ratsastusta harrastavat

naiset HUOM

siis hevosharrastajat!
onko nämä naiset hyviä automaattisesti ratsastaan miehen päälläkin? meinaan lantio kunnossa jne? haaveilen vaan aina kun nään lettipään poukkoilevan hevosen selässä....

30

10048

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • otto kivinen

Kyllä ne saattavat olla. Eivät automaattisesti, mutta hevosella ratsastaminen kehittää lantion lihaksia ja sitten, kun ratsastusta harrastava nainen pääsee miehen päälle, hänelle muistuu ehkä mieleen hevosella ratsastus ja hän osaa melko luontevasti liikkua myös miehen päällä nautinnollisesti ja sulavasti. Ajatus näiden kahden ratsastustavan yhteydestä olikin minulle uusi, mutta intuitiivisesti tunnen, että siinä on perää!

• Koettu...

ratsastuspimu eikä kyllä häävisti ratsastanut sängyssä muuten kyllä sujui :)

• pupu

Olen harrestanut ratsastusta kymmenen vuotta ja nykyinen kumppanini haluaa aina että olen päällä kai se jotenkin sit parempaa! kuin et päällä olis joku joka ei ole ratsastanut! jaaveetintte!

• Rodeogirl83

En oikein muutakaan selitystä keksi kuin että parinkymmenen vuoden ratsastuskokemuksella ja sillä, että miehet haluavat ja usein pyytävät minun ratsastavan päällään on pakko olla jokin yhteys..

Korostaisin kuitenkin, että hevosella ja miehellä ratsastaminen ovat kaksi aivan eri asiaa, ainoa yhdistävä tekijä on mielestäni lantion ja pohkeiden hyvä kunto, joka on saavutettu näiden kahden jalon harrastuksen yhteistyöllä.

• tietävä123

Hevosella ratsastavat ovat tiukempia. Ratsastus treenaa joitain sisäisiä lihaksia.

• sisäreisillä
        tietävä123 kirjoitti:

Hevosella ratsastavat ovat tiukempia. Ratsastus treenaa joitain sisäisiä lihaksia.

hevon kylkiä, ja miehenp äällä rattastaessahan pohkeiden ja reisien kunto on a ja o. näkeehän sen kun oma eukko ei jaksa paria minuuttia. ja imupimpsa vielä siihen niin oispa nannaa.

• tuota sittenkin
        tietävä123 kirjoitti:

itselläsi olla pieni muna.
        Itse en ole lukuisten petikumppanieni piiristä löysärakoista naista vielä tavannutkaan.
        Mutta eipä taida tulla vastaan vastaisuudessakaan.

• Anonyymi
        tuota sittenkin kirjoitti:

itselläsi olla pieni muna.
        Itse en ole lukuisten petikumppanieni piiristä löysärakoista naista vielä tavannutkaan.
        Mutta eipä taida tulla vastaan vastaisuudessakaan.

Kunhan nyt saisit naista. Tule sitten kertomaan.

• treenaan
    • ratsastusta

20 vuotta harrastanut nainen ja paras asento on, kun nainen ratsastaa päällä. Naisellani on hyvin kehittyneet lantionpohjalihakset ja kostean pillun puristus jäykistyneen kullin ympärillä on jumalaista. Myös naiseni saa orgasmin 90-prosenttisesti. Lantionpohjalihakset toimivat muissakin asennoissa. Parasta kuitenkin on, kun hän ratsastaa. Kuvittelen aina itseni oriksi, jota käsketään ja ohjaillaan pienillä lantionliikkeillä ja painonsiirroilla, niin kuin oikeaakin ratsua. On makeaa, niin hyvää... ehkäpä taas muutaman tunnin päästä pääsisi ohjastettavaksi... ensin nainen istuu puhtaine pilluineen kasvojen päälle hajareisin ja vähän leikkimielisesti alistaa siinä, sitten jatketaan ratsastaen... naminami.

• Jo Vain

Sitä ennen oli muita ja ei ne kaikki ratsastajat hyviä ole sängyssä... mutta tämä on.

• näinkin saanut
        Jo Vain kirjoitti:

Sitä ennen oli muita ja ei ne kaikki ratsastajat hyviä ole sängyssä... mutta tämä on.

voi myös ns kyykkiä kullin päälle. tässä kun mies näkee vielä kun se uppoaa sisään. huono puoli että harvat naiset jaksaa alusta loppuun asti tehdä näin.

• JIIHAAAAAAAAAA
        näinkin saanut kirjoitti:

voi myös ns kyykkiä kullin päälle. tässä kun mies näkee vielä kun se uppoaa sisään. huono puoli että harvat naiset jaksaa alusta loppuun asti tehdä näin.

Täältä löytyy hyviä asentoja www.toivoajatuspaja.fi kokeillaanko illalla ?

• heppa-tyttö27

Ei ole tae ei.

Vuosia ratsastaneena (siis hepalla) sain itse opetella ratsastuksen miehen kanssa. Ei ollut helppoa.
      Oikeastaan tärkein asia keskinäisessä ratsastuksessa on luottamus. Koska nainen on ko. asennossa varsin näkyvillä, keskeistä on, että mies on muistanut kehua naisensa vartaloa. Jos näin ei ole, touhu menee ujosteluksi, jännittämiseksi ja lopulta niin kankeaksi, ettei siinä ole lantion nautinnollisesta liikkeestä tietoakaan.
      Ja jos ihan heti ei onnistu, asiasta ei kannata huomauttaa, vaan joskus voi päästää valkoisen valheen, ehkä vähän näytelläkin.

Kyllä se siitä.

• hevosel ne nytkyttää

seksuuaalisesti tiatoinen nainen osaa pillusupistelullaan ratsastaa miehen helpostia ja aika nopsaan orkkuun. tälläinen nainen on joku fitness tyylinen mutta toivoisi nvähän lihaakin. niillä voi olla jopa ikitiukkapillu kun lihasket kireitä. hevosten seljissä näkee myös läskejä tyttöjä ja semmosest ei ota selvää millanen rattastaja on.

• 20/5

>Oikeastaan tärkein asia keskinäisessä ratsastuksessa on luottamus.<

Juuri näin! Aina pelottaa että nainen litsaa kalun pilalle. Ei tarvita kuin pieni lipsahdus ja se luiskahtaa pois ja akka rysähtää päälle... loppu onkin yhtä tuskaa!

Villin seksin vaara: penismurtuma

http://www.iltasanomat.fi/hyvaolo/suhteet.asp?id=1645103

"AskMen.com - sivuston mukaan penismurtuman yleisin syy on peniksen osuma mm. kumppanin häpyluuhun ankaran seksin aikana. Murtumassa penis taittuu ja sen paisuvainen repeää. Hoitamattomana vammasta voi seurata jopa elinikäinen kyvyttömyys saada erektiota. "

• kockman

se niin on että paras ratsastaja on heppatytöt, ei unohdu ne hetket koskaan mitä olen sellaisen likan kanssa kokemut, ikävä vaan että piti erota, mutta haku on päällä.

• 2322

Itse ainakin ratsastusta harrastavana naisena en koe päälläolemisen olevan niin "mukavaa". En oikeasti tajua miten siinä pitäisi olla, mitä pitäisi tehdä ja mihin suuntaan. Jos itse olet rentona ja mies tekee työn naisen ollessa päällä, sit ihan jees. Mutta ite en ainakaan keksi mihin suuntaan sitä pitäis keinua..

• ratsastajabeibi

Joo on se kivaa miehellä ratsastaa! Kuntoa riittää ja on timmi kunto... Mies vaan jarruttelee ettei tulis liian pian... :)

• ppsintonen
        ratsastajabeibi kirjoitti:

Joo on se kivaa miehellä ratsastaa! Kuntoa riittää ja on timmi kunto... Mies vaan jarruttelee ettei tulis liian pian... :)

eikös se oo just päinvastoin, hevonen on leveä eläin, sitä ratsastusta kun harrastaa niin paikat pikemminkin leviävät ja nämä heppatytö on huonoja panoja.

• saanut ok
        ppsintonen kirjoitti:

eikös se oo just päinvastoin, hevonen on leveä eläin, sitä ratsastusta kun harrastaa niin paikat pikemminkin leviävät ja nämä heppatytö on huonoja panoja.

kyllähän sen näkee jo luonnossa kun ratsastavat. katsovat ylhäältä hevon selästä sillä ilmeellä että mä oisin hyvä muuallaki.ja kyllä ne kestääki kun on lantiopohjat kunnossa. ainahan on ääripäitä eli läskejäki. toiseks vielä hevostytön lookki.

• Eiku-siis

ottaa liikkeet vastaan pelkästään alapäällään, niin aika huonosti käy, eikä ratsastamisesta nauti juuri yhtään. Hevosella ratsastamisen tarkoituksena ei ole alapään hakkaaminen hevosen selkää vasten! Sopii mennä miesten ratsastaa hevosella pallinsa ryttyyn!! ;)))

• Anonyymi

Höpön löpön heppatytöt on ihan samanlaisia kuin muutkin naiset,ihan on sekä hänestä että sinusta kiinni kuinka hyvin sovitte yhteen.
        Ei ratsastaessa mikään paikka leviä eikä pillukaan kipeydy,ihan satuja kertoilevat toiset.

• Anonyymi

Itte oon seurustellu 7-v tytön kanssa joka on nimeltään Sade, blondi, B-cupin rinnat, söpö pyöreä perse, pillu vähäkarvainen, pituus 168cm itse 180cm sekä painaa 56kg, minä 78kg ja lapsesta asti harrastanu ratsastusta. Tämän tytön kanssa olemme ratsastaneet, ja olemme tykänneet kumpikin ja olen hänen kanssa menettänyt neitsyyden. Hän on ollut minun ainoa kumppani. Hänen kanssa yleensä 75% panoista on hänen ratsastusta mun kyrvällä, ja voin sanoa et hän osaa, ja itsekin nauttii ja joskus jaksaa jopa vetää koko pano kyykkyasennossa. Myöhemmin kun olimme seurustelleet 5-v päätettiin kokeilla et hänellä olis ratsastus kamat päällä ja raippa kädessä. Toimi niin hyvin et siitä asti tehty näin, toki heinällä on päällään vanhat ratsastus housut joihin tehty reikä pillun ja perseen kohdalle, ja paniessaan hänellä usein paita auki siten että tissit näkyy. Toinen asento jota tykkäämme tehdä on että hän seisoo ratsastus kamoissa perse pystyssä haarat hiukan levällään ja minä panen häntä takaapäin pilluun tai peppu reikään. Rakastan tätä Sadea.

• Anonyymi

🔥🔥
        Olis ihana nähdä kuva hänestä ratsailla noissa kamppeissa 😉

• Anonyymi

Ku on ensin saanut penikseen sisään lähetyssaarnaaja asenolla, niin sitten kääntö. Mies alla vaimo päällä on vaihtelua. Silloin vaimon g piste löytyy paremmin ja sen jälkeen vielä kääntö lähetyssaarnaaja asentoon ja vauhdilla lämpimät siemenet sisään pohjaan saakka. Ah, vot mikä olo!

• Anonyymi

Juuh. Yhtä kokemusta rikkaampana naimapuuhissa !

• Anonyymi

Tykkään kovasti, tuo jalkakyykky miehen päällä vaatii vähän enemmän, puolisoni tykkää nähdä pilluuni työntyvän kullinsa käsittelyn ja laueta lastinsa sisään lopuksi kun peppuni läiskii pohjaan asti , tunnen sormet pepussani, ollaan äänekkäitä . N 29

• Anonyymi

Olen tapaillut yhtä ratsastusta harrastavaa n. 30 vuotiasta naista kuukauden verran. On kyllä muodoiltaan oikein hyvä, mut pillu ei oo kyllä yhtään sen tiukempi mitä muillakaan naisilla. Mutta mahdoton seksipeto, halut on kyltymättömät. Ja rivo puheissaan sängyssä ja oikeasti kertoo mikä tuntuu hyvältä ja mitä haluaa.

• Anonyymi

kyllä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20v on otettu kiinni

Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.
      Savonlinna
      364
      13026
    2. S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam
      Maailman menoa
      105
      3995
    3. Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa

Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu
      Maailman menoa
      27
      3988
    4. Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin

Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko
      Maailman menoa
      61
      3844
    5. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      85
      3294
    6. Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt

viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta
      Maailman menoa
      60
      3170
    7. IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?

16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan
      Maailman menoa
      138
      3106
    8. 104
      3071
    9. Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju
      Maailman menoa
      48
      2933
    10. Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e
      Maailman menoa
      159
      2764
    Aihe