TYTÖT VASTATKAA!

tyhmä kysymys

Onko tyttöjen mielestä pussailu kivaa vaikka esim silloin kun on tylsää koulussa esim hyppytunneilla? Mitä tytöt ajattelevat jos poika kysyy että mennäänkö pussailemaan vaikka ei seurusteltaisikaan, onko se teidän meilestä ihan okei.. toki ulkonäkö vaikuttaa melko radikaalisti vastaukseen :D:D

18

4838

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sama ku edelline

      Toivon henkilökohtaisia mielipiteitä koska yleistä vastausta ei ole

    • tyttönen..

      On se kivaa. Olen harrastanut sitä hyppy- ja välitunneilla aika paljon.

    • sexyhotblonde

      en ole ikinä kuullut mitään näin kummallista??
      mennään välkäl pussailemaan koulun vessaan "parhaimman näköisen" futarifruittarin ( takatukka) ilman taka-ajatuksia?
      iu!

    • .Enkelisiipi.

      Toisille tytöille se on okei, toisille ei. Jos olet tehnyt hyvän ensivaikutelman niin saattaa tärpätä. Ulkonäkö ei ratkaise aina. Hyvännäköinenkin jätkä saa pakit, jos on muuten toivoton tapaus.

      Jos kysyt "mennäänkö pussailemaan?" niin tyttö voi pitää sitä aloitteena. ;)

    • Pö.

      Riippuu pojan luonteesta, mutta ihan kiva yllätys tuo olisi varmaa aika monellekki tytölle

    • ehkä_ei---

      Mun mielestä se on iha okei, mutta en varmaan viittis mennä kun monet pojat saattais sanoo vaa vitsil.
      Kannataa ennemmin vaa suudella, silloin ku ootte kaksin nii esitä et sulla on jotai asiaa ja sit suutelet. siit mä ainaki tykkäisin, mut en tiä (:

    • Khyllävaa

      Itse olisin aika imarreltu jos joku tulisi kysymään "lähetääks pussailee"? ;D Mutta tosiaan, jotkut tytöt ottaa tuon aloitteena, ja jos oma tarkoituksesi on vain pussailla, eikä mitn muuta, uskon kuitenkin että pussailun jälkeen tyttö ajattelee sinua taukoamatta, toivoen että teistä tulisi jotain vakavampaakin. Tosin kaikkien kohdalla tämäkään ei ole samanlaista, mutta kuitenkin..

      Pussailu on kyllä kivaa, harvoin siitä kieltäydytään. ;)

    • tod.näk.ei

      Jos joky nyt kysyisi moista niin pitäisin sitä ensiksi isona vitsinä, ja kun tilanteen vakavuus sitten selviäsi niin miettisin ehkä muutaman sekunnin (mitä mieltä olen tyypistä jne.) ja tod. näk kieltäytyisin. Tosin jos välillämme on kemiaa niin sitten voisinkin suostua, mutta siis tapaus kohtaista.

      En siis random tyypin kanssa suostuisi vaikka olisi kuinka hyvännäköinen.

      • sda fa

        jos joku noin mulle ehdottais en suostuisi ellei meillä olisi jotain vipinää.. ja toisaalta jos ei olisi kokisin sen niin että hän olisi kiinnostunut minusta


      • hatunen joonas
        sda fa kirjoitti:

        jos joku noin mulle ehdottais en suostuisi ellei meillä olisi jotain vipinää.. ja toisaalta jos ei olisi kokisin sen niin että hän olisi kiinnostunut minusta

        jos haluat pussata mua tai hali niin jos nyt kysyn haluatko hali mua niin siitä tulee hyvä olo mulle kuin myös sulle mut ei tarte siinä kauan hali se on ihan normaalia no jos näkisit mut nyt vaikka ulkona niin tulisittko halimaan mua tai suutelee vastaukisia kiitos


      • hynnyne
        hatunen joonas kirjoitti:

        jos haluat pussata mua tai hali niin jos nyt kysyn haluatko hali mua niin siitä tulee hyvä olo mulle kuin myös sulle mut ei tarte siinä kauan hali se on ihan normaalia no jos näkisit mut nyt vaikka ulkona niin tulisittko halimaan mua tai suutelee vastaukisia kiitos

        tää o kiva
        http://www.youtube.com/watch?v=5Tr2fMr-jvQ


      • voi sua joonas xd
        hynnyne kirjoitti:

        tää o kiva
        http://www.youtube.com/watch?v=5Tr2fMr-jvQ

        hei oon joonas hatunen ilman tyttö kaveria et en oo suudellut ketään tytöä ja se mua harmittaa niin mistä minä tyttä kaverin löydän onko teillä mitään kokemusta tytöistä joka olisi suudellut sua kun mä en oo ikään saanut suudelmaa vaan olen saanut eniten halia ja rakkaus kirjeitä


    • dididou

      pussailu on kivaa jos tykkää toisesta ainakin minusta. en itse ainakaan haluaisi pussailla ventovieraan kanssa ja ihan vaan pussailemisen iloksi.

      • pusuasiantuntija

        Ihanaa, kun kokeilee pussailla vaikka koulussa! Heilautat tytön (tai pojan) kulman taakse ja pussaat tosi romanttisesti, niin kyllä ihastus on ikuisesti sinun!


      • pusuasiantuntija
        pusuasiantuntija kirjoitti:

        Ihanaa, kun kokeilee pussailla vaikka koulussa! Heilautat tytön (tai pojan) kulman taakse ja pussaat tosi romanttisesti, niin kyllä ihastus on ikuisesti sinun!

        Oon sitten kuutisentoista ja tarviin ihanaa poikafrendiä! Mut ei siis MIKÄÄN pakko, jos et oo kertaakaan suudellu tyttöö!


    • tyttönen__

      ougaad, pussailu on ihanaa! Ja jos joku tulis multa kysyy että pussaillaanko, niin oisin todella otettu ja ilonen, heti valmiina :)

    • tytteli ;D

      No pussailu on kyl toosi kivaa mut en ny ihan tostavaa menis pusutelemaan jotain poikaa josta ei ees tykkäis ...mut kyl muute jos tykkää nii mikäs siinä sitte (((;

    • teinienmielee

      En ihan kehehnkää kaa menis :'oo Kait sen hottis pitää olla.. ja muotoja löytyä n_____n

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      693
    5. 52
      664
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      485
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe