Miksi poistettiin talousrikosjuttu! Niin miksi eikö tämä palsta ole TALOUSRIKOKSET.
siis tämä : Poliisi nappasi kohurahoittajan!
Keskiviikko 19.8.2009 klo 12.16 (päivitetty klo 12.25)
Novan Arto Merisalon vangitsemisoikeudenkäynti huomisaamuna.
tai se poistettu oli kauppalehden mutta samaa asiaa.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2009081910102756_uu.shtml
mitäh ihmettä????
3
278
Vastaukset
- käy kun
vararastaa ja valehetellee .
KRP tuli ja nappasi . Panee koppiin ja syksyllä saa tuomion . Oikein mentelty RKP:ltä.
Ei taija uskonveljet auttaa ?
Noin tulee käymään monelle winkarikusettajallekin ja niin on oikein . - tuevaisuus
sponnsseille !
Teksti oli kopioitu kokonaisuudessaan kauppalehden sivulta, sen takia poistin.
Muutaman rivin voi kopioida ja linkin laittaa juttuun, mutta ei koko tekstiä saa kopioida. Keskustelupalstan säännöt kieltää kopioimisen muista julkaisuista.
Kysymyksessä tekijänoikeuksin suojattu materiaali. Tekstin suora kopioiminen muista julkaisuista on kiellettyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833338
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442777Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742316- 612288
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512221Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162206Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202007Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212003- 621944
- 971804