Kuinka myöhään kukin on plussannut ja miten se tapahtui, kotitestillä, verikokeella vai labran pissatestillä?
Mielenkiinosta kyselen :)
Myöhäinen plussa!
5
5903
Vastaukset
- meinasin
kysyä samaa.. :) päätimme yrittää lasta, menkkojen olisi pitänyt tulla pari päivää sitten laskujeni mukaan. mutta ei mitään sellaisia tuntemuksia että ne alkaisi. reilu pari viikkoa aivan outoa "piston" tunnetta varsinkin oikealla puolella alavatsassa. tein tänään apteekin raskaus testin. mut negaa näytti.. kohta hermoraunio täällä näitten ajatusten kanssa.. ollakko vai ei :)
- ----------------
kotitestillä, taisi olla vielä niitä marketin halpistestejä eka plussa kp 45 (suunnilleen, en ihan varmaksi muista, kun ei kalenteria tässä ole), normaalisti kierto 30 vrk, eli aika myöhäinen plussa. Testejä tein varmaan 10 ennen plussaa, ja kaikki negoja, vaikka menkat siis myöhässä ihan reilusti.
- mym.
juu eli mullakin testejä kului monta ja plussan sain vasta rv 6. kaikki testit mitä tein olivat apteekin omia raskaustestejä tai niitä kaupan testejä, molemmat myös näyttivät haamut ja plussat yhtäaikaa.
- napsahti
mym. kirjoitti:
juu eli mullakin testejä kului monta ja plussan sain vasta rv 6. kaikki testit mitä tein olivat apteekin omia raskaustestejä tai niitä kaupan testejä, molemmat myös näyttivät haamut ja plussat yhtäaikaa.
raskausviikolla 4 5. Siitä puoli vuotta aiemmin menkat oli 2 viikoo myöhässä, eikä edes käynyt mielessä, että tekisin testin. Jotenkin vaan tiesin että ne kuukautiset sieltä vielä tulee. Mutta tällä toisella kerralla tiesin tavallaan jo heti kun huomasin että on menkat myöhässä. Sitten vaan kävin ostaa testin varmistukseksi ja plussahan sieltä tuli! Nyt tuossa viereisessä huoneessa tuhisee mitä suloisin poikavauva...en vieläkään käsitä miten olen saanut aikaiseksi jotain noin mahtavaa. Tai no, enhän minä sitä ihan yksikseni ole tehnyt... ;)
- ...
Olen laskurin mukaan rv 10 ja plussasin vasta viime viikolla.. Aina ollut epäsäännölliset kuukautiset ja muutakin stressiä vaikka ja mistä.. Kotitestillä tein, kun oli niin kuvottava olo.. Selvät plussat..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917455- 373967
- 453510
- 2352793
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402652- 432465
- 1322391
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292279Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202218- 451962