Itellä oli taustasuojaus normaalitasolla.Tuntui joskus virukset menneen siitä läpi.Muuten ohjelma tuntuu aika pätevältä.Onko taustasuojauksen korkeintaso yhtään parempi?Kokemuksia?
Avastin taustasuojaus pätevä?
3
189
Vastaukset
..päivittäisit niitä ohjelmia ettei virukset myllää koneella?
Kyllä Avast on pätevä aivan noillakin asetuksilla, kun menet jonnekin sivustolle tai lataat jotakin tiedostoa saat useimmiten kysymyksen sekä palomuurilta, että virus torjunnalta. Jos annat myönteisen vastauksen kysymykseen, olet itse antanut ohjelmille tiedon luottavasi joko sivustoon tai tiedostoon. Jos pistät asetukset tiukemmalle tulet saamaan myös turhia varoituksia, etkä pääse joillekin sivustoille lainkaan.
- ....ne...
..."tuntuivat" menneen läpi? Havaitsiko jokin muu ohjelma Avastin jäljiltä sitten jotain vai? Itse käytän Avastia ja ihan hyvältä se vaikuttaa, tosin kaikkein paras turva on edelleen se ettei mene hämärille sivuille tai tee ohjelmistohankintojaan PirateBayn tai muun vastaavan sivuston kautta. Windowsinkin kanssa pärjää mainiosti kuin noita kahta neuvoa noudattaa.
Avastin rinnalle voi kyllä vielä asentaa Windows Defenderin (joskaan en tiedä onko tuo kovin laadukas) ja Malwarebytesin AntiMalwaren. Tuolla Malwarebytesillä sitten skannailee konetta tietyin väliajoin. Tuota ohjelmaa suositellaan erittäin usein Afterdawnissa ja muissa vastaavissa sivustoissa sellaisissa tilanteissa kun kone on totaalisen jumissa tai tuntuu että jotain hämärää on Windows-käyttöjärjestelmässä tekeillä.
Pidä päivitykset kuitenkin ajan tasalla, niin Windowsiin kuin muihin tietoturvan kannalta kriittisiin softiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1077009Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4935165Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1433190Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2132601Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t352287Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431262En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771222Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111149- 1091100
Luuletko, että löydetään vielä
Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta531080