Myydään naaras Fretti pentu. Pennulla ikää tällä hetkellä 2kk 1vko. Joudutaan myymään kosketus allergian takia.
Pentu on vielä nuori ja voidaan opettaa hyvin vielä.
Myydään myös fretin häkki ja tarvikkeet tarvittaessa
Fretti:
Väritys Soopeli
Sukupuoli: Naaras
muuta: Sirutettu ja eiläinlääkärillä käytetty.
jos olet kiinnostunut ja haluat antaa hyvän kodin pennulle niin ota yhteyttä
[email protected]
Myydään Fretti
9
1904
Vastaukset
- viikkoinen
Voi fretti raukkaa… Jos oot suomalaiselta kasvattajalta fretin ostanut niin sehän ei ole kerinnyt edes viikkoa asustaa uudessa kodissaan :S
Tai pakkohan tuon on suomesta olla kun tuon ikäinen ei voi vielä lakien mukaan tulla suomeen ulkomailta… Suomalaisen kasvattajankin pitäisi
luovuttaa frettipentu aikaisintaan vasta 8 viikon iässä…- Eemu
Eikö pennulla ole ns. palautusoikeutta kasvattajalle? Taitaisi olla helpoin ja nopein tapa saada allergian aiheuttaja uuteen kotiin.
- Anaaaa
Joka fretti tyttö löytänyt jo uuden kodin? Missä päin fretti asustelee jos vielä vapaa? ja paljonko hänellä olisi hintaa?
- Löytyikö vihdoinkin?
Ottaisitko minuun yhteyttä! Täällä luotettava ja rakastava koti tarjolla! terv.Sara
ph.0404451425- ??
Onko frettisi yhä myynnissä?? vastaa pian
- Fretti <3
?? kirjoitti:
Onko frettisi yhä myynnissä?? vastaa pian
Voitko antaa puh numeron? Olen kiinnostunut fretistä :D
- ReTi-FrEtTi
Fretti <3 kirjoitti:
Kato miten vanha tää ilmotus on!!
- huoh.
Fretti <3 kirjoitti:
huoh . kattokaa ja lukeekaa KUNNOLLA ilmoitus tämäkin yli vuoden vanha
- Sekapäinen Fretti=D
Joo mutta kannattaa katsoa keskustelu Myydään fretti-pentu - Fretit - Suomi24 =D Siellä kaikki koko ajan toistaa samaa asiaa. Uaaaaaaaaaahahhahhhhhaaaaaaaaaaaaa miten makeat naurut pääsi siellä =D:'>=D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2364135Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t472877Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2401820- 1091757
Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus991711Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin161579Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e521540- 151490
Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1731457Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251272