ei enää pysy käynnissä. Pari vuotta käyttämättömänä, eilen toimi, tänään ei. Lieneekö kalvojen vaihto edessä? Ostettu -91.
Jonsered raivaussaha
6
5438
Vastaukset
- malli_.-
Minkä mallinen saha?
Lähtee siis käyntiin, mutta ei pysy käynnissä? Onko säädetty kaasaria? Perussäätö tuollaiseen on kierros ja vartti auki kumpaakin seosruuvia. Kaasarin puhdistus voi auttaa, harvoin ne kalvot menee. Säätäisin ensin kaasarin ja jos ei auta niin kaasarin puhdistus, viimeisenä kalvot.- Pettynyt2
Tänään huomasin, että kipinää tulee mutta tulppa kastuu heti. Liekö syynä suodatinmotikka, jonka otin pois muutama vuosi sitten bensaletkun päästä, koskapa se uhkasi sammua kaasua lisätessä. Siis arvelin silloin, että bensaa tulee liian vähän.
- suodattimia
Pettynyt2 kirjoitti:
Tänään huomasin, että kipinää tulee mutta tulppa kastuu heti. Liekö syynä suodatinmotikka, jonka otin pois muutama vuosi sitten bensaletkun päästä, koskapa se uhkasi sammua kaasua lisätessä. Siis arvelin silloin, että bensaa tulee liian vähän.
kannata pois ottaa, ennemmin vaihtaa uuteen jos on likainen. Tarkista, että ei jää ryyppy päälle ja laita se suodatin ja puhdista kaasari.
- malli_.-
Pettynyt2 kirjoitti:
Joko saa liikaa bensaa tai tulpan kipinä on liian heikko sytytykseen.
Kuivaa tulppa, pyöräytä suuttimet kiinni ja nykäise käyntiin, jos jaksaa syttyä, saha polttaa bensat pois ja sammuu. Sitten voi pyöräyttää suuttimet auki ja saha käyntiin.
Jos kastelee tulpan uudelleen niin kaasarissa jotain vikaa, ehkä neulaventtiili vuotaa ja saha saa liikaa bensaa.
Tulppakin voi olla huono, joskus ollut sellaisia että vaikka antaa kipinän niin ei kuitenkaan jaksa sytyttää paineen alaisena ja tulppa kastuu.
Siellä voi olla nyt moottori täynnä bensaa, liiat saa pois kun nykii ilman tulppaa tulpanreikä maata kohti.
Suodatin kannattaa hankkia letkun päähän, säästää myöhemmiltä murheilta kun kaasariin ei keräänny moskat.
L-ruuvia auki jos meinaa sammua kaasua annettaessa. - ilman bensansuodatinta
Pettynyt2 kirjoitti:
niin menee kaasarin sihti tukkoon. Kaasari auki ja uudet kalvot sisään ja sahan säätö, johan pelaa.
- ongelmia
ilman bensansuodatinta kirjoitti:
niin menee kaasarin sihti tukkoon. Kaasari auki ja uudet kalvot sisään ja sahan säätö, johan pelaa.
Minulla kans sahan kanssa ongelmia en tiedä mistä johtuu mutta kun viimeksi sahasin ja pensa loppui niin tankkauksen jälkeen ei käyntiin ja jos käyntiin sammuu heti kaasusta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1452505Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298911- 98888
- 66868
- 53851
- 46839
- 60822