Mikä on koopeista

narsisitisin?

Mikä on horoskoopeista narsisitisin "tilastojen mukaan" ? Haluaisin vaan tietää..

19

501

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Nousu-Leijonaa. On olemassa tietty kuvio, joka sanoo : "Arvostat itsesi korkealle. Et näe itsessäsi virheitä." Se tulee siis kartan muusta asemasta, kuin horoskoopista.

      • lähdetään

        horoskoopista katsomaan niin vesimies on narsistisin merkki koska hän ei ole sellainen diplomaatti ja psykologinen pelaaja kuin skorpioni on, mutta hän tajuaa taktisia näkökulmia "tunteettoman" kaupanteon suhteen jossa on saatava suuret voitot ja mahdollisimman nopeasti "myyjän" kustannuksella. Siinä missä skorpioni ymmärtää vastapuolta ja on empaattisempi siten ettei kuluta toista loppuun, vesimies on enemmän toisen ominaisuuksien hyväksikäyttäjä jotta saavuttaa jotakin itselleen. Vesimies ei siis kykene näkemään asioiden laajempaa ja syvempää puolta ihmissuhteissa vaan käsittelee niitä kuin neuvottelu- tai kaupanteon tilanteina. Vesimiehet, en nyt sano että kaikki vesimiehet ovat narsisteja, vaan että vesimiehen perusominaisuudet ovat narsistisempia kuin muilla.

        Kun siihen yhdistää nousuleijonan on käsissä ihan ehta narsisti ellei muut kuviot heikennä noita perusominaisuuksia sellaisiksi että ihminen itse ymmärtää mikä hänen heikkoutensa on.


      • merkki,,
        lähdetään kirjoitti:

        horoskoopista katsomaan niin vesimies on narsistisin merkki koska hän ei ole sellainen diplomaatti ja psykologinen pelaaja kuin skorpioni on, mutta hän tajuaa taktisia näkökulmia "tunteettoman" kaupanteon suhteen jossa on saatava suuret voitot ja mahdollisimman nopeasti "myyjän" kustannuksella. Siinä missä skorpioni ymmärtää vastapuolta ja on empaattisempi siten ettei kuluta toista loppuun, vesimies on enemmän toisen ominaisuuksien hyväksikäyttäjä jotta saavuttaa jotakin itselleen. Vesimies ei siis kykene näkemään asioiden laajempaa ja syvempää puolta ihmissuhteissa vaan käsittelee niitä kuin neuvottelu- tai kaupanteon tilanteina. Vesimiehet, en nyt sano että kaikki vesimiehet ovat narsisteja, vaan että vesimiehen perusominaisuudet ovat narsistisempia kuin muilla.

        Kun siihen yhdistää nousuleijonan on käsissä ihan ehta narsisti ellei muut kuviot heikennä noita perusominaisuuksia sellaisiksi että ihminen itse ymmärtää mikä hänen heikkoutensa on.

        vaikuttaa vain ulkoiseen ensivaikutelmaan, jonka toiset sinusta saavat..Ei luonteeseen..Näin sanotaan nousevasta merkistä..


      • ja käytännössä
        merkki,, kirjoitti:

        vaikuttaa vain ulkoiseen ensivaikutelmaan, jonka toiset sinusta saavat..Ei luonteeseen..Näin sanotaan nousevasta merkistä..

        se tarkoittaa sitä että nousumerkki filtteröi, eli joko vahvistaa tai heikentää aurinkomerkin ominaisuuksia. Nousuleijona vahvistaa ulospäin näkyviä vesimiehen narsistisia piirteitä ja tekee henkilöstä todella narsistisen.


      • mitä?
        ja käytännössä kirjoitti:

        se tarkoittaa sitä että nousumerkki filtteröi, eli joko vahvistaa tai heikentää aurinkomerkin ominaisuuksia. Nousuleijona vahvistaa ulospäin näkyviä vesimiehen narsistisia piirteitä ja tekee henkilöstä todella narsistisen.

        Sattumalta olen syntynyt helmikuussa. En tiennyt olevani vesimies syntyessäni. Olen tällainen vesimiesnainen.Nouseva Jousimies ja Kuumerkki Leijona. Ikävä että te arvostatte narsistia vesimiestä. Surullista! Ehkä teissä asuu myös paha pieni asukas.Ei kukaan ole täydellinen..Mieti vähän!


    • ja myös

      osittain kokemukseni on seuraavanlainen: olen tavannut kolme henkilöä elämäni aikana, jotka ovat oman tulkintani mukaan käyttäytyneet narsistisesti. Nämä henkilöt olivat horoskoopeiltaan leijona, oinas ja jousimies. Mielestäni kuitenkin luonteen puolesta leijona on eniten narsismiin taipuvainen merkki, sillä leijona nauttii valokeilassa olemisesta, esiintymisestä sekä katseista ja kehuista. Hän suorastaan elää niille vaatien aina toisten kehuja korostaakseen omaa paremmuuttaan. Oinaista ja jousimiehistä, ja toki lejonistakin, minulla on hyviäkin kokemuksia. En siis väittäisi suoraan, että jos olet leijona, olet narsisti, mutta mielestäni tällä merkillä on siihen eniten taipumusta. Toki muukin luonne, elämänkokemukset ja tähtikartta tarkentavat kokonaiskuvaa ihmisestä. Ihmistä ei pidä arvioida vain yhden luonteenpiirteen, ominaisuuden tai asian perusteella. Ihminen koostuu monesta muustakin seikasta kuin aurinkomerkistä.

      • mitä tarkoittaa

        narsistinen.

        Narsisti ei välttämättä halua olla valokeilassa tai pidä esiintymisestä. Siksi Leijonamerkki ei kerro mitään narsistista, vaikka leijona haluaakin esiintyä ja olla paras, mutta huom: omilla ansioillaan!

        Narsisti haluaa manipuloida ja alistaa muita koska ei pidä muita yhtään minään. Narsisti ei välitä pätkääkään siitä pääseekö pätemään omilla tai muiden ansioilla, sillä mieluiten hän haluaa menestyä muiden ansioilla. Siinä syy miksi leijona ei sovi narstiksi ja miksi vesimies on oikea narsistin arkkityyppi.

        Leijonan peruspiirteet sopivat esimerkiksi näyttelijälle tai muulle esiintyjälle. Tuo näyttelijä pätee omilla ansioillaan ja pyrkii valokeilaan. Tottakai siinä pitää olla tiettyä tervettä narsismia ja kovuutta että kestää ne paineet, mutta se ei ole varsinaista toisten hyväksikäyttöä koska tuollaiset ihmiset eivät ala johtajiksi.

        Sen sijaan vesimiehen piirteet sopivat hyväksikäyttäjälle joka käyttää lyhytnäköisesti ihmisiä hyväkseen pyrkiäkseen hinnalla millä hyvänsä seuraavalle tasolle jossakin hierarkiassa. Hän haluaa päästä firmassa niin ylös kuin kykenee koska se tarkoittaa hänelle, ei tunnustusta siitä että hän oli niin hyvä taidoissaan, vaan tunnustusta siitä että hän on sosiaalisessa hierarkiassa kaikkitietävä ja paras ja muut ovat pelkkää välttämätöntä sakkaa jota voi pitää pelkkänä karjana.

        Narsistin tunnistaa siitä että firman seuraavaa ylennystä odottaessaan hän pyrkii pomojen tai heitä tuntevien puheille ja hän kertoo pikkuhiljaa negatiivisia asioita muista hakijoista ja hän myös levittää firman sosiaaliseen piiriin vähitellen eripuraa ja valheita heikentääkseen muiden asemaa ja itsetuntoa. Leijona taas ei ole noin alhainen, vaan hän esittelee omia taitojaan hyvin mielellään.


    • niiin...

      Ota ensin selvää, ennen kuin laitat tällasia kysymyksiä.

