paljastavat asut uimahallissa

sunnuntaina uimahallissa näin ihastuttavan hypnotisoivan näyn. siellä oli nimittäin tosi kaunis ja ruskettunut n 35v nainen jolla oli tosi paljastava toppi missä rinnat lepäsivät kuppimuotoisissa "pidikkeissä". kävellessään ne hölsky ihanasti ja tuli ihan tuijotettua niitä ku näytti siltä et ne vois tipahtaa ulos koska tahansa.

vedessä ohittaessani minut hän korjaili hieman toppia ja näinkin sitten vilauksen nännistä..

olen kyllä aikuinen mies mut siinä kyllä tuli ihan poikamainen olo ku innostu sellasesta..

onko muilla vast kokemuksia tai jopa käyny sillai et nähnyt jollakin et jollaki on intiimipaikat vahingossa paljastunu?
Ilmoita

..ollessamme esikoisemme kanssa vauvauinnissa, toisen pariskunnan vauva otti aitiään kiinni uimapuvun rinnuksesta sillä seurauksella, että tissi pullahti näkyviin. Olin itse n metrin päässä..:-)! Oli vielä ihan ehtoisen näköinen emäntä...
Ilmoita
itse kerran työpaikalla olin tikkailla nostamassa tavaraa hyllyn päälle. Sitten vain yhtäkkiä näin semmoisen isotissisen ja hyvännäköisen naisasiakkaan imettävän lastansa sellaisilla rintsikoilla joissa oli semmoinen reikä nännin kohdalla. Näyttipä hyvältä. Meinasin pudota tikkailta...=)
Ilmoita
Tavalliset tasaisen valkoiset uikkarit..., näkyy hyvin läpi märkänä.
Sama homma näin kesällä ohuet valkoiset housut, niistä näkyy kuivanakin läpi mitä alla on ja joillakin näyttää olevan ihan naturell ilman alusvaatteita, mahtavatko itse tietää vai ihan tarkoituksella ;=?
1 VASTAUS:
Puuhamaassa kesällä meinasin pöklätä,kun vastaan tuli ihan kaunis nainen lastensa kanssa,keltaisissa bikineissä joista oli leikattu sisävuori pois.Ja senhän tietää kun ovat märät että näkyi kaikki karvat ja huulet.Heikottaa vieläkin .Lisää !!!!!!
+Lisää kommentti
Kun käyn sillotällön uimahallissa ja nään kauniin naisen, niin pitääkim mennä pukuhuoneeseen ettei muut nää että rupes seisoon. Hyvät tissit ja joskus uikkarit vedetty syvälle pakaravakoon. Olis kiva antaa silmän levätä nälymässä, muttei sitä mitääv voi omalle vehkeelle siinä tilanteessa.
Ilmoita
Kun vaalea uimapuku kastuu, se muuttuu siis ihanasti läpinäkyväksi. Arvosta ja ihailen suuresti tuollaisia uimapukuja ja bikineitä käyttäviä naisia. Ja kadehdin heidän miehiään...

Mutta näky on vielä kiihottavampi, kun uimapuvun läpi kuultaa häpykarvoitus. Älä siis aja ihan posliiniksi, vaan jätä siististi rajattu karvoitus eteen.
Ilmoita
Seisooko teillä uimahallissa?
2 VASTAUSTA:
Kyllä se seisoo ...käytän erittäin läpinäkyviä uimahousuja...
0403 kirjoitti:
Kyllä se seisoo ...käytän erittäin läpinäkyviä uimahousuja...
Toki olen mies ...niistä näkyy kaikki läpi.....myös kuivana ...
+Lisää kommentti
Kävin pari vuotta sitten hallissa uimassa ja huomasin, että viereisellä radalla uivalla naishenkilöllä oli toinen rinta luiskahtanut ulos bikinin yläosasta. Nainen itse ei ilmeisesti huomannut, kun hän ui puoli kilometriä toinen rinta paljaana, Minä huomasin ja katsoin aina vastaan tullessa, minäkin tosin uin rintauintia.
Ilmoita
Kerran cittarissa nuori nainen imetti vauvaansa ja juuri, kun olin kohdalla, niin lopetti sen ja nosti kauniin tissinsä puseron sisään. Ai että oli hyvä näky. Nuoret mansikkatytöt olivat uimassa samalla lammella ja yksi sukelteli väliin pylly pystyssä. Oli vaan stringi uikkarit menneet pilluvakoon ja kyllä oli näkymät. Kerran höyrysaunassa, nainen levitteli jalat lauteilla rämemajavaansa, varmaan ihan tarkoituksella minulle. Yhteissaunassa taas oli nainen jalat lauteilla ja pillu selvästi turvoksissa ja nautti miesten katseista. Munkin kulli kasvoi siinä monta senttiä pituutta. Uimarannalla tuli naiselle kova kusihätä ja olin vähän sivussa, viiden metrin päässä, kun siirti bikininsä ja pillusta suihkusi kusi vauhdilla. Huomasi mut ja hymyili vaan. Olin itsekin täyttä hymyä.
Ilmoita

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Ilmoita
Haĺuvaako joku nähdä huomenna,tosi läpinäkyvät uimahousut uimahallissa...rantakylä...posliini pippeli...
1 VASTAUS:
Huomenna punaset pitsipöksyt ja posliini pippeli ...rantakylä?
+Lisää kommentti

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

paljastavat asut uimahallissa

sunnuntaina uimahallissa näin ihastuttavan hypnotisoivan näyn. siellä oli nimittäin tosi kaunis ja ruskettunut n 35v nainen jolla oli tosi paljastava toppi missä rinnat lepäsivät kuppimuotoisissa "pidikkeissä". kävellessään ne hölsky ihanasti ja tuli ihan tuijotettua niitä ku näytti siltä et ne vois tipahtaa ulos koska tahansa.

vedessä ohittaessani minut hän korjaili hieman toppia ja näinkin sitten vilauksen nännistä..

olen kyllä aikuinen mies mut siinä kyllä tuli ihan poikamainen olo ku innostu sellasesta..

onko muilla vast kokemuksia tai jopa käyny sillai et nähnyt jollakin et jollaki on intiimipaikat vahingossa paljastunu?

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta