huuhaapalsta?
Toista oli huuhaa ennen, kun kävin mm. miesten kans saunomassa, *huokaa* ja kaipaa aikoja entisiä :=))
Onko tää enää
146
862
Vastaukset
- muistan
kun p_dudekin piti yhden saunaillan kauan, kauan sitten. Olin juuri uskaltautunut tälle palstalle ja sain kutsun myös lauteille;)
- Yxitypy
sanomassa Kippari-vainaan, (siis oikeesti Kippari kuoli) jota joskus vieläkin muistelen lämmöllä. Toinen saunakumppani oli Doe..eli nykyinen Alien. Naisista Sola tais kans pyrkiä poikien kans saunomaan :=))
- nyt on..
nyt....ja aika kultaa muistot. huonot asiat unohtuvat
- Yxitypy
niinkin, mutta täällä on nykyisin paljon nuorta porukkaa, joilta mun mielestä puuttuu mielikuvitus.. Onko syy sitten tään nettikulttuurin, vai mikä lie :=))
- hilda-hymy
kun kävin Outzan kans palomiesten saunaillassa vakoilemassa. Se oli niita luutalentojuttuja... voi jumakekka niitä aikoja...
- Yxitypy
sinäkin saunomassa ollut :=))
Mä en muista tuota juttua. En varmaan ollut mukana. Kauanko sä Hilda oot muuten huuhaalle kirjoitellut? - hilda-hymy
Yxitypy kirjoitti:
sinäkin saunomassa ollut :=))
Mä en muista tuota juttua. En varmaan ollut mukana. Kauanko sä Hilda oot muuten huuhaalle kirjoitellut?viestin elokuun puolessavälissä vuonna 2006. Jessus, mulla on kolmivuotismerkkipäivä...jeah..
Mun nikkini on elänyt eri vaiheita, mutta aina toi hilda on siinä joteski mukana kulkenut.
Jotenkin tää on muuttunut jopa tässä ajassa. Eikä kaikki ole aina parempaan suuntaan.
Missä sä nykyään kirjottelet,kun sua ei täällä näy paljoa? - feikki.
hilda-hymy kirjoitti:
viestin elokuun puolessavälissä vuonna 2006. Jessus, mulla on kolmivuotismerkkipäivä...jeah..
Mun nikkini on elänyt eri vaiheita, mutta aina toi hilda on siinä joteski mukana kulkenut.
Jotenkin tää on muuttunut jopa tässä ajassa. Eikä kaikki ole aina parempaan suuntaan.
Missä sä nykyään kirjottelet,kun sua ei täällä näy paljoa?mulla on muistoja ainaki v2002 lähtien
- hilda-hymy
feikki. kirjoitti:
mulla on muistoja ainaki v2002 lähtien
huuhaata ollut sillonkin???
Millasta se sillon oli? - Yxitypy
hilda-hymy kirjoitti:
viestin elokuun puolessavälissä vuonna 2006. Jessus, mulla on kolmivuotismerkkipäivä...jeah..
Missä sä nykyään kirjottelet,kun sua ei täällä näy paljoa?merkkipäivän johdosta :=))
Mä aloitin huuhaalla joskus vuoden 2003 loppupuolella. Silloin ei vielä ollut tätä rekisteröintiä. Kirjoitin millä nikillä milloinkin.
Muuttunut on huuhaa niistä ajoista. Ei silloin ollut näitä ilkeitä kommentteja juuri lainkaan. Sovussa eleltiin, ja kivaa oli :=))
Mä aika vähän kirjoitan nykyään palstoille. Jos kirjoitan, niin tuonne lifestyleen ja ikäpalstoille.
Tahtoo tuo facebook viedä kans aikaa. Siellä hoitelen myös sellaista maatilaa..farmtownea :=)) - hilda-hymy
Yxitypy kirjoitti:
merkkipäivän johdosta :=))
Mä aloitin huuhaalla joskus vuoden 2003 loppupuolella. Silloin ei vielä ollut tätä rekisteröintiä. Kirjoitin millä nikillä milloinkin.
Muuttunut on huuhaa niistä ajoista. Ei silloin ollut näitä ilkeitä kommentteja juuri lainkaan. Sovussa eleltiin, ja kivaa oli :=))
Mä aika vähän kirjoitan nykyään palstoille. Jos kirjoitan, niin tuonne lifestyleen ja ikäpalstoille.
Tahtoo tuo facebook viedä kans aikaa. Siellä hoitelen myös sellaista maatilaa..farmtownea :=))facebookissa, mä kanssa, mulla on se farmwille, jota mä hoitelen. Mä olen oikeen ansioitunut pippuri ja pellavafarmari, heh...
Mä joskus olen silmitellut sitä laiffaripalstaa, josko sinne uskaltas tulla.
50 kymppisiin en saa tuntumaa, kun se on niin totista touhua. - Yxitypy
hilda-hymy kirjoitti:
facebookissa, mä kanssa, mulla on se farmwille, jota mä hoitelen. Mä olen oikeen ansioitunut pippuri ja pellavafarmari, heh...
Mä joskus olen silmitellut sitä laiffaripalstaa, josko sinne uskaltas tulla.
50 kymppisiin en saa tuntumaa, kun se on niin totista touhua.olet facebookissa :=))
Mulla on farmville ja myös farmtown. Tienaan rahaa nyt siihen isoon kartanoon, kun mulla vaan sellanen pieni talo :=))
No voi sinne lifestyleen tulla. Siellä on paljon sitä samaa jengiä, mutta se ei haittaa. Uudet tuulet on aina tervetulleita :=))
olen sitä minäkin päässyt täällä saunomaan, ja mullapas ei ollut muuta löylyhuoneessa päässä kuin saunahattu, mitäs typy siihen sanot?
- TheEagles
muistetaan ;-DD....
- hilda-hymy
ei ole löylyhuoneessa mitään päässä, mitäs siihen sanot.....
- Yxitypy
kun mulla ei ollut ees hattuakaan , ja miehet mun molemmilla puolin lauteilla :=))
- Ben_Sjatkel
TheEagles kirjoitti:
muistetaan ;-DD....
Tuleehan muistiin yhtä ja toista, tuleehan?
bngt - Ben_Sjatkel
hilda-hymy kirjoitti:
ei ole löylyhuoneessa mitään päässä, mitäs siihen sanot.....
vai veikö löylyt tukankin?
bngt Yxitypy kirjoitti:
kun mulla ei ollut ees hattuakaan , ja miehet mun molemmilla puolin lauteilla :=))
nainen pukeutuu saunaankin, saunahattu mitä tyylikkäin pukeutumisasu, vihtakin kä paremman puutteessa...
- TheEagles
Silipa-Tuuli kirjoitti:
kyllä saunahattu naisen tekee... :)
Hattuhan ei paljon saunosmista haittaa, suojaa vain kuumuudelta... :) ja jaffaa päälle
- TheEagles
Silipa-Tuuli kirjoitti:
nainen pukeutuu saunaankin, saunahattu mitä tyylikkäin pukeutumisasu, vihtakin kä paremman puutteessa...
vasta on parempi kumppani saunassa ;-D
- villiruusu23
Silipa-Tuuli kirjoitti:
mä taidan olla ihan maallikko näissä asioissa?
Alasti olin saunassa, mut olinkin siellä yksin.;)
Tarkoittaakos tuo sitä, että jos menee miehen kans saunaan, niin pitää laittaa kaikki turvavaatteet päälle vai?;-P
Ei ne saunassa jaksa rivoja ajatella, kun tarpeeksi löylyä lykkää kiukaalle.;)
Kunto loppuu kesken kuitenkin.;-P - hilda-hymy
Ben_Sjatkel kirjoitti:
vai veikö löylyt tukankin?
bngtihan omaa tuotetta, ei ylimäärästä. Joskus mulla on kokovartalo saunahunaja juttu,ihanaaa..
- hilda-hymy
Silipa-Tuuli kirjoitti:
no jos ihanpakko on pukeutuu johonkin, niin sitten vaikka vihta....heh...
Sulla on kyllä väärää tietoo, saunaan on ihan aina menty nakuna.... vai vielä tyylikäs. pöh.... hilda-hymy kirjoitti:
no jos ihanpakko on pukeutuu johonkin, niin sitten vaikka vihta....heh...
Sulla on kyllä väärää tietoo, saunaan on ihan aina menty nakuna.... vai vielä tyylikäs. pöh....ehdottomasti sunahattuun, ehkä tuollaiseen mikä tuossa linkissä...
mietis jos olet sekasaunassa, kuka nainen muistetaan, nainen saunahatussa tietysti, tämän sanon kokemuksen syvällä rintaäänellä... :)
https://www.mylane.de/uploaded_images/product_images/51747190-f176-11dd-a769-001d7dc3d925.jpeg- Iso kikkeli.
TheEagles kirjoitti:
muistetaan ;-DD....
Tuolloin sinua ei vielä täällä näkynyt, kun noi viestit täällä lenteli. Riidat täällä alkoi heti kun sä tulit tänne. Olen skriivannut tänne vuodesta 2004, joten kuse huiluun.
- Ben_Sjatkel
silloin Oulun ilokadulla. Mä vedin mun lakerikengät jalkaan ja tanssitin sinua... silloin...
Nyt on uudet ajat käsillä ja ei ole niin hauskaa kuin silloin, eihän?
bngt- Yxitypy
ajat muuttuu.
Se ilotalo oli silloin mun duuni, ja nyt en ihan tarkkaan muista kuka sen multa osti.
Muistatko sä?
Tuli tätä ikää, niin pakko siittä oli luopua.
Onko siellä tanssiparketillakaan enää sama tunnelma kuin silloin ennen..siis kun et mun kans ole tanssinut ? :=))) - Ben_Sjatkel
Yxitypy kirjoitti:
ajat muuttuu.
Se ilotalo oli silloin mun duuni, ja nyt en ihan tarkkaan muista kuka sen multa osti.
Muistatko sä?
Tuli tätä ikää, niin pakko siittä oli luopua.
Onko siellä tanssiparketillakaan enää sama tunnelma kuin silloin ennen..siis kun et mun kans ole tanssinut ? :=)))Kun vain olisit tai tulisit samalle parketille...
Niin sitten joskus.
bngt
- villiruusu23
kunhan ensin puskat raivataan palstalta pois.;)
Sitten saunotaan urakalla.;D
Mutta, sähän kohta menet sinne Kanaarialle saunomaan...siellä ei puskia olekaan...oli ainakin Granilla sen palon jäljiltä hiukan metsääkin palanut.:)- puskia...
keskittykööt muut keskusteluun..
- TheEagles
puskia... kirjoitti:
keskittykööt muut keskusteluun..
älä pilaa tätäkin palstaa, jookosta jooko? :)
- keritään
TheEagles kirjoitti:
älä pilaa tätäkin palstaa, jookosta jooko? :)
ei hoppu hyväksi...
- Yxitypy
kukas villiruusun takana oikein onkaan :=))
Mä en taidakaan ens talvena lähtee mihinkään, vaan pyörin ihan kotosuomessa.
Eihän puskissakaan vikaa ole, kunhan kirjoittavat kiltisti :=)) - .......
Yxitypy kirjoitti:
Eihän puskissakaan vikaa ole, kunhan kirjoittavat kiltisti :=))satumainen akkametso jne...
