NHL- näkyy

viihdepaketti ....

Niin vaan lätkäfanit pääsevät edelleenkin katselemaan NHL-matseja Canalilta.

Viihdepakettiin aukeavat nämä urheilukanavat, ilman lisämaksua.
Siis ESPN America, ESPN Classic ja Motors TV ... kanavat aukeavat kuulemma syyskuun puolessa välissä.

Keskimäärin 10 matsia NHL-pelejä viikossa ... ihan riittävä vaativallekin lätkäfanille.

10

1433

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei kuulu tänne

      Edelleenkään noi ei liity Canal :aan vaan Canal Digitaliin ja vaikka jotkut tykkää mielessään yhdistää nuo kaksi samaksi firmaksi niin eivät ole samaa firmaa.
      Muitakin virheitä ja epätarkkuuksia viestissäsi on.

      Nuo mainitut kanavat tulevat nimittäin MYÖS PerheHD pakettiin ilman lisämaksua.
      Urheilupaketti jossa nuo kanavat ovat tähän asti olleet, on poistettu uusmyynnistä ja käytännössä Urheilupaketti siis lakkautetaan kokonaan kun nuo kanavat tulevat osaksi muita paketteja.

      • palsta ....

        Rauhoitu nyt .... väärä-, tai oikea palsta, mitä väliä?... Tuskin se sinulta mitenkään pois on, jos tänne joku tuollaisen informaation kirjoittaa. Vai onko?
        Ihan oikea palsta on ja olen iloinen tuosta aloittajan informaatiosta.
        Voisit jo lopettaa tuon iänikuisen vinkumisen Canal ja Canal Digitalin eroista... me tiedämme sen, mutta emme ehkä ota sitä noin vakavasti, kuin sinä... elämäsi helpottuu kovasti, jos hiukan relaat!


      • itse se
        palsta .... kirjoitti:

        Rauhoitu nyt .... väärä-, tai oikea palsta, mitä väliä?... Tuskin se sinulta mitenkään pois on, jos tänne joku tuollaisen informaation kirjoittaa. Vai onko?
        Ihan oikea palsta on ja olen iloinen tuosta aloittajan informaatiosta.
        Voisit jo lopettaa tuon iänikuisen vinkumisen Canal ja Canal Digitalin eroista... me tiedämme sen, mutta emme ehkä ota sitä noin vakavasti, kuin sinä... elämäsi helpottuu kovasti, jos hiukan relaat!

        oma vinkumisesi kanssa! Jos kerran sinulla on oikeus puuttua toisten kirjoitteluun niin anna toki toisillekin se sama oikeus. Niin ja ei ole oikea palsta edelleenkään. Canal Digital ei ole mikään kanava vaan se on maksutv-operaattori.


      • jotkut ei tajuu
        itse se kirjoitti:

        oma vinkumisesi kanssa! Jos kerran sinulla on oikeus puuttua toisten kirjoitteluun niin anna toki toisillekin se sama oikeus. Niin ja ei ole oikea palsta edelleenkään. Canal Digital ei ole mikään kanava vaan se on maksutv-operaattori.

        Kaapeli- ja antenniverkossa "Canal"-asiakkaat eivät todellakaan näe enää NHL:ää. Ja jos tarkennetaan, niin _Canal _-asiakkaat eivät näe enää edes satelliittiverkossa NHL:ää, vaan pitää tilata ESPN America tai vaihtaa Viasatin asiakkaaksi.


      • tilata erikseen...
        jotkut ei tajuu kirjoitti:

        Kaapeli- ja antenniverkossa "Canal"-asiakkaat eivät todellakaan näe enää NHL:ää. Ja jos tarkennetaan, niin _Canal _-asiakkaat eivät näe enää edes satelliittiverkossa NHL:ää, vaan pitää tilata ESPN America tai vaihtaa Viasatin asiakkaaksi.

        Canal-asiakkaat joilla on viihdepaketti, ei tarvitse tilata ESPN Americaa, vaan se aukeaa heille automaattisesti syyskuussa ... sama pätee Perhe HD:n tilaajia....
        Että näin!


      • väärä palsta
        itse se kirjoitti:

        oma vinkumisesi kanssa! Jos kerran sinulla on oikeus puuttua toisten kirjoitteluun niin anna toki toisillekin se sama oikeus. Niin ja ei ole oikea palsta edelleenkään. Canal Digital ei ole mikään kanava vaan se on maksutv-operaattori.

        Rauhoitu jo hyvä ihminen, ettei sinulle tule mokoman asian vuoksi vatsahaavaa!
        Ota rennosti ja katso maksutv-operaattorisi Canal Digitalin kautta vaikka Canal kanavia.


      • näinpä juuri
        tilata erikseen... kirjoitti:

        Canal-asiakkaat joilla on viihdepaketti, ei tarvitse tilata ESPN Americaa, vaan se aukeaa heille automaattisesti syyskuussa ... sama pätee Perhe HD:n tilaajia....
        Että näin!

        Kyse olikin siitä, että Canal Digitalin Canal -asiakkaat eivät näe enää NHL:ää, vaan pitää tilata joko Viihde- tai Perhe-paketti.


      • nhl 10
        väärä palsta kirjoitti:

        Rauhoitu jo hyvä ihminen, ettei sinulle tule mokoman asian vuoksi vatsahaavaa!
        Ota rennosti ja katso maksutv-operaattorisi Canal Digitalin kautta vaikka Canal kanavia.

        osaisiko kukaan neuoa mikä mättää kun muissa peleissä pääsee xbox 360 liveen mutta nhl 10 ei pääse koska se näyttää että olet liian nuori mutta kaikki tiedot on kohdallaan...kuka tietää???


    • mie

      tv-viihde näyttää nhl otteluita antennitallouksii

      • löytyy muiltakin

        No kuule, TV Viihde ei ite näytä mitään vaan ne matsit näyttää Nelonen Pro-kanavat ja niitä saa antenniverkkoon tilattua myös Plustv:ltä sekä HD-versioina Dna Welholta.

        Satelliitissa Nelonen Pro-kanavien jakelusta vastaa Viasat, kaapelissa mm. Dna Welho, Elisa, Sonera, LumoTV ja pienoperaattorit ym. IPTV:ssä Maxivision, LumoTV ja Elisa.

        Mulle ei NHL ole niin tärkeä että viitsis sen takia tilailla kanavia, sen sijaan SM-liiga ja Leijonien matsit on tärkeitä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5534
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2476
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1957
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      55
      1694
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1591
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1269
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1229
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe