avaa ihmeessä jokin uusi keskustelu.
Sinulla on sana hallussa.
Odottelen kiinnostuneena,en pääse itse metsään kun on
jalka paketissa.
markku
70
895
Vastaukset
- tätä tehdä
ne on rasittavia ne jaaritukset. olkoon vaan siellä sienessä niin palstalla on paljon mukavampaa
- kurkkua myöten
täynnä jonnijoutavaa höpinää,mänis sieltä sienestä vielä marjamehtään.
kurkkua myöten kirjoitti:
täynnä jonnijoutavaa höpinää,mänis sieltä sienestä vielä marjamehtään.
Tiedätkö meillä käydään myös marjassa, joten marjoja poimimalla ostimme pesukoneen siellä metsässä on hyvä myös höpistä ihan" kurkkua myöten "se on laulajalle tärkeä ,metsän eläimet varsin voivat vastata, ainakin korppi ihan jopa matkii meikäläistä.
Ja tänne kun kirjoittaa niin kotkat kokoontuvat missä raato on aina heti repimään palasta.
No ei vaiskaa MK
- mimmi minäkin
Missä se Markku oikein luuraa.Siis Markku Korpinen.Siinä näppärä mies,osaa
laulaa,kirjoittaa ja kaikkea.
Hyvä Markku.Satuin menemään metsään lapalien suuntaan en tuntenut kuitenkaan karjatilan hajua nenänsä kun poikkesin metsään jossa ei ollut taloja lähellä.
Hetken kuluttua metsään ilmestyi musta iso koira joka hyppäsi kolmivuotiaan päälle.
koirathan pitäisi olla vielä kytkettynä.
Sitten isäntä toisesta suunnasta olin jo tiellä kun selkokielinen emäntä saapui autolla toisesta suuntaa paikalle totesi "pyssyt pois" tämä on yksityistie.
Sanoin ettei minulla ole ollut pyssyä eikä nytkään kenelläkään sitten tämä "politrukki" tunnisti minut ja totesi vielä sama asia sinulle.En jatkanut keskustelua vaaan poistuin ja taas lakikirjaa lukemaan.
Mitä sitten on jokamiehen oikeudet ja miten määritellään liikkuminen ellei se ole erikseen kielletty kieltomerkein.
Jokamiehen oikeudet toteaa tämän saman asian ja kielto pitäisi olla selvästi havaittavissa ja tiellä voi kulkea satunnaisesti.
On myöskin mahdollista että 96§ valtio tai kunta avustaa yksityisen tien kunnossapitoa silloin varsinkaan kulkua ei voi kieltää
Eli luonnontutotteita voi kerätä ellei ne ole rauhoitettuja kasveja ellei ole välittömästi asumuksen pihapiirissä. mutta tuo pihapiiri joillakin on suuri kun on tiluksia.
Kannanottoni asiaan on ompa tehtävää moinen toiminta ja tyypillistä kateutta ja vielä kaupunkimme silmäätekevältä voi köyhän osaa.
Markku Korpinen- mitä tästä opimme!
markkukorpinen kirjoitti:
Satuin menemään metsään lapalien suuntaan en tuntenut kuitenkaan karjatilan hajua nenänsä kun poikkesin metsään jossa ei ollut taloja lähellä.
Hetken kuluttua metsään ilmestyi musta iso koira joka hyppäsi kolmivuotiaan päälle.
Sitten isäntä toisesta suunnasta olin jo tiellä kun selkokielinen emäntä saapui autolla toisesta suuntaa paikalle totesi "pyssyt pois" tämä on yksityistie.
Sanoin ettei minulla ole ollut pyssyä eikä nytkään kenelläkään sitten tämä "politrukki" tunnisti minut ja totesi vielä sama asia sinulle.En jatkanut keskustelua vaaan poistuin ja taas lakikirjaa lukemaan.
Mitä sitten on jokamiehen oikeudet ja miten määritellään liikkuminen ellei se ole erikseen kielletty kieltomerkein.
Jokamiehen oikeudet toteaa tämän saman asian ja kielto pitäisi olla selvästi havaittavissa ja tiellä voi kulkea satunnaisesti.
On myöskin mahdollista että 96§ valtio tai kunta avustaa yksityisen tien kunnossapitoa silloin varsinkaan kulkua ei voi kieltää
Eli luonnontutotteita voi kerätä ellei ne ole rauhoitettuja kasveja ellei ole välittömästi asumuksen pihapiirissä. mutta tuo pihapiiri joillakin on suuri kun on tiluksia.
Kannanottoni asiaan on ompa tehtävää moinen toiminta ja tyypillistä kateutta ja vielä kaupunkimme silmäätekevältä voi köyhän osaa.
Markku KorpinenPidä Markku aina mukanasi lakikirjoja!
- tarkoitin
Satuin menemään metsään lapalien suuntaan en tuntenut kuitenkaan karjatilan hajua nenänsä kun poikkesin metsään jossa ei ollut taloja lähellä.
Markku Korpinenuskomatonta jaarittelua ja epäselkoa kerrontaa.
tarkoitin kirjoitti:
uskomatonta jaarittelua ja epäselkoa kerrontaa.
Olet hyvin mosessa kohtaa laittanut tuon saman asian, joten vaihda siihen rammariisi uusi neula se alkaa jo pahasti hyppimään samaa kohtaa uudelleen.
Se on kerrasta poikki se on kerrasta poikki se on kerrasta poikki.
Muuten pitkän päivän raadoin.uskomatonta ja en edes jäänyt jaarittelemaan.
Pitkästä aikaa tapasin tutun olisi sentään heittänyt pannun tulelle,tai muuten haasteltu.
Mutta sama tapa on vissiin tarttunut häneenkin kieli on liipasimella,mutta sihti oli heikko.
Kaikki eivät ymmärrä taas tätä asiaa mitä on kieli liipasimella?
Jotta just tätä.
MKmitä tästä opimme! kirjoitti:
Pidä Markku aina mukanasi lakikirjoja!
Tänään tuli puhelu koira oli ja mies oli naapureita. Oli näet ollut viestinviejä asialle.
Kuitenkin koira hyppäsi pojan päälle.ollen irrallaan siellä metsässä.
Tielle tulee nyt sitten kieltomerkki alkaakohan näitä merkkejä ilmestyä joka polun varteen?Tämä on juuri sitä tyypillistä toimintaa köyhät kyykkyyn totesin.
Minun autoni ei estänyt heidän liikkumista tiellä ja kuten emännälle sanoin käyntini ei ole jatkuvaa ja silloin olen lain mukaisesti liikkunut alueella ja poistuin heti.kun kuulin selkokielisen tekstin
Joten heitä suututtaa kun metsästäjien haulit lentää peltoon ja sillä tiellä liikkuu niin iso kone ihan paripyörillä jotta sillee tiluksia on.Mutta kun autoni oli metsän puolella niin en oikein usko jotta puimurilla kaadetaan metsää.MK
Mistä paketti jalkaan?
Kokemusta on
vielä sentään jalkaterät ovat samaan suuntaan,ettei ole kuin Nättijussilla metsään kun lumen aikaan meni,niin kaverit sano tuosta se on nätti menny mutta mihin suuntaan.eli toinen jalka oli varpaat eteenpäin ja toisessa jalassa varpaat taaksepäin.
MK- Kuotta
Korpisesta tulis helekatin hyvä yövartija..kas, ei rosvot osaa arvatakkaan lumihankien jälkien perusteella kumpaan suuntaan markku on mennyt..onko tullut vai mennyt.
- suuntaan,,
Kuotta kirjoitti:
Korpisesta tulis helekatin hyvä yövartija..kas, ei rosvot osaa arvatakkaan lumihankien jälkien perusteella kumpaan suuntaan markku on mennyt..onko tullut vai mennyt.
Tuo Markku varmaan pitää koko Lieksaa puheessa. Pienikin "risaus" niin jopa tulee jämäkkä ja pitkä vastaus. Hyviä kelejä sinne, Lieksan suuntaan.
- oletko sienessä
Siis leikattu vaivasenluu ja varvasta lyhennetty.
Pirun kipeä on. Kuotta kirjoitti:
Kysymys oli Nättijussista juttu ei minun kintuista.
Mutta aika paljon olen menossa taas viikonloppuna ainakin 1000km ei juosten.
Mutta mitä tulee tuohon vartiointiin sitä toimintaa olen kansalaisena tehnyt joskus kassajonossa seurannut maksaako asiakas mitä hihaan laitto,sen jälkeen kassalla heti sanonut maksahan hihassa oleva tavara myös jotta sillee. kaveri otti juustopaketin ja löi minun kärryyn ja sanoi maksa sinä,kassa ei tiennyt silloin mitä tehdä mutta juustopaketti jäi kauppiaalle. toisessa kaupassa sama henkilö taas vei hihassaan voipakettia ja sama juttu, mutta odotin edellä ja silloin kassa soitti mies kauppiaan paikalle asiaa selvittämään.
Kerran taas kaupasta vietiin olutta ja kassa huusi nyt ne meni ja minä seurasin perässä autolla nopeasti ja näin minne asuntoon menivät,poliisien kanssa kävin tunnistamassa kaverit ja sitten ne kauppaan koppiautossa ja selvyys tuli asiasta.
Joten ei voi ainakaan syytää,ettenkö osaa olla valppaana.
Olen toiminut myös järjestyksenvalvojana ja kortti on voimassa.MKoletko sienessä kirjoitti:
Siis leikattu vaivasenluu ja varvasta lyhennetty.
Pirun kipeä on.Muista ottaa määrätyt lääkkeet ja muista ettei omat lääkkeet reseptivapaat sovi yhteen aina.
Jumppaa kun saat siihen luvan ja tee jotain mukavaa ajankuluksi millä voi unohtaa kivun se on parasta on aika joskun antaa itselle aikaa,
Olen kuullut minulle sanottavan ei luoja ole antanut meille enenpää kannettavaksi kuin mitä kestämme. toisaalta se tarkoitti sitä samaa mitä sanoin alussa eli aikaa itselle, joskus tulee aika pysähtyä.
Minulla oli jalka telineessä joskus ,olin kotona niin silloin luin Raamatun kannesta kanteen ja välillä hieman musiikkia mistä pidin.
JOskus olen kuullut tarinan kun potilas valitti niin lääkäri tokaisi,"kun luoja vielä tautia puolella lisäisi kun potilas näyttää kestävän" jotta eletään vaikka piruuttaan.MK- oletko sienessä
Muista ottaa määrätyt lääkkeet ja muista ettei omat lääkkeet reseptivapaat sovi yhteen aina.
Jumppaa kun saat siihen luvan ja tee jotain mukavaa ajankuluksi millä voi unohtaa kivun se on parasta on aika joskun antaa itselle aikaa,
Olen kuullut minulle sanottavan ei luoja ole antanut meille enenpää kannettavaksi kuin mitä kestämme. toisaalta se tarkoitti sitä samaa mitä sanoin alussa eli aikaa itselle, joskus tulee aika pysähtyä.
Minulla oli jalka telineessä joskus ,olin kotona niin silloin luin Raamatun kannesta kanteen ja välillä hieman musiikkia mistä pidin.
JOskus olen kuullut tarinan kun potilas valitti niin lääkäri tokaisi,"kun luoja vielä tautia puolella lisäisi kun potilas näyttää kestävän" jotta eletään vaikka piruuttaan.MKOlet kiva ihminen Markku.
Lääkkeitä otan ohjeen mukaan ja puren hammasta ,yritän tänään liikkua
himpun enempi kuin eilen. Jumppaohjeet on.
Kirjoittamisiin.
Tuleeko puolukoita? oletko sienessä kirjoitti:
Olet kiva ihminen Markku.
Lääkkeitä otan ohjeen mukaan ja puren hammasta ,yritän tänään liikkua
himpun enempi kuin eilen. Jumppaohjeet on.
Kirjoittamisiin.
Tuleeko puolukoita?Puolukoita näyttää olvan paikka paikoin mutta variksen marjat ovat vallanneet alan.Sanomalehti karjalanmaan artikkeli kertoi 18.8.09 että variksenmarjasato on erinomainen.
Ostetaanko sitten variksenmarjoja?
Kovakuorinen variksenmarja sisältää runsaasti kuitua ja noin 5,6g/100g
Variksenmarja lehden mukaan sisältää lähes yhtä paljon C vitamiinia kuin mustikka ja puolukka
Lapissa variksenmarjaa kutsutaan kaarnikaksi
Hillo 1/2 kg variksenmarjoja 3 dl hillosokeria
Myös käytetään välipaloissa esim pirtelöön myöskin muiden marjojen kanssa koska on mieto aromiltaan todetaan lehdessä.MK- mixmaxyxkax
Puolukoita näyttää olvan paikka paikoin mutta variksen marjat ovat vallanneet alan.Sanomalehti karjalanmaan artikkeli kertoi 18.8.09 että variksenmarjasato on erinomainen.
Ostetaanko sitten variksenmarjoja?
Kovakuorinen variksenmarja sisältää runsaasti kuitua ja noin 5,6g/100g
Variksenmarja lehden mukaan sisältää lähes yhtä paljon C vitamiinia kuin mustikka ja puolukka
Lapissa variksenmarjaa kutsutaan kaarnikaksi
Hillo 1/2 kg variksenmarjoja 3 dl hillosokeria
Myös käytetään välipaloissa esim pirtelöön myöskin muiden marjojen kanssa koska on mieto aromiltaan todetaan lehdessä.MKKuulin tuttavaltani,että variksenmarjasta ja pihlajanmarjasta sekoitettuna
saa oivallisen mehun.Sopii sillä lantrata vodkaa ja kossua.
Oletko itse kerännyt? mixmaxyxkax kirjoitti:
Kuulin tuttavaltani,että variksenmarjasta ja pihlajanmarjasta sekoitettuna
saa oivallisen mehun.Sopii sillä lantrata vodkaa ja kossua.
Oletko itse kerännyt?En ole vielä kerännyt variksenmarjoja, enkä ole moisia lantrinkeja tehnyt.
Baarimestarit ovat erikseen, tiedän kyllä yhden laulajan Jari Sillanpään joka kehitti karamellistä sekoituksen eli salmiakkikossun ja se jopa vedettiin aikannaan markkinoilta pois ja ministerinä oli silloin Toini Kaankaanniemi ja tuote erä myytiin kehitysmaihin? Ministerin vaihduttua taas tätä tuotetta on saatavilla.MK- kötinäkötinä
En ole vielä kerännyt variksenmarjoja, enkä ole moisia lantrinkeja tehnyt.
Baarimestarit ovat erikseen, tiedän kyllä yhden laulajan Jari Sillanpään joka kehitti karamellistä sekoituksen eli salmiakkikossun ja se jopa vedettiin aikannaan markkinoilta pois ja ministerinä oli silloin Toini Kaankaanniemi ja tuote erä myytiin kehitysmaihin? Ministerin vaihduttua taas tätä tuotetta on saatavilla.MKjnejnejnejne.........päivästä toiseen
kötinäkötinä kirjoitti:
jnejnejnejne.........päivästä toiseen
sinulle "kötinä Kötinä" Olisiko sinulla mitään asiaa?
