Mies on tullut uskoon:
- Oluen juominen on helppoa, hotellihuoneen romuttaminen on helppoa. Mutta kristityn elämä on rankempaa ja se on todellista kapinallisuutta, valottaa Alice Cooper uskoaan British Sunday Timesissa.
http://www.iltalehti.fi/viihde/2009081510086035_vi.shtml
Ateisti menettivät
9
108
Vastaukset
Nyt sen on alettava tekemään ihmisille pahojaan aikaisemman aineellisen tuhon sijaan.
"Nyt sen on alettava tekemään ihmisille pahojaan aikaisemman aineellisen tuhon sijaan."
Harvoin nauran ääneen palstaa lukiessani, mutta nyt tunnustan näin käyneen. Oli niin osuvasti sanottu. Onnittelut.- hyvä ihminen
Whitewash kirjoitti:
"Nyt sen on alettava tekemään ihmisille pahojaan aikaisemman aineellisen tuhon sijaan."
Harvoin nauran ääneen palstaa lukiessani, mutta nyt tunnustan näin käyneen. Oli niin osuvasti sanottu. Onnittelut.A.C. on järkevän tuntuinen heppu - hyvä aviomies, 3 lapsen isä ja pelaa golfia. Lisäksi usko ja seurakunta on tukena.
Mikäpä on miehen rokatessa kun elämän peruspalikat on järjestyksessä.
- Tuiran Änkyrä
täsmälleen... miten? krissehän se on ollu jo pitemmän aikaa.
- LasarusCelestius
Ei ole kyse aidosta, elävästä uskosta. Jos kyse olisi, huokuisi Alice Cooperin musiikkikin Pyhää Henkeä. Tuo musiikki ei kuitenkaan kestä koettelua. Se ei ole Raamatun mainitsemaa hyvää hedelmää, vaan jotain aivan muuta.
Kun itse kuuntelin täysin tietoisesti hänen kappaleensa ("Poison"), vainosi jokin pahantahtoinen henki minua sen jälkeen päiväkausia. Ympärilläni havaittiin mystillisiä ilmiöitä, kuten olioiden ilmestyksiä ja esineiden leijailua ilmassa, vainajahenkien kummittelua. Sain rauhan vasta huudettua Herraa avukseni. Saatana sitä säikähti ja lähti sisältäni pois seuraavaan uhriinsa.
Ja onhan kirjoitettu, että itse Saatana tekeytyy valon enkeliksi esim. juuri väittämällä Jeesusta Herrakseen. - Huhahhhei
Minulle on täysin yhdentekevää, millainen muusikon maailmankatsomus on, jos musiikkinsa kestää kuuntelua. Alice Cooper, eli Vincent Furnier on ollut aina omissa kirjoissani luokiteltuna "ihan ok, mutta ei oleellista"-lokeroon, mutta sillä ei ole mitään tekemistä herran uskomusten kanssa, en vain ole pitänyt häntä niinkään musiikillisesti tärkeänä, vaan enemmänkin showmiehenä, jossa hän onkin eräs edelläkävijöitä rockmaailmassa.
Suomesta tulee muuten yksi helvetin hieno bändi, jonka kaikki jäsenet ovat julkikristittyjä, Callisto.
http://www.youtube.com/watch?v=rGA9u6aHSuc&feature=related - .....
No minkäs teet. Cooperin musiikista en tiedä mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743840Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1873090Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472966Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572451Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3632250- 1601880
- 781575
- 331485
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231398Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391372