menee rikki.Ei siis ihme,koska siellä on happoa,joka syövyttää.Koska väärä profeetta on Rooman kirkko,muut ovat sen jälkeläisiä.Siksi Herra sallii tehdä sen ihmetekoja.Vuosiviikko on pitämättä-alkaa siitä kun Israel määrätään pakkorauhaan.Sen pituus on 7-vuotta,joka alkoi Nehemiasta.Myöskin väärän profetan sallitaan tehdä ihmeitä,koska Jumala lajittelee uskovaiset.Puhuit kolmantena pnä tuli Jeesus takaisin.Eli näin ollen-puolivälistä vuosiviikkoa nousee antikristus.Kerroit prosentti luvun,josta pelastuu runsas 4%.Suomessa ei ole tälläkään hetkellä luku näin suuri.Ottanet huomioon-helvetin kansi suljettiin.Tämä tarkoittaa 1000 vuotta.Silloin vielä saatana päästetään vapauteen vähäksi aikaa ja kokoo joukkoja sotaan.Se ei kestä kauaa.Silloin tuhotaan tämä maapallo ja luodaan uusi,näin kirjoitukset.Ts.sinä elät maan pinnalla tuhat vuotisessa valtakunnassa.Älä ihmettele jos et siellä paljon nähnyt uskovia.Näin pitää käymän,että kirjoitukset toteutuisivat.On kirkko kuntaa ja lohkoja ja ei niissä yhtäkään viisasta.Näiden asioiden alkuun ei ole kauaa.Raamatun profetiat ovat täynnä.Israelin pitää tuhota Iranin atomivoimalat.Myöskin Damaskon oitää tuhoutua yhtenä päivänä.Tämä Jeremian kohta ei ole vielä toteen käynyt.Se tietää atomipommia.Silloin Israel pakoitetaan väärään rauhaan.Venäjällä on myöskin vallankaappaus.Pakolaiset lähtevät sieltä mm.Suomeen.Eiköhän nämä ole muutamien kuukausien aikana tapahtuvia.Jos olet lähtenyt vika suuntaan-pyydä anteeksi,Jeesuksen Veri puhdistaa vielä tänäkin päivänä.Kaikki on kuitenkin vapaehtoista-Herra ei tee koskaan väkivaltaa.Siunauksin
- Kaukaa ohi
No tuo se täyttää kunnon profetian tunnusmerkit jo paljon paremmin - etäisesti suomen kieltä muistuttavaa järjetöntä mölinää, joka naurattaisi kippurassa ellei kävisi niin pahasti sääliksi tuollaisen guanon ulostajia.
"Eiköhän nämä ole muutamien kuukausien aikana tapahtuvia."
Kyllä kyllä kultaseni, aivan varmasti. Jokainen 50v elämäni aikana kuulemani profetia on aina ollut muutaman kuukauden tai korkeintaan muutaman vuoden sisällä tapahtuva. Arvaas huviksesi kuinka moni näistä tuhansista kuulemistani pfofetioista onkaan koskaan toteutunut?
Esittää ennen tapahtumia ei jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743650Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472886Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1662831Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572371Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3612142- 1601850
- 761515
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231368Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391332- 261319