- hernenenu
sinulle "kötinä Kötinä" Olisiko sinulla mitään asiaa?
mummo kävi puolukassa.
- nauraa
hernenenu kirjoitti:
mummo kävi puolukassa.
siis aivan uskomatonta!
nauraa kirjoitti:
siis aivan uskomatonta!
Alko ja Alko sitten naurattamaan kun sekoitti votkaa kossuun,joko on helpottanut rapula nyt ota jo variksenmarjoja se auttaa ainakin kusisuihkuun.
- kokeilin
Alko ja Alko sitten naurattamaan kun sekoitti votkaa kossuun,joko on helpottanut rapula nyt ota jo variksenmarjoja se auttaa ainakin kusisuihkuun.
jo eilen variksenmarjamehua ,hyvää oli.Nyt lisää keräämään.
Pihlajanmarjoista tulee nyt hyvää hyytelöä,ovat niin puhtaita.
Puolukoita ei tule kovinkaan paljon,pitää keksiä korviketta hillolle.
Onko sinulla vinkkejä? kokeilin kirjoitti:
jo eilen variksenmarjamehua ,hyvää oli.Nyt lisää keräämään.
Pihlajanmarjoista tulee nyt hyvää hyytelöä,ovat niin puhtaita.
Puolukoita ei tule kovinkaan paljon,pitää keksiä korviketta hillolle.
Onko sinulla vinkkejä?Katajanmarja sopii pippurin sijaan keittoon.
Myös raparperit talteen siitä tulee hyvää mehua sekoittamalla marjoja joukkoon.
Mustikan varvut ja puolukan varvut teeksi.
Minulla on kirja lääkkeitä luonnosta
Olen juuri matkalle lähdössä, joten näkemisiin niin näkö on tärkeä ja myös muut aistit. jottei kalakaupan kohdalla tervehdi päivää tytöt jos on mies myyjä. MK- toivottavasti
Katajanmarja sopii pippurin sijaan keittoon.
Olen juuri matkalle lähdössä, joten näkemisiin niin näkö on tärkeä ja myös muut aistit. jottei kalakaupan kohdalla tervehdi päivää tytöt jos on mies myyjä. MKon piiiiiiitkä matka
- hyvää matkaa
toivottavasti kirjoitti:
on piiiiiiitkä matka
ja älä pidä kiirettä takaisintulon kanssa
- Kas Kas sanoi kas kas
hyvää matkaa kirjoitti:
ja älä pidä kiirettä takaisintulon kanssa
Kukas Lieksalaisia jututtaa kun puheenjohtaja on lomalla? Teillä varmaan tulee suvanto vaihe näihin juttuihin. Vai miten on?
- ähäkutti
Kas Kas sanoi kas kas kirjoitti:
Kukas Lieksalaisia jututtaa kun puheenjohtaja on lomalla? Teillä varmaan tulee suvanto vaihe näihin juttuihin. Vai miten on?
Ei tässä kai kukaan meistä mikään puheenjohtaja ole!
- lähtiks se todella
ähäkutti kirjoitti:
Ei tässä kai kukaan meistä mikään puheenjohtaja ole!
saa menetiedä vähän aikaa olla rauhassa.
- elä nyt,
lähtiks se todella kirjoitti:
saa menetiedä vähän aikaa olla rauhassa.
Mites meille nyt käy??
On muuten tosi rasittavaa lukea näitä palstoja, kun yksi on aina äänessä.. - vuosiin lieksaan
Olen juuri matkalle lähdössä, joten näkemisiin niin näkö on tärkeä ja myös muut aistit. jottei kalakaupan kohdalla tervehdi päivää tytöt jos on mies myyjä. MKToivoa sopii että on pitkä matka. Hyvää ja erittäin pitkää matkaa. Jos tarviit poissaolo rahoja ilmottanetko.
- vimma,,
vuosiin lieksaan kirjoitti:
Toivoa sopii että on pitkä matka. Hyvää ja erittäin pitkää matkaa. Jos tarviit poissaolo rahoja ilmottanetko.
Mistä se johtuu tuo kirjoittamisen "vimma" onko tuolla kirjoittamisella pohjustus johonkin? Vai pätemisen tarve? Lieksalaiset varmaan tietää!
- pian takaisin
Olen juuri matkalle lähdössä, joten näkemisiin niin näkö on tärkeä ja myös muut aistit. jottei kalakaupan kohdalla tervehdi päivää tytöt jos on mies myyjä. MKMutta muuten hyvää matkaa.Sinun pitäisi hankkia kannettava ,että pystyisit
kirjoittelemaan lomallakin.Lieksassahan on monia päteviä liikkeitä jossa voisit
ostokset tehdä ja saat ohjaustakin samalla.
Siis virkistäviä hetkiä Sinulle.Minne muuten matkustat?Ulkomailleko?
Terveisin:ihailijasi. - toellako?
pian takaisin kirjoitti:
Mutta muuten hyvää matkaa.Sinun pitäisi hankkia kannettava ,että pystyisit
Terveisin:ihailijasi.En olisi uskonut!
- noita sekaboltseja
toellako? kirjoitti:
En olisi uskonut!
muitakin...
noita sekaboltseja kirjoitti:
muitakin...
Olette sitten täyttäneet koko palstan noilla jorinoilla. Miksi tulette urkkimaan tätä palstaa lapsellisuuksilla jopa.
Täällä on myös asiallisia ihmisiä. Olin pohjanmaan kiertueella eri reittejä ajaen eli kävin syntymäkodissani Alavudella sisaruksiani tapaamassa ja vanhenpieni haudalla.
Oli myös syntynyt uusi sukulainen joka sai myös kasteen ja nimen Kävin myös Aulavan huvikeskuksessa vetäisemässä muutaman "koilotuksen" ja sitten auton nokka kohti Kauhavaa ja Lappajärveä kauniin sään vallitessa ja siellä puitiin viljaa niilla lakeuksilla jossa taivas ulottuu maahan asti.
Joten hyvä Suomi poikasi taas liikkui noin yli tuhat kilometriä vuodessa olen ajellut jo yli 30000km Jotta sillee MKvuosiin lieksaan kirjoitti:
Toivoa sopii että on pitkä matka. Hyvää ja erittäin pitkää matkaa. Jos tarviit poissaolo rahoja ilmottanetko.
Juuri sain rahaa eli lainaamiani takaisin ja tokko kaikilla persaukisella rahaa on? Saattaapi ammottaa auki kuin moukarin silmä? MK
- koilotustako?
Olette sitten täyttäneet koko palstan noilla jorinoilla. Miksi tulette urkkimaan tätä palstaa lapsellisuuksilla jopa.
Täällä on myös asiallisia ihmisiä. Olin pohjanmaan kiertueella eri reittejä ajaen eli kävin syntymäkodissani Alavudella sisaruksiani tapaamassa ja vanhenpieni haudalla.
Oli myös syntynyt uusi sukulainen joka sai myös kasteen ja nimen Kävin myös Aulavan huvikeskuksessa vetäisemässä muutaman "koilotuksen" ja sitten auton nokka kohti Kauhavaa ja Lappajärveä kauniin sään vallitessa ja siellä puitiin viljaa niilla lakeuksilla jossa taivas ulottuu maahan asti.
Joten hyvä Suomi poikasi taas liikkui noin yli tuhat kilometriä vuodessa olen ajellut jo yli 30000km Jotta sillee MKMukavaa kun palasit jo näin pian.
Mitäs nyt puuhailet?
Mitäs mieltä olet Jukka Timosen kirjoituksesta?Entäs tämä metsästys,onko Sinun
mielestäsi karhujen kaato näissä lukemissa paikallaan?
Vai pitäisikö kaatolupia lisätä?
Entäs Reinot,huomasitko Karjalaisessa tänään kirjoituksen?
Eikö meillä jo herätä hyödyntämään "reiskaa".Ota Sinä Markku ohjat käsiin!!!!! pian takaisin kirjoitti:
Mutta muuten hyvää matkaa.Sinun pitäisi hankkia kannettava ,että pystyisit
Terveisin:ihailijasi.Oli muuten kannettava tietokone ja tutkimme aivan muuta asiaa kuin mitä täällä on esillä.
Tutkimme sukumme eri vaiheita eli sisareni tekee sukututkimusta äitini puolelta isäni puolelta on jo yksi tehty ja minulle löytyy sukulainen ja sukulaisen sukulaisia myös Lieksasta Eli Pyylammen sukuun kuuluvia.Isäni äidin puolelta.
Olen myös sukua Jaakko Ilkalle ja Toivo Kuulalle joka syntyi Alavudella Vehkakosken talon saunassa ja sitä kautta sukua äitinsä puolelta
Isäni toinen suku lähtöisin Orivedeltä ja ellei nimet olisi mennyt tilojen mukaan olisin Lähteenkorva 1700 luvulta on minulla tieto.
Markku Korpinenkoilotustako? kirjoitti:
Mukavaa kun palasit jo näin pian.
Mitäs nyt puuhailet?
Eikö meillä jo herätä hyödyntämään "reiskaa".Ota Sinä Markku ohjat käsiin!!!!!En ole kerinnyt vielä tutustua lehteen.
Karhun jälkiä len seurannut luonnossa ja mielestäni metsästäjät tuntevat asiat paremmin kuin minä.Kuitenkin aina joukossa tuntuu olevan "toheltajia"
Aika pajon taitaa noita lupia olla mutta siinä suhteessa en ole asiantuntija vaan kuten sanoin kohtuuden tuntee nuo asiantuntijat minä en metsästä. vaikka vietti on kaadot tapahtuu muissa merkeissä ja joskus saan riistaa ihan laulaen ja muuten yleensä paistettavat ostaen.
Mitä tulee noihin Reinoihin olen ollut mukana asiassa, eli Reinot ja Ainot olen ostanut ja myöskin saanut palkinnoksi, eli Iltatorilla kisaillut ja voittanut miesten sarjan Reinojen heittokisassa ja muuten yhden Reinon kanssa joskus oli suukopua ja sitten tavattiin torilla ja kysyin suako pitää nakella ja ymmärsi vitsin.Mutten on joskus pohojalaasena tullut nakeltua ja pitää vastusta yllä myöhemmille olympia edustajille painissa.
Tuo toive on hyvä esittää nyt Taisto Lehikoiselle kun puuhataan Hämärää iltaa syyskuussa ja mitä sitten iltatorilla syyskuun 1 pv on ohjelmassa sen tietää Eija tukipisteeltä. Terv Markku
Olen huomenna keskiviikkona urheilukentällä, siellä on aamupäivällä kovat maakunnalliset kisat ja olen äänessä. siellä kohtaa aidon kisamielen eri vammoista huolimatta.hernenenu kirjoitti:
mummo kävi puolukassa.
istut siis tietokoneen ääressä herne nenässä ja mummo hankkii puolukoilla sinulle rahaa,että saat uuden läppärin?
Tätäkö on elämä,eli vahat ihmiset vaivaisena koittavat parasta ja toiset kirjottavat hävyttömyyksiä ja eivät osaa antaa arvoa sille työlle mitä"mummot" jopa koppuraasilla käsillä teköö, jopa joskus siunaten ja rukoillen niillä käsillä jotka on jo vaikea saada ristiin,kaikkien puolesta vaivojansa valittamatta hymy huulilla siihen ei tarvita mäyräkoiraa.MK- tuntea tätä tyyppiä?
koilotustako? kirjoitti:
Mukavaa kun palasit jo näin pian.
Mitäs nyt puuhailet?
Eikö meillä jo herätä hyödyntämään "reiskaa".Ota Sinä Markku ohjat käsiin!!!!!Kannattais tavata joskus, saattaisi ääni kellossa muuttua..
- sentään
istut siis tietokoneen ääressä herne nenässä ja mummo hankkii puolukoilla sinulle rahaa,että saat uuden läppärin?
Tätäkö on elämä,eli vahat ihmiset vaivaisena koittavat parasta ja toiset kirjottavat hävyttömyyksiä ja eivät osaa antaa arvoa sille työlle mitä"mummot" jopa koppuraasilla käsillä teköö, jopa joskus siunaten ja rukoillen niillä käsillä jotka on jo vaikea saada ristiin,kaikkien puolesta vaivojansa valittamatta hymy huulilla siihen ei tarvita mäyräkoiraa.MKvaikka oletkin yksi maailman parhaimmista laulajista niin melko surkea on kirjoittamisesi taso. Tekstissäsi vilahtelee virheitä kuin alakoululaisilla. Älä hosu sen läppärisi kirjaimien kanssa, niin ei jää turhan monta asiaa ymmärtämättä mitä sitten tarkoittanetkaan. Hyvää syksyä Sinulle, kaikkien vokalistien äidille ja tsemppiä karaokekisoihisi.
- laulajista?
sentään kirjoitti:
vaikka oletkin yksi maailman parhaimmista laulajista niin melko surkea on kirjoittamisesi taso. Tekstissäsi vilahtelee virheitä kuin alakoululaisilla. Älä hosu sen läppärisi kirjaimien kanssa, niin ei jää turhan monta asiaa ymmärtämättä mitä sitten tarkoittanetkaan. Hyvää syksyä Sinulle, kaikkien vokalistien äidille ja tsemppiä karaokekisoihisi.
Siis oikeesti? Sitten minä en ymmärrä musiikista mitään..
- kokosukokoko
Oli muuten kannettava tietokone ja tutkimme aivan muuta asiaa kuin mitä täällä on esillä.
Tutkimme sukumme eri vaiheita eli sisareni tekee sukututkimusta äitini puolelta isäni puolelta on jo yksi tehty ja minulle löytyy sukulainen ja sukulaisen sukulaisia myös Lieksasta Eli Pyylammen sukuun kuuluvia.Isäni äidin puolelta.
Olen myös sukua Jaakko Ilkalle ja Toivo Kuulalle joka syntyi Alavudella Vehkakosken talon saunassa ja sitä kautta sukua äitinsä puolelta
Isäni toinen suku lähtöisin Orivedeltä ja ellei nimet olisi mennyt tilojen mukaan olisin Lähteenkorva 1700 luvulta on minulla tieto.
Markku KorpinenSukututkimus on ihanaa.Harrastan sitä itsekin.Isäni puolelta alku 1600 luvulta
ja nyt äitini puoleltakin jo 1700 luvulta.Kaikkea kivaa ja vähemmän kivaa löytyy.
Mutta mukavaa on,joskin aikaa vievää hommaa.
Pitää muistaa verrytellä lihaksia. sentään kirjoitti:
vaikka oletkin yksi maailman parhaimmista laulajista niin melko surkea on kirjoittamisesi taso. Tekstissäsi vilahtelee virheitä kuin alakoululaisilla. Älä hosu sen läppärisi kirjaimien kanssa, niin ei jää turhan monta asiaa ymmärtämättä mitä sitten tarkoittanetkaan. Hyvää syksyä Sinulle, kaikkien vokalistien äidille ja tsemppiä karaokekisoihisi.
Vastaampa kuka muu henkilö tekee muutakin hommaa kuin istuu tietokoneen ääressä ja koko ajan on joitakin häiriötekijöitä, nytkin pitäisi ehtiä jo saunaan. joten se siitä MK
sentään kirjoitti:
Kuulehan olenhan todennut ,ettei moni uskalla edes tähän rakkineeseen sattua tämän ikäinen ihminen, joten olemme sitten noita mainitsemiasi alakoululaisia.
Mitä muuta sinulla poloinen on sanottavaa?
Minulla ei ole aina niin aikaa olla kiikkumassa tietokoneella juuri taas tulee näpelöitsijä, joten häiriötekijöitä on, pitäisi olla jo saunassa ja pikkupoika tuumasi tämä paikka ei ollut hyväpaikka kun jo kävi hoputtamassa sinne.MKlaulajista? kirjoitti:
Siis oikeesti? Sitten minä en ymmärrä musiikista mitään..
Musiikki on yhteistä se menee yli rajojen ja yli mannerten musiikkia voi kuunnella ja sitä voi tuottaa eri tavalla myös itse.
Musiikki kuuluu kaikille sen voi myöskin aistia kehon eri osilla värähtelynä ja siten tanssia jopa.
Musiikkia käytetään myös rauhoittavana tekijänä jopa leikkauksia on suoritettu ilman mitää kemiallista ainetta esim Vietnamin sodassa Luin musiikkiterapiakirjasta.
Musiikki on yhteistä,se menee myöskin yli älykkyysrajojen,olen tullut tuntamaan henkilöitä jotka voivat hyräillä ja jopa" mykälle "tulee sanoja jos puhekyky on mennyt,eli tätä aivopuoliskoa voidaan siten harjoittaa ja muistia kehittää musiikin avulla,
On myöskin todettu ,että kuorossa laulajat elävät pitempään.
Joten antaa kaikien kukkien kukkia joka et ymmärrä musiikista mitään? MKtuntea tätä tyyppiä? kirjoitti:
Kannattais tavata joskus, saattaisi ääni kellossa muuttua..
Olen tavannut aika paljon erilaisia ihmisiä,jopa noita uhoilijoita jotka heristävät nyrkkiä,mutta jos todella täällä jotenkin uhoaa jopa väkivallalla pitää muistaa sekin asia jotta paukkaa ne kirkkoon kuuluville kirkonkellotkin ja moni heikkouksissaan tulee tuntoon ja aina on niin,että aisalle potkivalle oriillekkin löytyy taluttaja ja vanhus siirtyy sivuun hyvinkin arvokkaasti ilman tappelua. Mutta aina sanan miekka on ollut se jolla aseet taotaan kyntöauroiksi, ja silloin voimme nähdä jopa silmissämme miten kasvua tapahtuu joten sie taidat osata asiat.MK
- pysyny poissa
Kuulehan olenhan todennut ,ettei moni uskalla edes tähän rakkineeseen sattua tämän ikäinen ihminen, joten olemme sitten noita mainitsemiasi alakoululaisia.
Mitä muuta sinulla poloinen on sanottavaa?
Minulla ei ole aina niin aikaa olla kiikkumassa tietokoneella juuri taas tulee näpelöitsijä, joten häiriötekijöitä on, pitäisi olla jo saunassa ja pikkupoika tuumasi tämä paikka ei ollut hyväpaikka kun jo kävi hoputtamassa sinne.MKtaas laski palstan taso.opettele edes kirjoittamaan oikein.
- entäs jos
Vastaampa kuka muu henkilö tekee muutakin hommaa kuin istuu tietokoneen ääressä ja koko ajan on joitakin häiriötekijöitä, nytkin pitäisi ehtiä jo saunaan. joten se siitä MK
jättäisit vaikkapa joka toisen kommentin kirjoittamatta,auttaisi jo paljon
- tietenniik
Musiikki on yhteistä se menee yli rajojen ja yli mannerten musiikkia voi kuunnella ja sitä voi tuottaa eri tavalla myös itse.
Musiikki kuuluu kaikille sen voi myöskin aistia kehon eri osilla värähtelynä ja siten tanssia jopa.
Musiikkia käytetään myös rauhoittavana tekijänä jopa leikkauksia on suoritettu ilman mitää kemiallista ainetta esim Vietnamin sodassa Luin musiikkiterapiakirjasta.
Musiikki on yhteistä,se menee myöskin yli älykkyysrajojen,olen tullut tuntamaan henkilöitä jotka voivat hyräillä ja jopa" mykälle "tulee sanoja jos puhekyky on mennyt,eli tätä aivopuoliskoa voidaan siten harjoittaa ja muistia kehittää musiikin avulla,
On myöskin todettu ,että kuorossa laulajat elävät pitempään.
Joten antaa kaikien kukkien kukkia joka et ymmärrä musiikista mitään? MKkorppihi laallaa.
- tutkimukses
Oli muuten kannettava tietokone ja tutkimme aivan muuta asiaa kuin mitä täällä on esillä.
Markku Korpinenavaudu jossain muualla.
- minua kiinnostaa
tutkimukses kirjoitti:
avaudu jossain muualla.
Tämä on keskustelupalsta,ei vain tunnu siltä.Markkuko ainoa tai lähes ainoa
joka on tajunnut jujun.
- kipikapi
Tämmösille pääsääntösesti yksinpuheille on tuo facebook varattu.
- ätmi
Mitä tälle palstalle voi kirjoittaa?
- kysym
ätmi kirjoitti:
Mitä tälle palstalle voi kirjoittaa?
Kaikkee muuta kun noita tympeitä yksinpuheluita. Ne voi kyllä haastaa vaikka pisoaarissa. Joko peilin kanssa tai ilman.
- ätmi
kysym kirjoitti:
Kaikkee muuta kun noita tympeitä yksinpuheluita. Ne voi kyllä haastaa vaikka pisoaarissa. Joko peilin kanssa tai ilman.
En ymmärrä,mitä yksinpuheluita.....siis kaikkee muuta....
- pitää vääntää
ätmi kirjoitti:
En ymmärrä,mitä yksinpuheluita.....siis kaikkee muuta....
sitä vaan että ei jaksa katella kun tuo yks sönkkää ihan sekoja joka asiaan.
- mieltä
pitää vääntää kirjoitti:
aivan per**estä nuo läpinät. Täynnä kirjoitusvirheitä ja aivan sekavia. Pysyis poissa ja keräis vaikka käpyjä
mieltä kirjoitti:
aivan per**estä nuo läpinät. Täynnä kirjoitusvirheitä ja aivan sekavia. Pysyis poissa ja keräis vaikka käpyjä
Ensinnäkin otsikko on Markku ja te rupiatte mun persettä sitten vahtaamaha jotka tänne myös noita hörinöitään laittaa
Tämä otsikko kertoo sen asian,että jos ei ole tähdellistä asiaa niin älä tule vahtaamaan ja tirkistelemään.MK- kankiko
pitää vääntää kirjoitti:
Älä sinä lue.On niin pipo tiukalla sinulla.
kankiko kirjoitti:
Älä sinä lue.On niin pipo tiukalla sinulla.
Luen tämän sivun ja vastaan koska otsikko on minua koskeva.
Mutta teillä joillakin on niin lapsellinen meininki ja uhittelu,että muistutan vielä siitä asiasta,että koulupojatkin on tuomittu korvauksiin Lieksassa.MK- kankiko
Luen tämän sivun ja vastaan koska otsikko on minua koskeva.
Mutta teillä joillakin on niin lapsellinen meininki ja uhittelu,että muistutan vielä siitä asiasta,että koulupojatkin on tuomittu korvauksiin Lieksassa.MKEn ole asiaton Sinun puolella olen Markku hyvä,sinun puolella.
Jatka sinä kirjoittelua ja laulamista.Hyvää syksyä.
- älmistynyt
Markulla on ihan ihkaoma palsta täällä!!!! Ajatella!!
En meinannut uskoa silmiäni!
Markku!!!!
Pidä lakistas kiinni, nyt menee lujaa!Todella pitää pitää lakista kiinni,
Minulta on hävinnyt valvotusta naulakosta lippalakki jossa" Mähkön Baari" tunnus jonka voitin karaokesta ja niitä hattuja ei ole muilla.
Vielä minulla on punainen lippis jossa lipassa on led valo sekin palkinoksi karaokesta Nurmeksesta.On muuten kätevä pimeässä.
Nyt on myös lippahattu jossa tunnus SM Humppa eli Suomen mestari kahdessa sarjassa karaokehumppalaulusta ja sitäkään hattua ei ole toisilla.
Mutten lähden ajoissa ajelemaan ja koitan olla varovainen vaikka"lujaa menee" taas seuravalla viikonlopulla kisat toisessa maakunnassa.MK- Kuotta
Todella pitää pitää lakista kiinni,
Minulta on hävinnyt valvotusta naulakosta lippalakki jossa" Mähkön Baari" tunnus jonka voitin karaokesta ja niitä hattuja ei ole muilla.
Vielä minulla on punainen lippis jossa lipassa on led valo sekin palkinoksi karaokesta Nurmeksesta.On muuten kätevä pimeässä.
Nyt on myös lippahattu jossa tunnus SM Humppa eli Suomen mestari kahdessa sarjassa karaokehumppalaulusta ja sitäkään hattua ei ole toisilla.
Mutten lähden ajoissa ajelemaan ja koitan olla varovainen vaikka"lujaa menee" taas seuravalla viikonlopulla kisat toisessa maakunnassa.MKVai vei voro lippiksen..
Suosittelen lippalakkeija joissa on joku osuva painatus niin ne säilyy.
Kaverilla on lippiksessään sana Avohoidossa ja lakkia ei kukaan halua edes varastaa. Kuotta kirjoitti:
Vai vei voro lippiksen..
Suosittelen lippalakkeija joissa on joku osuva painatus niin ne säilyy.
Kaverilla on lippiksessään sana Avohoidossa ja lakkia ei kukaan halua edes varastaa.Kiitos vinkistä Kuotta täytyy sitten hankkia pakkopaita joita ei enää nykyisin käytetä ja päähine joka suojaa kalloa jos tulee tarve hakata päätä vaikka rapulassa.MK
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?861809Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,171121Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.981116Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79982- 92846
Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot152844Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51764Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs54761Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv52691- 53684