Kassit suuremmaksi

Marco22man

Miten saisi kivespusseja isommaksi? Välillä roikkuu kivasti, mutta sitten taas välillä ne on vetäytynyt aika pieneksi.
Mistä tuokin johtunee?
Jännityksestä?
Kannattaako niitä venytellä...olis kiva jos olisi kunnon kassit mm. suihkussa kun kamuillakin on.

20

2062

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pikkupallinen

      sama "ongelma" itselläni ja siihen on tyytyminen, vaikka olen yrittänyt venyttää pusseja kaikilla mieleen tulevilla konsteilla, niin ei ne vaan veny, itse kivekset on normaalin kokoiset(näin on lääkäri ne todennut) Kysyit, johtuneeko jännityksestä? ei se siitä ole kiinni, tuntuu kuin niillä olisi aivan oma elämänsä, välillä roikkuvat kunnolla ja sitten taas kutistuvat sellaisiksi, että kivekset nousevat nivusiin piiloon. Tietysti ilman lämpötila vaikuttaa asiaan ihan luonnollisesta syystä, kylmässä kutistuvat ja esim. saunan kuumuudessa roikkuvat, eikä siihen vaikuta se onko muitakin saunassa. Vaikka yksin kotona olis alasti, niin vähäinenkin viileys vaikuttaa niin, että heti pussit vetäytyvät kasaan. Tämä "vaiva" on ollut koko ikäni (nyt 62v) enkä enää vaivaa koko asialla päätäni, vaikka usein on sanottu, että sinullahan on ihan pikkupoikien pallit, no onneksi ne eivät kuitenkaan ole yhtään kurttuiset, niin kuin usein kuvissa, ainakin aivan aikuisilla miehillä näkyy olevan

    • vaihtelu..

      syynä,kylmällä supistuu voimakkaasti kuumassa löystyy ja roikkuu m40

    • kasseillasi

      Kivespusseissa on heino lihas ja hermojärjestelmä pitämässä kivesten lämpötilan sopivana ja suojelemassa niitä joutumasta puristuksiin jne. Kivesten hyvä verenkierto on ehdottoman tärkeää niiden toiminnalle eli samalla myös miehen hyvinvoinnille.
      Kertomasi reaktiot ovat tämän järjestelmän luontaista toimintaa.
      Jos tätä järjestelmää häiritään esim. puristusrenkaalla tai muilla keinoilla seuraukset saattavat olla arvaamattomia. Kives saattaa joutua kuolioon, jolloin se on hengen miehen pelastamiseksi poistettava. Jos molemmat joudutaan poistamaan niin miehestä tuleekin eunukki.

    • Roikkuvat

      Mulla taas roikkuu pallit niin, että pari kertaa olen istunut päälle (ihan oikeasti). Mäen nyt tajua tota teidän ongelmaa. Muijathan jus tykkää tollasista pienistä ja kiinteistä "munista", eikä tällasista roikkuvista vitjavehkeistä. Yks muija vittuileekin (ystävyydellä) mulle, et mulla on maailman rumimmat pallit. Ei ole mikään kenellekkään koskaan hyvä. Sellainen on ihmionen. MOT.

      • Sama ku edellä

        Eikä siis mitään isokyppäpaskaleuhkimista; ei mulla iso sladdi ole. Pallit perhanat rumine karvoineen vaan riippuu.


      • Anonyymi

        Näytä sun roikkuvat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näytä sun roikkuvat

        Kuohi ittes urpo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuohi ittes urpo

        Painu vitun pelle sirkukseen buaahaaa


    • gjyhgju

      Ihanimmat on sellaiset suht "pienet" pallit. Järkyttävimmät on isot roikkuvat KASSIT. Hyi, vanhoilla miehillä on semmoiset...

      • luumupalli

        väitteesi ei pidä noin yleistettynä paikkaansa, itselläni on juuri tuollaiset pienet luumun kokoiset kivekset ja pienet pussit, ei edes saunan kuumuudessa ala "roikkumaan", kumminkin olen jo 63v. usein olenkin saanut kuulla niistä, että ne on kuin pikkupojan pallit, kumminkin itse kalu on kunnon kokoinen, levossa 17cm, joten palleja ei edes paljoa näy kalun alta, mutta näin on tyytyminen, kasvamaanhan niitä ei saa, sen kyllä ymmärrän, pussit kai vois venyttää, mutta itse kivekset on ne mitkä on.


      • gjyhgju
        luumupalli kirjoitti:

        väitteesi ei pidä noin yleistettynä paikkaansa, itselläni on juuri tuollaiset pienet luumun kokoiset kivekset ja pienet pussit, ei edes saunan kuumuudessa ala "roikkumaan", kumminkin olen jo 63v. usein olenkin saanut kuulla niistä, että ne on kuin pikkupojan pallit, kumminkin itse kalu on kunnon kokoinen, levossa 17cm, joten palleja ei edes paljoa näy kalun alta, mutta näin on tyytyminen, kasvamaanhan niitä ei saa, sen kyllä ymmärrän, pussit kai vois venyttää, mutta itse kivekset on ne mitkä on.

        Oi, "varustelusi" kuulostaa täydelliseltä :) Anteeksi yleistys. Enpä ole oikeasti pahemmin nähnyt vanhempien miesten pallukoita, tuo oli vain sellainen mielikuva, joka mulla on. Mutta kun ei voi ymmärtää miehiä, jotka haaveilevat isoista pusseista. Mutta niinhän ne Lapparitkin laulaa, että "lisää pituutta heti, tai ainakin isommat tuopit!"


    • Anonyymi

      Kivekset saa isommiksi venyttämällä tai voit laittaa niiden ympärille narua jonka päähän sidot jonkun raskaan esineen ja sitten annat sen roikkua kiveksissä 2-10 tuntia joka päivä kahden kuukauden ajan siten saa isommat

    • Anonyymi

      Minulla ei roiku kivekset yhtään olen 50 vuotias kassit kuin vauvalla silti spermaa tulee kuin hevosella siis paljon ja kyrpä on 23cm

      • Anonyymi

        Buaahaa spede Buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Buaahaa spede Buaahaa

        Mitäs olet buaahaa spede hähähähä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs olet buaahaa spede hähähähä

        Uuhh äähh pläähh paskaa tuli jo prööött


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uuhh äähh pläähh paskaa tuli jo prööött

        Mitäs paskot hähähä osaatko muutakin et ainakaan kirjoittaa buaahaa hähähähä


    • Anonyymi

      H­­e­i! Ku­ts­­um­­me sinu­­t kä­ym­­ään u­­­ude­­ss­a cha­tis­­­sa! Mei­tä on yl­i mil­­­joona! 👉 http://arara-ik.com/H/W6p4Y1

    • Anonyymi

      Kasseja voi venyttää painoilla ja nahkahihnoilla mutta vaatii pitkäjänteisyyttä.

    • Anonyymi

      U­u­s­­­i s­­­ek­­sitea­tteri ava­utuu Suome­­en! Ku­tsumme kaikk­­­i. Ilmo­it­­­tau­­tum­­­ine­n ry­­­hmä­­­ämme tääl­lä 👉 http://1lingo.com/H/R8n3K8

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4689
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2279
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1804
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1526
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1024
    Aihe