- villiruusu23
Yxitypy kirjoitti:
Eihän puskissakaan vikaa ole, kunhan kirjoittavat kiltisti :=))kuka minun takana nyt on, parempi ettei kukaan, kun luulin et seinä on takana.;)
Niinpä niin, mutku on sellaisia tuhmia puskia ollut, kuinkas ne kiltiksi saa?;)
Ai et lähdekään reissuun? No on täällä Suomessa ihan kiva olla, ei sentään torakoita tarvitse väistellä.;D - villiruusu23
....... kirjoitti:
satumainen akkametso jne...
siinä paskalla taas.;)
- pilasit
ihan kaiken. satumaisena olit aikoinasi ihan kiva, mutta nykysin sua ei kehtaa edes tervehtiä.
- Yxitypy
villiruusu23 kirjoitti:
kuka minun takana nyt on, parempi ettei kukaan, kun luulin et seinä on takana.;)
Niinpä niin, mutku on sellaisia tuhmia puskia ollut, kuinkas ne kiltiksi saa?;)
Ai et lähdekään reissuun? No on täällä Suomessa ihan kiva olla, ei sentään torakoita tarvitse väistellä.;Dkyllä mielenkiinto heräs.
Ne torakatkin muistat :=)) - iltaa.
kysynkin sinulta eikö tänne uusia oteta ollenkaan vain luuletko että te piiri pieni pyörii vain täällä olisitta :Olet ja olette sisäänpäin lämpeneviä. kiitos en kyllä edes rekatulla tule vaik olis aihetta,Juuri näin syntyy puskia.Voit alkaa raivata jo .Aika ilkeästi sanoit.
oli varsinkin viikonloppuisin huimia ketjuja jotka oli sataprossasesti hauskuutta. mieletønta revittelya :-)
ehka tama palsta tarvitsisi valvojan..?- örvellys, ööööörk....
hik, röys tais sikaflunssa iskeee.
- Yxitypy
tuota toista duunia olis, niin olisin valmis valvojaksi, ja uskotko että olisin siinä hyvä :=))
Sinäkin basa tulit kuvioihin paljon myöhemmin, mutta sekin oli vielä ihan hyvää aikaa :=)) Yxitypy kirjoitti:
tuota toista duunia olis, niin olisin valmis valvojaksi, ja uskotko että olisin siinä hyvä :=))
Sinäkin basa tulit kuvioihin paljon myöhemmin, mutta sekin oli vielä ihan hyvää aikaa :=))olisit oikeen hyva seriffi :-) ma tulin kevattalvella 07.. se oli iloisen porinan aikaa ja jain koukkuun heti :-)
örvellys, ööööörk.... kirjoitti:
hik, röys tais sikaflunssa iskeee.
nimittain, jos lenssuttaa :-)
- Yxitypy
eikun palsta tarvis hyvän johtajan.. ja luulen että se olisin minä, jos aikaa liikenis :=))
Minä olisin aika oikeudenmukainen.. vai epäiletkö sitä köpä? :=)) - tarvita..
Yxitypy kirjoitti:
eikun palsta tarvis hyvän johtajan.. ja luulen että se olisin minä, jos aikaa liikenis :=))
Minä olisin aika oikeudenmukainen.. vai epäiletkö sitä köpä? :=))johtajaa..
miten sitte kotka ja me puskat saahaan aika kulumaan kun ei voi taistella.
keksitkö jotain tilalle? tä? - Yxitypy
tarvita.. kirjoitti:
johtajaa..
miten sitte kotka ja me puskat saahaan aika kulumaan kun ei voi taistella.
keksitkö jotain tilalle? tä?että palsta nousis taas uuteen kukoistukseensa, jos täällä olis sefu.
Ei tarvis enää taistella keskenään, vaan kaikki huomio kohdistuis paskaan sefuun, joka syyttä suotta poistelee viestejä :=)) - ois hyvä
sais kotkakin rauhan...
- Yxitypy
malta olla kysymättä, että kukas se nyt niitä menneisyyden haamuja alkoi esiintuomaan. Minusta kun tuntuu, ettet sinä ehkä ole päässyt niistä eroon. Minä kun en sellaisia oikein muistakaan, kun nykyään pyörin niin monilla palstoilla :=)))
Tosin.. aloin tuossa avauksessa minäkin muistelemaan menneitä, mutta ihan muussa mielessä. Yxitypy kirjoitti:
Minä olisin aika oikeudenmukainen.. vai epäiletkö sitä köpä? :=))..osa-aikainen ja ryypiskelevä ja vanhan testamentin jumalan kaltainen sheriffi niin mä voin sitten ruveta.
- no ei
ois hyvä kirjoitti:
sais kotkakin rauhan...
moni nikit hohijakkaa nää varmaan unta
- Yxitypy
oli kyseessä kuka ihminen tahansa, että hänestä puhutaan tuohon sun tyyliisi. Minusta.. sorry vaan köpä, tuo on aika ala-arvoista tekstiä. Meillä jokaisella on omat puutteemme. Niin sinulla, kuin minulla. Minä en vois koskaan tuntea noin voimakkaasti jotain palstahenkilöä (jota en tunne) kohtaan.
Kerros oletko sinä jotenkin parempi ihminen? no ei kirjoitti:
moni nikit hohijakkaa nää varmaan unta
joten pyyhi rauhassa kalakukko suupielestä, jotta puhut selvemmin....
Yxitypy kirjoitti:
oli kyseessä kuka ihminen tahansa, että hänestä puhutaan tuohon sun tyyliisi. Minusta.. sorry vaan köpä, tuo on aika ala-arvoista tekstiä. Meillä jokaisella on omat puutteemme. Niin sinulla, kuin minulla. Minä en vois koskaan tuntea noin voimakkaasti jotain palstahenkilöä (jota en tunne) kohtaan.
Kerros oletko sinä jotenkin parempi ihminen?ihmisiä, jotka kieltävät, että saksalaiset surmasivat miljoonia "epäkelpoja" ihmisiä toisen maailmansodan aikana.
Huomaatko, kuinka korrektisti asian voi ilmaista?- Yxitypy
LaardiBee kirjoitti:
ihmisiä, jotka kieltävät, että saksalaiset surmasivat miljoonia "epäkelpoja" ihmisiä toisen maailmansodan aikana.
Huomaatko, kuinka korrektisti asian voi ilmaista?huomaan :=))
Enpä voi muuta sanoa, kuin että vertauksenpa laitoit :=)) Yxitypy kirjoitti:
huomaan :=))
Enpä voi muuta sanoa, kuin että vertauksenpa laitoit :=))Se on tosiasia. Mutta erilaisia totuuksia vartenhan on olemassa erivärisiä silmälaseja.
- Yxitypy
LaardiBee kirjoitti:
Se on tosiasia. Mutta erilaisia totuuksia vartenhan on olemassa erivärisiä silmälaseja.
Ihminen on susi toiselle.
Pätee muuten myös sinuun kuin minuunkin ( vaikka en haluais tunnustaa) :=)) Yxitypy kirjoitti:
Ihminen on susi toiselle.
Pätee muuten myös sinuun kuin minuunkin ( vaikka en haluais tunnustaa) :=))pitää todellisuus erossa tämän palstan asioista. Tosiasia on, että kyseinen seriffi ei loppuaikoinaan saanut mitään hyvää aikaan tällä palstalla. Ne ihmiset, jotka ovat nähneet hänen tekonsa vain tämän palstan kautta saavat olla juuri sitä mieltä kuin ovat. Jos joillakuilla on palstan ulkopuolisia kokemuksia kyseisen henkilön kanssa, niin älkööt sotkeko he puuroja ja vellejä sekaisin.
- Yxitypy
minäkin olen köpä, että tää on huuhaapalsta. Lues noita aiempia juttuja, ja mieti kuka tässä nyt mitäkin alkoi kaiveleen :=))
Minulla ei ole koskaan ollut mitään entistä sefua, ei sinua, eikä ketään muutakaan tuntematonta palstalaista vastaan. Minulla on oma live-elämä, jossa väliin ihan tarpeeksi pohdittavaa. Tää on vaan sellaista ajankulua.
Koita köpä sinäkin keskittyä ennemmin siihen liveen.
Hyvät yöt :=)) - Yxitypy
on pitkään valvonut :=))
Joo jos vaan huuhailtas kuin ennenkin. Ja nythän sinäkin voit olla tyytyväinen, kun palstalla ei ole enää valvojaa, jos en minä sitten siihen hommaan tarjoudu. Sillon sulla tulis olemaankin kusiset paikat :=)))
Ei kannata siis alkaa entisiä kaiveleen.
Joka vanhoja muistaa, sitä tikulla silmään :=)) Yxitypy kirjoitti:
on pitkään valvonut :=))
Joo jos vaan huuhailtas kuin ennenkin. Ja nythän sinäkin voit olla tyytyväinen, kun palstalla ei ole enää valvojaa, jos en minä sitten siihen hommaan tarjoudu. Sillon sulla tulis olemaankin kusiset paikat :=)))
Ei kannata siis alkaa entisiä kaiveleen.
Joka vanhoja muistaa, sitä tikulla silmään :=))Tuolla asenteellako sä luulet ittelläs olevan mahdollisuuksia palstan valvojaksi, kun edeltä käsin jo uhkailet määrättyjä ihmisiä? Älä unta näe.
- Yxitypy
LaardiBee kirjoitti:
Tuolla asenteellako sä luulet ittelläs olevan mahdollisuuksia palstan valvojaksi, kun edeltä käsin jo uhkailet määrättyjä ihmisiä? Älä unta näe.
ja sä tulisit olemaan mun listalla toinen, jolla olis kusiset paikat :=))))
Vois olla että vielä alkasitte kaipaamaan entistä sefua :=)))
Pitäsköhän alkaakin tekeen anomusta sefun pestiin :=)) Yxitypy kirjoitti:
Pitäsköhän alkaakin tekeen anomusta sefun pestiin :=))...ja edessäsi hatun päästä ottaen varovasti tiedustelen, kuka se toinen on? Minäkö?
*Rähmällään (mahdollisesti) tulevan sheriffin edessä nöyristellen...;)*
kallek- Yxitypy
kallekytäle kirjoitti:
...ja edessäsi hatun päästä ottaen varovasti tiedustelen, kuka se toinen on? Minäkö?
*Rähmällään (mahdollisesti) tulevan sheriffin edessä nöyristellen...;)*
kallektoinen olis tietenkin toi köpä :=)))
Sä sait nyt plus pisteen kun noin nöyristelet. Sinä kalle saisit ihan vapaasti hääräillä täällä, enkä poistais mitään sun kommentteja :=)) - Yxitypy
HugaZaga kirjoitti:
..osa-aikainen ja ryypiskelevä ja vanhan testamentin jumalan kaltainen sheriffi niin mä voin sitten ruveta.
Huga hakemukset sefun virkaan menemään. Sullakin olis noilla avuilla varmaan siihen hyvät mahdollisuudet :=))
Yxitypy kirjoitti:
Pitäsköhän alkaakin tekeen anomusta sefun pestiin :=))ilman palkanmaksun hankaluuksia. joka aamu pistaisit viestin palstalle ja siten ilmoittautuisit toimeesi. olen varma etta siita syntyva psykologis-magneettinen valvontakentta pitaisi palstan puhtaana. aaritilanteissa kesken paivaa tapahtuva vierailu ikaankuin rajayttaisi "lian" pois :-)
Yxitypy kirjoitti:
Pitäsköhän alkaakin tekeen anomusta sefun pestiin :=))sä noita pissaleikkejä olet leikkiny?
- Yxitypy
Kyllä sun hymys vielä hyytyy :=)))
Päivänjatkoja. - Yxitypy
LaardiBee kirjoitti:
sä noita pissaleikkejä olet leikkiny?
entisestä sefusta tietoinen, mitä tekee ja missä on, mutta osaisin minä ihan ittekin sefun virkaa hoitaa :=))
Enkä epäile lainkaan, ettetkö antais ääntäsi minulle :=))) - Yxitypy
kielibasa kirjoitti:
ilman palkanmaksun hankaluuksia. joka aamu pistaisit viestin palstalle ja siten ilmoittautuisit toimeesi. olen varma etta siita syntyva psykologis-magneettinen valvontakentta pitaisi palstan puhtaana. aaritilanteissa kesken paivaa tapahtuva vierailu ikaankuin rajayttaisi "lian" pois :-)
Sinä ymmärsit heti yskän basa. Mutta olenhan aina pitänytkin sua fiksuna :=)))
- Yxitypy
en hymyile enkä naura juuri koskaan, koska se on turhaa energian tuhlausta.
Kyllä sua kuiteskin kenkuttas, jos joutuisit banniin. Minähän voisin sefuksi päästyäni laittaa sulle sellasen parin kuukauden bannin ihan kokeeksi :=))) Yxitypy kirjoitti:
Sinä ymmärsit heti yskän basa. Mutta olenhan aina pitänytkin sua fiksuna :=)))
kopypastasin sun mukavan viestin ja liitin sen iss-hakemukseeni. kaikki asiaan liittymattømat palstakommentit suttasin tussilla yli.. mustaa permanenttia kaytin jos niilla jotain suuren teknologian lapilukulaitteita siella avaruuskeskuksessa on..??
- Yxitypy
Mikä sinnuun oikeen on tullut. Ennenhän me oltiin niin lähekkäin ja pusuteltiinki päntiönnään.
Sä osasit olla silloin oikee huuhaakundi, mutta nyt sä otat kaikki tosissaan, mitä mä sanon :=))) Yxitypy kirjoitti:
Mikä sinnuun oikeen on tullut. Ennenhän me oltiin niin lähekkäin ja pusuteltiinki päntiönnään.
Sä osasit olla silloin oikee huuhaakundi, mutta nyt sä otat kaikki tosissaan, mitä mä sanon :=)))ihan on ku alaluokkalaisen puhetta. Semmosta ei vaiskaan -mentaliteettia. Määrätyssä iässä rupee joillakin naisilla nähtävästi nuttura kiristämään sen verran, että hymyyn ei suu enää käänny ja pelkästään sappea vuotaa sormenpäistä.
- Yxitypy
nyt oikeesti sua bannais. Se oli ihan huuhaata, ja halusin vaan vähän härnätä :=))
Mä en tiijä kenekään heiloista, eikä mua kiinnosta. Oma heila on ollut jo yli 30 vuotta ja se riittää mulle...ainakin on tähän asti riittänyt :=))
Kiitos kutsusta. Varaa rooibos teetä, kun en kahvia juo, ja luomu punkkua :=)) - Yxitypy
LaardiBee kirjoitti:
ihan on ku alaluokkalaisen puhetta. Semmosta ei vaiskaan -mentaliteettia. Määrätyssä iässä rupee joillakin naisilla nähtävästi nuttura kiristämään sen verran, että hymyyn ei suu enää käänny ja pelkästään sappea vuotaa sormenpäistä.
tänään sitten nauravalla päällä. Varo vaan ettei tuu itku pitkästä ilosta :=)))
Ja mulla ei ole nutturaa. - vaiheessa
LaardiBee kirjoitti:
ihan on ku alaluokkalaisen puhetta. Semmosta ei vaiskaan -mentaliteettia. Määrätyssä iässä rupee joillakin naisilla nähtävästi nuttura kiristämään sen verran, että hymyyn ei suu enää käänny ja pelkästään sappea vuotaa sormenpäistä.
miehet alkavat olla kärttyisiä vanhapoikia :DDD
..eikös se saunominen kuuluisi jollekin muulle osastolle ...
Saunominen nimittäin on tosi vakava asia meille suomalaisille.
Ja vasta on vasta eikä vihta.- Yxitypy
se kuuluu just tänne palstalle. Mietis miten huuhaataa saunominen on monen ulkomaalaisen mielestä :=))
Meilläpäin sanotaan kans vasta, ja se on oikein :=)) Yxitypy kirjoitti:
se kuuluu just tänne palstalle. Mietis miten huuhaataa saunominen on monen ulkomaalaisen mielestä :=))
Meilläpäin sanotaan kans vasta, ja se on oikein :=))..huuhaata sielläkään, just tuli Likainen Härry elokuva joku aika sitten ja siellä oli selvästi Sauna ja Härry kävikin siellä vähän kovistelemassa jotain vosua. ja se oli jo 70-luvulla se. Että tää meitin sauna on valloittanut maailman sanana ja käsitteenä, hyvä Suomi!!!!
Suomi on uusi maailmanmestari!!!!!
huuhaasta on muodostunut kuin kantakuppila, johon on hyvä viikonloppuisin aina palata, jos ei muuten niin ainakin vähän ovenraosta kurkistaa mitä tänne kuuluu. ja onhan tääll toisinaan muodostunut niitä omia kuppikuntia ja kaveriporukoita, ja löyty riidanhaastajia ja ties mitä, mitä yleensäkin kapakista löytyy...
ja tietty tuleehan täss viikonloppuisin se muutama olut kumottua :)
lisäks juutuubi on paikan ehtymätön jukeboksi... :P
(yritinpä tuossa etsiä omaa ensimmäistä viestiäni huuhaa-palstalle, mut vanhimmat mitä löysin oli vuodelt -08... tosi mää oon ollu pikku-murri vasta vuodesta -07, sitä ennen oon käyttänyt rekkaamatonta nimimerkkiä murri...tai jtn :P)
olenpuhunutmur- Yxitypy
oli minulla silloin n. 6 vuotta sitten. Huuhaa oli sellainen paikka, josta ei voinut olla pois. Silloin oli se oma kuppikunta, mutta kyllä uudetkin mukaan otettiin.
Nykyään huomaa paljon palstoilla sitä, että ei vastata kuin niille omille "tutuille", joka on vähän huono juttu. Uudet tulokkaat häädetään siten pois :=((
Sä olet aika uusi tulokas, mutta hyvä että uusia tulee. Me vanhathan jäämme kohta eläkkeelle. Ollaan joskus suunniteltu huuhaa vanhainkotia, mutta saa nähdä tuleeko siitä mitään :=)) Yxitypy kirjoitti:
oli minulla silloin n. 6 vuotta sitten. Huuhaa oli sellainen paikka, josta ei voinut olla pois. Silloin oli se oma kuppikunta, mutta kyllä uudetkin mukaan otettiin.
Nykyään huomaa paljon palstoilla sitä, että ei vastata kuin niille omille "tutuille", joka on vähän huono juttu. Uudet tulokkaat häädetään siten pois :=((
Sä olet aika uusi tulokas, mutta hyvä että uusia tulee. Me vanhathan jäämme kohta eläkkeelle. Ollaan joskus suunniteltu huuhaa vanhainkotia, mutta saa nähdä tuleeko siitä mitään :=))mihinkä eläkkeelle sitä ny viel?
kyllähän tuo ns. "puskasota" alkaa jo tympimään, ja oon kait siitä joskus sanasen maininnut, mut se mitään auta ku pahentaa vaan...
ja mää olen yleensä siellä kuppikuntien välissä se yks joka pomppii lattialla ja huutaa et "hei huomatkaa minutkin!"
mur- Yxitypy
Pikku-Murri kirjoitti:
mihinkä eläkkeelle sitä ny viel?
kyllähän tuo ns. "puskasota" alkaa jo tympimään, ja oon kait siitä joskus sanasen maininnut, mut se mitään auta ku pahentaa vaan...
ja mää olen yleensä siellä kuppikuntien välissä se yks joka pomppii lattialla ja huutaa et "hei huomatkaa minutkin!"
muraktiivinen osallistumaan puskasotaan. Noh..joskus vieläkin. Tosin vältän loukkaamasta ketään henk.kohtaisesti.
Väliin sitä kaipaa äksöniä :=))
Mutta oikeesti, jos puskasota on jatkuvaa, ei se ole enää kivaa. Rajansa kaikella. Yxitypy kirjoitti:
aktiivinen osallistumaan puskasotaan. Noh..joskus vieläkin. Tosin vältän loukkaamasta ketään henk.kohtaisesti.
Väliin sitä kaipaa äksöniä :=))
Mutta oikeesti, jos puskasota on jatkuvaa, ei se ole enää kivaa. Rajansa kaikella.jaksanu,
toisaalta näin viikonloppuisin täällä ehkä on vähän leppoisampi meininki
tai sit mul on ohranjyvä silmäss :P
mur
aika entinen ei koskaan palaa...vaikka olihan se ennen mukavaa täälä..vaii...
- Yxitypy
Moikka Jussi.
Sinuakin näkee vielä. Kyllähän me sua naisporukalla yritettiin iskeä, mutta sä vaan olit kaikille yhtä ihana :=))
Mitäs sulle kuuluu?
Kirjoitatko tänne huuhaalle vielä paljon? Yxitypy kirjoitti:
Moikka Jussi.
Sinuakin näkee vielä. Kyllähän me sua naisporukalla yritettiin iskeä, mutta sä vaan olit kaikille yhtä ihana :=))
Mitäs sulle kuuluu?
Kirjoitatko tänne huuhaalle vielä paljon?aika harvon tänne kirjuuttelen..yhtä harvon kun sinäkin kai..
- Yxitypy
jussi383 kirjoitti:
aika harvon tänne kirjuuttelen..yhtä harvon kun sinäkin kai..
vaikka esim. lifestylellä ja ikäpalstalla, niin saa vähän vaihtelua :=))
..käynyt oikeassa sekasaunassa. Minä kävin kerran, mut sen verran likinäköinen olen etten juuri erottanut tissiä kyynärpäästä.
- Yxitypy
mutta olen käynyt ei oikeassa sekasaunassa.
Meitä oli neljä naista ja neljä miestä.
Muistan sen aina. Olen aika rohkea luonne, mutta kyllä se silti hävetti. Enää en menis :=))
ei tämä ole enää huuhaapalsta...
kyllä mää muistan eräätkin kerrat ko sun kanssa sai taistella huuhaan komeista könsyköistä....=;0))))))))))))- Yxitypy
Kyllä se olikin kivaa aikaa :=)) Chatissa varsinkin. En ole chatissakaan käynyt ainakaan kahteen vuoteen. Onko siellä porukka vaihtunut?
Onkohan vanhuus tullut, kun ei jaksa enää. Tai voishan sitä jaksaakin, jos olis sopivia könsikkäitä. Täällä on niin paljon uusia ja nuoria joita ei "tunne", ja nuo vanhat ovat yhtä väsyneitä kuin itekkin :=)) Yxitypy kirjoitti:
Kyllä se olikin kivaa aikaa :=)) Chatissa varsinkin. En ole chatissakaan käynyt ainakaan kahteen vuoteen. Onko siellä porukka vaihtunut?
Onkohan vanhuus tullut, kun ei jaksa enää. Tai voishan sitä jaksaakin, jos olis sopivia könsikkäitä. Täällä on niin paljon uusia ja nuoria joita ei "tunne", ja nuo vanhat ovat yhtä väsyneitä kuin itekkin :=))Vaan iloa pintaan,kyllä se taas siitä/
- Yxitypy
sammakko17 kirjoitti:
Vaan iloa pintaan,kyllä se taas siitä/
oon nyt ihan maassa :=((
- Yxitypy
sammakko17 kirjoitti:
Puhut, mä nautin tääl sunnuntai rauhaa
olikin huuhaata, kuin monet muutkin mun kommentit tässä ketjussa :=)))
Yxitypy kirjoitti:
olikin huuhaata, kuin monet muutkin mun kommentit tässä ketjussa :=)))
Vaan nyt päivänjatkoja.,nyt muuta moi
...on edelleenkin huuhaa-palsta, mutta uudistuneena ja tässsä ajassa elävänä. Kaikki muuttuu, yhteiskunnassa -myös huuhaalla- on meneillään hallittu rakennemuutos, jonka tarkoituksena on pysyä mukana yhä enemmän globaalistuvan maailman muutosprosessissa.
Entinen aika ei enää ikinä palaa juuri sellaisena, kuin me sen muistamme. Ihminenhän yleensä muistaa menneisyydestä vain ne mukavat asiat. Nykyhetki ja tämän päivän todellisuus on kuitenkin -anteeksi vaan kaikki nostalgikot- suhteellisesti ja keskimääräisesti ottaen paljon parempi kaikkien kannalta, kuin mennyt aika.
Huuhaa elää ja voi hyvin -kiitos kaikkien aktiivisten kirjoittajien- sen tulevaisuus näyttää hyvältä ja turvatulta, kunhan vain haluamme sitä...:)
Tässä vielä nostalginen musiikkimuisto vuosikymmenten takaa:
http://www.youtube.com/watch?v=s6ulrjcVmy0
Ei Aika Mennyt Koskaan Palaa - Eero & Jussi and The Boys- Yxitypy
se menee elämä livessäkin. Mikään ei ole kuin sillon ennen (tulipa Jarkon ja Lauran biisi mieleen) :=))
Maailma muuttuu, ja me sen mukana.
Ja onhan joka palstalla niitä mukaviakin päiviä väliin :=)) Yxitypy kirjoitti:
se menee elämä livessäkin. Mikään ei ole kuin sillon ennen (tulipa Jarkon ja Lauran biisi mieleen) :=))
Maailma muuttuu, ja me sen mukana.
Ja onhan joka palstalla niitä mukaviakin päiviä väliin :=))...silloin ennen:
http://www.youtube.com/watch?v=-wXJGlSmquQ Jarkko ja Laura
Toivon, että mielialasi kohenee vaikkapa tätä kappaletta kuunnellessa...:)- Yxitypy
kallekytäle kirjoitti:
...silloin ennen:
http://www.youtube.com/watch?v=-wXJGlSmquQ Jarkko ja Laura
Toivon, että mielialasi kohenee vaikkapa tätä kappaletta kuunnellessa...:)levystä.
Ei mulla oikeesti ole mieliala edes laskenut :=)))
Tässäpä yks viedopätkä, joka varmaan alkaa naurattamaan
http://www.youtube.com/watch?v=KQkdFLInbZ0 Yxitypy kirjoitti:
levystä.
Ei mulla oikeesti ole mieliala edes laskenut :=)))
Tässäpä yks viedopätkä, joka varmaan alkaa naurattamaan
http://www.youtube.com/watch?v=KQkdFLInbZ0Hauska oli...Pirkka-Pekka osaa myös laulaa ja tässä kappaleessa on kovasti paljon huumoria mukana:
http://www.youtube.com/watch?v=bSfR4fukKUw&feature=related
Lellelle - Pirkka-Pekka Petelius
huuhatakin kun tarpeeks jaksaa kaivella. Mutta kyllähän tänne on ikäviä ilmiöitä tullut.
Itsekin muistelen että aiemmin oli rennompi meno. Riitojakin oli mutta ei ne paisuneet nykyisiin mittakaavoihin. Tuo keljuttaa että ihmisiä haukutaan jo nimilläkin.
Mutta paras vaan kaivella ja tonkia se huuhaa esiin. Itsestä riippuu paljon jos halua saada sen vanhan kunnon menon takaisin.- Yxitypy
täällä jo nimillä. Minkä opimme tästä. Ei kannattais alkaa palstalaisten kanssa tekemisiin mualla kuin palstalla. Siitä ns. hyvästä palstakamusta saattaakin jossain vaiheessa löytyä piirteitä, joita ei olis uskonut olevan :=))
- ex-er1
Yxitypy kirjoitti:
täällä jo nimillä. Minkä opimme tästä. Ei kannattais alkaa palstalaisten kanssa tekemisiin mualla kuin palstalla. Siitä ns. hyvästä palstakamusta saattaakin jossain vaiheessa löytyä piirteitä, joita ei olis uskonut olevan :=))
Minä välillä käyn kurkkimassa täällä ja tiettyjä huuhalaisia on ikävä kieltämättä;( Varsinkin huuhislehden toimittajaa=)
Yxitypy kirjoitti:
toisten kantapäiden kautta. Netissä ei todellakaan kannata ihan sinisilmäisesti uskoa keneenkään. Itse olen tosi tarkka siitä mitä paljastan vieraille mutta toisaalta ei saa olla myöskään liian arka. Minä olen tutustunut muutamiin tosi hyviin tyyppeihin huuhaan kautta ja olen tavannut heidät myös live-elämässä. Mutta tarkkana todella saa olla.
- veera16
tuputuu kirjoitti:
toisten kantapäiden kautta. Netissä ei todellakaan kannata ihan sinisilmäisesti uskoa keneenkään. Itse olen tosi tarkka siitä mitä paljastan vieraille mutta toisaalta ei saa olla myöskään liian arka. Minä olen tutustunut muutamiin tosi hyviin tyyppeihin huuhaan kautta ja olen tavannut heidät myös live-elämässä. Mutta tarkkana todella saa olla.
Netin kautta saa kyllä kivoja kavereita ja myös pahoja :) Mut jos annan mun numban jollekin netissä, niin ei se mua haittaa, koska se on salainen :)
Tällänen on kivaa huuhaata, hyvä Typy :) mun ei tarvitse provoilla, koska te olette normaaleja.. - sää oot..
veera16 kirjoitti:
Netin kautta saa kyllä kivoja kavereita ja myös pahoja :) Mut jos annan mun numban jollekin netissä, niin ei se mua haittaa, koska se on salainen :)
Tällänen on kivaa huuhaata, hyvä Typy :) mun ei tarvitse provoilla, koska te olette normaaleja..viksu :-)
- veera16
sää oot.. kirjoitti:
viksu :-)
Mä olen niiiin fiksu, et mä teen kerrankin kahvia, kun toi yökötys alkaa mennä ohi..
veera16 kirjoitti:
Tällänen on kivaa huuhaata, hyvä Typy :) mun ei tarvitse provoilla, koska te olette normaaleja..mulla kans salainen numero ja miehiä olen tavannut vain julkisilla paikoilla ennenkuin olen oppinut tuntemaan niin hyvin että olen suostunut vallan kylästelemään.
- veera16
tuputuu kirjoitti:
mulla kans salainen numero ja miehiä olen tavannut vain julkisilla paikoilla ennenkuin olen oppinut tuntemaan niin hyvin että olen suostunut vallan kylästelemään.
Olen mäkin nähnyt joitakin kundeja, ennen mun murua, siis silloin ku olin sinkku. Nyt vieläkin kun chattaa niin ihmeen paljon kundit pyytää ihan suoraan himaansa, vaikka pelkästään juttelee. Outoja tapauksia.
- feikki.
tuputuu kirjoitti:
mulla kans salainen numero ja miehiä olen tavannut vain julkisilla paikoilla ennenkuin olen oppinut tuntemaan niin hyvin että olen suostunut vallan kylästelemään.
liian varovaista. jos on keskenään puhelimessa puhunut tunteja, niin luulisi kyläänkin uskaltautuvan.
puhun nyt ....rintaäänellä.. - veera16
feikki. kirjoitti:
liian varovaista. jos on keskenään puhelimessa puhunut tunteja, niin luulisi kyläänkin uskaltautuvan.
puhun nyt ....rintaäänellä..Lue lehtiä jos et tajuu..
- mun..
veera16 kirjoitti:
Lue lehtiä jos et tajuu..
tykönä on käyny sokkona kylässä useampiakin naisia....
kukaan ei ole ehdotellut ensin jotain julkista paikkaa... siksi en ymmärrä.
kai ne on sitten vissiin ollut jotain reikäpäitä.. - veera16
mun.. kirjoitti:
tykönä on käyny sokkona kylässä useampiakin naisia....
kukaan ei ole ehdotellut ensin jotain julkista paikkaa... siksi en ymmärrä.
kai ne on sitten vissiin ollut jotain reikäpäitä..kun kumpikin olette olleet kännissä, ni baarista. Luulet sä et kukaan mimmi selvinpäin lähtee jonkun himaan :D
feikki. kirjoitti:
puhun nyt ....rintaäänellä..Jokainen lehtiä lukeva mies ymmärtää miksi naiset tahtovat ensin tavata julkisella paikalla.
- TheEagles
veera16 kirjoitti:
kun kumpikin olette olleet kännissä, ni baarista. Luulet sä et kukaan mimmi selvinpäin lähtee jonkun himaan :D
ei sillä mitään naisia ole käynyt....haaveita vain.. ;) Mukavaa sunnuntaita Veera;)
- veera16
TheEagles kirjoitti:
ei sillä mitään naisia ole käynyt....haaveita vain.. ;) Mukavaa sunnuntaita Veera;)
sulle, kivaa sunnuntaita :)
- Yxitypy
ex-er1 kirjoitti:
Minä välillä käyn kurkkimassa täällä ja tiettyjä huuhalaisia on ikävä kieltämättä;( Varsinkin huuhislehden toimittajaa=)
Eipäs mekään olla vähään aikaan törmätty :=))
Missähän muuten meidän huuhistoimittaja mahtaa olla. Lieneekö kirjoittelee palstoille enää lainkaan. Teki tosi hyviä juttuja :=)) - Yxitypy
veera16 kirjoitti:
Tällänen on kivaa huuhaata, hyvä Typy :) mun ei tarvitse provoilla, koska te olette normaaleja..ihanko sä normaaliksi minut noteeraat :=))
Kiitosta vaan. Eihän provoilusta mitään haittaa ole. Varsinkaan huuhaalla. Joskus aikoinaan minäkin sitä jonkun verran tein :=))
Mut hyvät yöt nyt :=)) - veera16
Yxitypy kirjoitti:
ihanko sä normaaliksi minut noteeraat :=))
Kiitosta vaan. Eihän provoilusta mitään haittaa ole. Varsinkaan huuhaalla. Joskus aikoinaan minäkin sitä jonkun verran tein :=))
Mut hyvät yöt nyt :=))Ihan normaali sä olet :) Ja jos huuhaalla ei olis statsia, niin mitä täällä edes tekis :)
tuputuu kirjoitti:
Jokainen lehtiä lukeva mies ymmärtää miksi naiset tahtovat ensin tavata julkisella paikalla.
..naiset ovat aina kiirehtimässä asioiden edelle, ja haluavat julkistaa orastavankin suhteen jo koko maailmalle, kaikkien silmien edessä.
Mä luen vain sarjakuvat ...
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422224- 241780
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271435- 1091264
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!151229- 181035
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71944Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107864Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333853Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad74846