Kertokaapa hyvät ihmiset mistä saa edullisimmin silmälasit Oulussa tai oulun seudulla.
En tarkoita tiimareita enkä marketeita vaan optikkoliikkeitä.
En mielelläni maksaisi kohtuuttomia hintoja koska olen pienituloinen ihminen. Minusta kun silmälaseissa tuppaa olemaan sellaista ylihintaa jonka kuluttaja voi kiertää löytämällä oikean liikkeen.
Mistä edulliset silmälasit
3
1342
Vastaukset
- 123jne123
luulisin...
- pettynyt silmälaseihin
specsavers myy huonoa kamaa. kovapinta on sekundaa ja linssit tehty väärin.
- Asioinut
pettynyt silmälaseihin kirjoitti:
specsavers myy huonoa kamaa. kovapinta on sekundaa ja linssit tehty väärin.
Olen ollut asiakkaana Instrulla ja Eyenillä, näistä parhaat (kolmet lasit) olen saanut Eyeniltä vaikka siis luulis, että Instrun lasit on laadukkaampia. Tuskin Specsaversilla on sen huonompia laseja ku Eyenilläkään.. Eli suositten Eyeniä ja Specsaversia :)
Ja itse ainakin ostan mieluumin vuodeksi 100e lasit ja sit uudet, kuin yhdet 500euron lasit 5 vuodeksi.. Toki nuita 100euron laseja voi pitää pidempäänkin jos ne tuntuu itsestä kivoilta ja muodikkailta :) Mut ite ainaki tykkään vaihtaa kerran vuodessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315346- 363701
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833263- 112505
- 292102
- 122027
- 1631876
- 1051352
- 141318
- 1371154