RIO KEBAB PIZZERIA

juu24s

Rio kebab pizzeriassa olisi hiottavaa, katot on ränsistyneet ja homeiset, Metalliset haarukat ja veitset ovat tiskaamattomat (korkeintaan huuhdeltu vedellä) välillä' haarukasta löytyy ketsuppia ja million mitäkin, ruoat ylihinnoitettuja rajusti ja kaiken lisäksi, rio kebabin takana on tynnyri joka on täynnä keltaista ihraa?

t: rio kebun asiakas

21

4496

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • riokebabN

      samaa mieltä, hygieniassa olisi hiottavaa, mitä keltaista ihraa takana? pitäiskö käydä kattoos :d

    • missähemuliratsastaa!?

      totta, olen aivan samaa mieltä rio on aika paskanen paikka ja ruokaankin saisi vähän enemän panostaa, jos aikoo pysyä hengissä.

    • huihui

      Miksi ette arvostele kotipizzaa tai hesburgeria? Ai niin, nehän ovat suomalaisten omistamia über puhtaita viiden tähden ruokaloita! Näkisittepä mistä niiden lihat tulee ja kuinka kauan se sama rasvaa lilluu keittimessä. Olen syönyt Victoryssä ja Riossa. Ei ongelmia. Ainoa paikka mistä olen saanut mahataudin sijaitsee siinä R-Kioskin vieressä. Ihmeellistä ettei täällä ikinä arvostella suomalaisia ruokapaikkoja, ainoastaan ulkomaalaisten omistamia, hmmmmmmm.....

      • ei ole...

        koskaan osannut tehdä kuin pullataikinaa......


    • mukavia

      tyyppejä ja tekevät nöyrästi töitä ja yrittävät.
      Itse pidän ruuasta. Isot ja sopivan hintaiset
      annokset. Nam!!
      Antaa poikien yrittää rauhassa. Hyvällä asialla ovat.
      Taatusti tajuavat, että työt loppuu jos myyvät asiakkaalle "paskaa".

    • sakusampo

      Tiedän tasan tarkkaan että Riossa pestään kaikki lautaset, haarukat ym aina! Jos olet niin tyhmä ettet tiedä sitä että aina kun teollisuuskoneella pestään jää astioihin ns.roisketahroja, eli kyse ei ole liasta vaan kuivuneesta vedestä!!

      Mitä tulee paikan siisteyteen, niin eihän vanhasta saa koskaan uuden näköistä, silti aina rion pojat nostavat tuolit päivän päätteeksi ylös, pesevät lattiat ym pinnat perusteellisesti. Se mitä takapihalta löytyy on varmasti öljyä, jota tulee ruoan valmistuksesta(esim. ranskalaiset) eihän öljyä voi viemäriin kaataa vaan se laitetaan todnäk astioihin ja kun astiat ovat täynnä jätteen kuljetuslaitos hakee öljyn ym pois. huh huh mitä sakkia täällä parveilee, ottakaa asioista selvää ennenkuin avaatte likaisen suunne.

      • Neitejä olette

        että täällä sitä lässytetään kaikkea paskaa mutta kun mennään vaikka rio pizzeriaan syömään niin ujostuttaa niin perkeleesti,ettei suuta saada auki!? Jos minulla on sanomista sanon sen paikan päällä enkä täällä vingu!


    • Himmelikummeli

      Jösses näitä ennakkoluuloisten (rasistien?) juttuja... Rakennushan on peräisin jo ellei 60-luvulta niin 70- luvulta. Palveli silloinkin grillinä. Ei siitä huippuviihtyisää saa kuin rakentamalla kokonaan uusiksi. Aivan samat terveystarkastukset Rio on varmasti joutunut läpäisemään kuin muutkin.

      Mitä tulee ruokaan, niin kyllä kotimaislla yrittäjillä on paljon oppimista. Vaikka kädessä olisi Kotipizzan tarjouskuponki, niin kyllä Rion rullakebab tai Victoryn Special -pizza vie voiton. Eikä koskaan ole tullut ruokamyrkytystä. Ylihinnoiteltujako muka... ei varmasti.

      • tuskaa paatissa

        Kyllä viihtyisyys on kiinni yrittäjistä itsestään. Seinien pesu maalipesulla ja ylimaalaus valkoisella maalilla kahteen kertaa tuottaisi huomattavasti viihtyisämmän ruokapaikan. Nyt seinillä ties mitä rasvaa ja roiskeita, jotka näyttävät ällöttäviltä. Kustannukset olisivat joitain satoja euroja, jos itse tekisivät puhdistuksen ja maalauksen. Olen yli kymmenen vuoden ajan nauttinut Kebap-aterioita Suomessa, mitä erinäisimmissä paikoissa, ja Rio on yksi kulahtaneimmista näköisistä paikoista. Kaiken ei tarvitse olla uutta, mutta kunnossa voisi kyllä pitää. Plussaa Riolle avokeittiöstä, johon asiakas näkee kun ruokaa valmistetaan. Ottakoot pojat pensselit kouraan ja pankoot sutien. Nyt oma Kebap valintani on siirtynyt Center Kebapiin, joka on Purokeskuksessa. Se on siisti ja siellä on nopea palvelu (=yleensä vähän asiakkaita :).


    • pizzamaisteri

      Kyllä nyt on paikka siisti ja hyvänoloinen ja safkat hyviä.
      Ei muuta kuin syömään!!

      aawe Raisio

    • leipis555

      vatta menee aina sekaisin..

    • Kkdkddkkddndkdn

      Jos vähäänkään haluaa laadukasta ruokaa, tekee itse tai menee kunnon ravintolaan. Karvakädet ja heseburgerit tarjoavat halpaa roskaruokaa, toisinaan ruokamyrkytyksen kera.

      Ruoan laittaminen itse ei ole vaikeaa eikä kallista.

    • Anonyymi

      homo

      • Anonyymi

        isäsi


    • Anonyymi

      Haen pari keburullaa ja litran tapioo.vitun jees

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      159
      6620
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3948
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2015
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1979
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1819
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1656
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1563
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1538
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1515
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1398
    Aihe