Kertokaapa hyvät ihmiset mistä saa edullisimmin silmälasit Oulussa tai oulun seudulla.
En tarkoita tiimareita enkä marketeita vaan optikkoliikkeitä.
En mielelläni maksaisi kohtuuttomia hintoja koska olen pienituloinen ihminen. Minusta kun silmälaseissa tuppaa olemaan sellaista ylihintaa jonka kuluttaja voi kiertää löytämällä oikean liikkeen.
Mistä edulliset silmälasit
3
1436
Vastaukset
- 123jne123
luulisin...
- pettynyt silmälaseihin
specsavers myy huonoa kamaa. kovapinta on sekundaa ja linssit tehty väärin.
- Asioinut
pettynyt silmälaseihin kirjoitti:
specsavers myy huonoa kamaa. kovapinta on sekundaa ja linssit tehty väärin.
Olen ollut asiakkaana Instrulla ja Eyenillä, näistä parhaat (kolmet lasit) olen saanut Eyeniltä vaikka siis luulis, että Instrun lasit on laadukkaampia. Tuskin Specsaversilla on sen huonompia laseja ku Eyenilläkään.. Eli suositten Eyeniä ja Specsaversia :)
Ja itse ainakin ostan mieluumin vuodeksi 100e lasit ja sit uudet, kuin yhdet 500euron lasit 5 vuodeksi.. Toki nuita 100euron laseja voi pitää pidempäänkin jos ne tuntuu itsestä kivoilta ja muodikkailta :) Mut ite ainaki tykkään vaihtaa kerran vuodessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1492179
- 1211465
Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v3361270Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni651195Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1401190IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk31181- 1411169
- 491109
Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet99978Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast470977