Omistan Nüvi 760:n jossa on Ranskan TMC-vastaanotin ViaMichelin ikuisella lisenssillä, jos haluan saada Saksan TMC Pron, Italian ja Belgian maksulliset tiedotuspalvelut, niin pitääkö minun ostaa perusmallin TMC-johto, johon tilaan ko. palvelut Garminilta?
Sitten on vielä Englannin TMC-palvelut, johon on myös olemassa oma johto...Suomen Destia Nordics tarvitsee myös oman johdon.
Aika vaikeata näyttää olevan, Yleisjohto 60e, kolme lisenssiä a 20e, Englannin johto 60e lisenssi 20e, Destian johto 60e...
Total 240e kaapeleihin ja lisensseihin, eikö muka yhdellä johdolla pärjää pelkällä lisenssimaksuilla...
Garmin TMC sekoilua?
11
900
Vastaukset
- maksavat
35e/kpl.
Eli kolme lisenssiä 105e, Enklannin erikoisvastaanotin 99.90e lisenssillä, Suomen Destia sopiva vastaanotin 59.90e ja se perusvastaanotin ilman Destia/Ranska/GB-lukituksia 59.90e...
Eihän tuosta tule kuin 325e navigaattorin hinnan päälle. Halpaa...Osta pois.- kallis
Eihän tuo ny mittään ole. Hiljan ostamani yleisgepsi kusasi sen noin 700 euroa (Garmin GPSMAP 620) ja siihen päälle vielä se CNE maantiekartta autoilun 100 euroa sekä Suomi Pro complete topo/meri -kartta noin 600 euroa. Lisäksi hankintaan tuli pari tellinkiä (reelinki ja pulpetti) sekä yksi Bluechart merikortti. Eli yhteiskusannus oli noin 1700 euroa.
Tähän verrattuna en pidä noita TMC-vastaanottimien hankintakuluja mitenkään mahdottomina!
- pulikkaan
nämä
https://buy.garmin.com/shop/shop.do?cID=268
Eikös sitten toimis? Lisenssit 50 usd / kpl
ja eikös esim Nuvi 1390T mallissa ole premium TMC eli toimii monessa maksullisessa maassa TMC:n osalta?- NUMERO ???
???
Mikähän mahtaa olla, Destia yhteensopivalla Fm-vastaanottimella varustettu Garmin näyttää kahta Destian palvelua, $-merkillä ja ilman merkkiä.
Eikö kukaan tosissaan pysty kaivamaan FID, PID, RID ja VID numeroita toimivasta lisenssistä? - Garmin-käyttäjä
NUMERO ??? kirjoitti:
???
Mikähän mahtaa olla, Destia yhteensopivalla Fm-vastaanottimella varustettu Garmin näyttää kahta Destian palvelua, $-merkillä ja ilman merkkiä.
Eikö kukaan tosissaan pysty kaivamaan FID, PID, RID ja VID numeroita toimivasta lisenssistä?Veikkaan että lisenssitiedot on sidottu siihen vastaanottimen valmiste/tms. numeroon.
Destia ei anna lisenssiavainta edes rahalla, vaan pitää ostaa se heidän salausavaimelle konffattu vastaanotin. - Arvo Jänis
Garmin-käyttäjä kirjoitti:
Veikkaan että lisenssitiedot on sidottu siihen vastaanottimen valmiste/tms. numeroon.
Destia ei anna lisenssiavainta edes rahalla, vaan pitää ostaa se heidän salausavaimelle konffattu vastaanotin.löytyvät piraattisivuilta.
Ei tarvitse ostaa Destia-vastaanotinta, mikä tahansa Garmin jossa on TMC toimii hienosti myös Suomessa. - 255 TMC joka ei toimi
Arvo Jänis kirjoitti:
löytyvät piraattisivuilta.
Ei tarvitse ostaa Destia-vastaanotinta, mikä tahansa Garmin jossa on TMC toimii hienosti myös Suomessa.Mitenkäs ne koodit oikein syötetään laitteeseen ??? En löydä valikoista sopivaa kohtaa
- TIEDOT-on
255 TMC joka ei toimi kirjoitti:
Mitenkäs ne koodit oikein syötetään laitteeseen ??? En löydä valikoista sopivaa kohtaa
Lisätään uusi liikennetilaus 25 merkkisellä koodilla. Muista, että liikennevastaanotin pitää olla kytkettyä naviin, muuten ei Liikenne valikko näy...
- turha johto edelleenkin
TIEDOT-on kirjoitti:
Lisätään uusi liikennetilaus 25 merkkisellä koodilla. Muista, että liikennevastaanotin pitää olla kytkettyä naviin, muuten ei Liikenne valikko näy...
Varmaan jostain netistä saatavilla ? yritin googlettaa huonolla menestyksellä. Kokeilin naputella summassa jotain 25 merkkisiä mutta ei tuntunut kelpaavan...
- Los Piratos
turha johto edelleenkin kirjoitti:
Varmaan jostain netistä saatavilla ? yritin googlettaa huonolla menestyksellä. Kokeilin naputella summassa jotain 25 merkkisiä mutta ei tuntunut kelpaavan...
se virallinen vastaanotin,kun on noin vaikeata...
;)
- fldköasgjöas
moi
itse ostin navigonin jossa tmc johto on integroitu masiinaan!
kesällä ranskassa ajellessani tmc toimi oikein hyvin, suomessa jouduin ostamaan destian lisenssin jotta toimii täällä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937748
- 403722
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241160
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28973Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31772Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703