      • narsisti ei

        ole mistään näkökulmasta katsottuna hyvä, vaan erittäin paha ihminen.

        Terve narsismikin tarkoittaa sitä että rakastaa itseään sen verran että voi ja uskaltaa kieltäytyä jostakin sellaisesta mikä alistaisi häntä ja tekisi ihmisestä pelkän ovimaton jota voi käskyttää ihan mihin tahansa.

        Sairas narsismi on sellaista että muita ihmisiä alistetaan ja käytetään hyväksi niin paljon kuin ehtii. Siksi ei ole mitään hyviä tai huonoja narsisteja.


      • ....l....
        narsisti ei kirjoitti:

        ole mistään näkökulmasta katsottuna hyvä, vaan erittäin paha ihminen.

        Terve narsismikin tarkoittaa sitä että rakastaa itseään sen verran että voi ja uskaltaa kieltäytyä jostakin sellaisesta mikä alistaisi häntä ja tekisi ihmisestä pelkän ovimaton jota voi käskyttää ihan mihin tahansa.

        Sairas narsismi on sellaista että muita ihmisiä alistetaan ja käytetään hyväksi niin paljon kuin ehtii. Siksi ei ole mitään hyviä tai huonoja narsisteja.

        Joka yrittää tehdä muiden henkilöiden asiat todella hyväksi. Hän ei hyväksy huonoja asioita vaan tekee niin paljon toisen eteen että toisella on asiat hyvin ja siitä ottaa automaattisesti hyvät pisteet

        Kyllä niitä on suuntaan ja toiseen.


      • ihminen jota
        ....l.... kirjoitti:

        Joka yrittää tehdä muiden henkilöiden asiat todella hyväksi. Hän ei hyväksy huonoja asioita vaan tekee niin paljon toisen eteen että toisella on asiat hyvin ja siitä ottaa automaattisesti hyvät pisteet

        Kyllä niitä on suuntaan ja toiseen.

        kuvaat, ei ole narsistia nähnytkään jos hän ei yritä vetää pisteitä kotiin.

        Tuollainen ihminen jota kuvaat ja joka ei vedä pisteitä kotiinpäin on yleensä hyväksikäytetty ja kärsii kiltteydestä tai läheisriippuvuudesta vaikka hän ei tietenkään sitä itse tunnustaisi, eli hänellä ei ole edes sitä tervettä narsismia.

        Hyväsydämisyys ei ole narsismia, vaan se on hyväsydämisyyttä.

        Jos taas tekee niin kuin kuvaat, että tekee valtavasti toisen ihmisen eteen että voi siitä sitten vetää itse pisteet kotiin ja mainostaa itseään jonkinlaisena pelastajana, niin se on heikon ihmisen hyväksikäyttöä ja hädällä ratsastamista ja siksi narsismia. Mutta väitätkö nyt että tuollainen jälkimmäinen ihminen joka kerää tuosta pisteet kotiin on jonkinlainen hyväntekijä ja "hyvä narsisti"?

        Toista autetaan joko palkan takia, eli olemalla esimerkiksi sairaalassa töissä, tai sitten pyyteettömästi, eli auttamalla vaikkapa talkoissa tai antamalla lahjoituksen johonkin keräykseen. Sellainen joka tekee tuollaista avustustyötä vain sen vuoksi että voi mainostaa itseään "hyväntekijänä" ja kerätä sen johdosta sitten kunnioitusta, mainetta ja mammonaa itselleen on narsisti pahimmasta päästä koska hän ratsastaa muiden hädällä saadakseen itselleen jotain hyötyä.


      • nimettömät?
        ihminen jota kirjoitti:

        kuvaat, ei ole narsistia nähnytkään jos hän ei yritä vetää pisteitä kotiin.

        Tuollainen ihminen jota kuvaat ja joka ei vedä pisteitä kotiinpäin on yleensä hyväksikäytetty ja kärsii kiltteydestä tai läheisriippuvuudesta vaikka hän ei tietenkään sitä itse tunnustaisi, eli hänellä ei ole edes sitä tervettä narsismia.

        Hyväsydämisyys ei ole narsismia, vaan se on hyväsydämisyyttä.

        Jos taas tekee niin kuin kuvaat, että tekee valtavasti toisen ihmisen eteen että voi siitä sitten vetää itse pisteet kotiin ja mainostaa itseään jonkinlaisena pelastajana, niin se on heikon ihmisen hyväksikäyttöä ja hädällä ratsastamista ja siksi narsismia. Mutta väitätkö nyt että tuollainen jälkimmäinen ihminen joka kerää tuosta pisteet kotiin on jonkinlainen hyväntekijä ja "hyvä narsisti"?

        Toista autetaan joko palkan takia, eli olemalla esimerkiksi sairaalassa töissä, tai sitten pyyteettömästi, eli auttamalla vaikkapa talkoissa tai antamalla lahjoituksen johonkin keräykseen. Sellainen joka tekee tuollaista avustustyötä vain sen vuoksi että voi mainostaa itseään "hyväntekijänä" ja kerätä sen johdosta sitten kunnioitusta, mainetta ja mammonaa itselleen on narsisti pahimmasta päästä koska hän ratsastaa muiden hädällä saadakseen itselleen jotain hyötyä.

        Nyt menee pullat ja vellit sekaisin.
        Entä, pelkkä Neptunus?
        Pelkkä Kuun vaihe 28?
        Entä Jumalan sormi?
        Entä Kuun yläsolmu?
        Minusta niissä ei ole mitään tekemistä narsismin kanssa.
        Huone3,2?
        Ilmassa on jonkinlaista ymmärtämisen tarvetta.


      • .....l.....
        ihminen jota kirjoitti:

        kuvaat, ei ole narsistia nähnytkään jos hän ei yritä vetää pisteitä kotiin.

        Tuollainen ihminen jota kuvaat ja joka ei vedä pisteitä kotiinpäin on yleensä hyväksikäytetty ja kärsii kiltteydestä tai läheisriippuvuudesta vaikka hän ei tietenkään sitä itse tunnustaisi, eli hänellä ei ole edes sitä tervettä narsismia.

        Hyväsydämisyys ei ole narsismia, vaan se on hyväsydämisyyttä.

        Jos taas tekee niin kuin kuvaat, että tekee valtavasti toisen ihmisen eteen että voi siitä sitten vetää itse pisteet kotiin ja mainostaa itseään jonkinlaisena pelastajana, niin se on heikon ihmisen hyväksikäyttöä ja hädällä ratsastamista ja siksi narsismia. Mutta väitätkö nyt että tuollainen jälkimmäinen ihminen joka kerää tuosta pisteet kotiin on jonkinlainen hyväntekijä ja "hyvä narsisti"?

        Toista autetaan joko palkan takia, eli olemalla esimerkiksi sairaalassa töissä, tai sitten pyyteettömästi, eli auttamalla vaikkapa talkoissa tai antamalla lahjoituksen johonkin keräykseen. Sellainen joka tekee tuollaista avustustyötä vain sen vuoksi että voi mainostaa itseään "hyväntekijänä" ja kerätä sen johdosta sitten kunnioitusta, mainetta ja mammonaa itselleen on narsisti pahimmasta päästä koska hän ratsastaa muiden hädällä saadakseen itselleen jotain hyötyä.

        Sellasia tyyppejä on oikeesti olemassa joilla on todella suuri pakkomielle auttaa toista vaikka se menisikin yli äyräitten. He itse tiedostavat itselleen kuinka hyviä he ovat, mutta eivät tajua kuinka toinen ei välttämättä pidä siitä että liikaa höösätään.

        Se ei enää ole hyväsydämmisyyttä kun se menee yli.


      • Missä?
        .....l..... kirjoitti:

        Sellasia tyyppejä on oikeesti olemassa joilla on todella suuri pakkomielle auttaa toista vaikka se menisikin yli äyräitten. He itse tiedostavat itselleen kuinka hyviä he ovat, mutta eivät tajua kuinka toinen ei välttämättä pidä siitä että liikaa höösätään.

        Se ei enää ole hyväsydämmisyyttä kun se menee yli.

        Kyllä jokainen pitää huolen, ketä kotiaan päästää.


      • ja kk:ssa,
        .....l..... kirjoitti:

        Sellasia tyyppejä on oikeesti olemassa joilla on todella suuri pakkomielle auttaa toista vaikka se menisikin yli äyräitten. He itse tiedostavat itselleen kuinka hyviä he ovat, mutta eivät tajua kuinka toinen ei välttämättä pidä siitä että liikaa höösätään.

        Se ei enää ole hyväsydämmisyyttä kun se menee yli.

        Aika paljon, kun kirjoittaa 12 kirjettä joka päivä, aika pakkomielle. Eiks oo?
        Vuokko Cocon ja Timo Luotosen opintojen parissa saaneista opintovihkosta löysin merkille ominaisuuden : Toisia ihmisiä peilaava, esimerkiksi kopioi toisten mielipiteitä.
        Ihmettelin, kun kirjoituksiani ilmestyi kirjeisiinsä, kirjoitti : Taas joku kopioi tekstejäsi. Mut, annetaan jo olla, minulla on menossa siivoukset kotona.
        Koti on aina koti, nyt on vuorossa vanhojen opintopapereiden roskiin heitto.
        Pakkomielle saada laskut maksettua.


      • käymään
        ja kk:ssa, kirjoitti:

        Aika paljon, kun kirjoittaa 12 kirjettä joka päivä, aika pakkomielle. Eiks oo?
        Vuokko Cocon ja Timo Luotosen opintojen parissa saaneista opintovihkosta löysin merkille ominaisuuden : Toisia ihmisiä peilaava, esimerkiksi kopioi toisten mielipiteitä.
        Ihmettelin, kun kirjoituksiani ilmestyi kirjeisiinsä, kirjoitti : Taas joku kopioi tekstejäsi. Mut, annetaan jo olla, minulla on menossa siivoukset kotona.
        Koti on aina koti, nyt on vuorossa vanhojen opintopapereiden roskiin heitto.
        Pakkomielle saada laskut maksettua.

        keskustelua keskusteltavasta aiheesta, niin ilmoitan välittömästi kaikki viestisi poistettavaksi.

        Tämä sivusto ei ole mikään elämänkertasi kaatopaikka.


      • Tee se,
        käymään kirjoitti:

        keskustelua keskusteltavasta aiheesta, niin ilmoitan välittömästi kaikki viestisi poistettavaksi.

        Tämä sivusto ei ole mikään elämänkertasi kaatopaikka.

        Kiitos, että olet katsonut perääni, kuka sitten lienetkin. Toisesta huolehtiminen on aina kiitoksen arvoista.


      • osuu kohdalleen.
        ....l.... kirjoitti:

        Joka yrittää tehdä muiden henkilöiden asiat todella hyväksi. Hän ei hyväksy huonoja asioita vaan tekee niin paljon toisen eteen että toisella on asiat hyvin ja siitä ottaa automaattisesti hyvät pisteet

        Kyllä niitä on suuntaan ja toiseen.

        Tahdon kysyä, kuinka tämä ketju muuttui edelläolevaksi kirjoitukseksi?


      • Comment
        osuu kohdalleen. kirjoitti:

        Tahdon kysyä, kuinka tämä ketju muuttui edelläolevaksi kirjoitukseksi?

        Asia on outo minulle. No, voihan sen myös lopettaa, mutta palstalla väitellään kovasti, yleisesti.
        En muista, kuka puhui televisiossa suomalaisesta mielenlaadusta, mutta, oliko se niin, että Suomen kartta on nousu-Leijona? Minusta suomalaisuus tulee hyvin esille juuri tällä palstalla.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8416
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2287
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1509
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe