olen pari päivää häärinyt Meganen kimpussa, kun olen yrittänyt irrottaa starttia. On niin änkyrässä paikassa, että en paikallista etummaista (jää koneen ja startin väliin) pulttia millään. Onko vinkkejä ennen kuin kuskaan jollekin ammattilaiselle?
Megane -99 1.9TDI startin vaihton vaikeus
Peso-kipe
4
471
Vastaukset
- Peso-kipe
Sain sen irti omin voimin. Nyt teettää töitä saada startti ujuteltua poissa. Meni pakarin irroitushommiksi...
- et irtos
Saikko pakarin irrotettua ?
- peso-kipe
et irtos kirjoitti:
Saikko pakarin irrotettua ?
...irti vaikemman kautta. Toinen mutteri pakarin ja turbon välissä oli niin ruosteinen että se piti nirhata palasiksi rautasahan pätkällä tukivarren ja palkin välistä. 2-3 tuntia meni hinkuttaessa, mutta lähtipä kuitenkin. Sitten ei kun vaan starttia vaihtamaan! Paitsi, että se uusi startti ei aivan mahdu paikoilleen..
No, homma jatkuu.
- kannattaa viedä
paalausammattilaiselle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672804
- 2012087
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.501922- 711776
- 921658
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91531- 811244
- 811080
- 951039
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1961030