Minun akvaarioni.

Luu-li

Akvaarioni on 10000-litrainen. Siellä on kaloina 12 helmirihmakalaa (2 urosta, 10 naarasta), 15 sinirihmakalaa (3 urosta, 12 naarasta), 6 pusukalaa (1 uros, 5 naarasta), 50 kääpiörihmakalaa (10 urosta, 40 naarasta), 14 lehtikalaa (7 urosta, 7 naarasta), 15 kultakalaa, 2 haimonnia, 15 tiikerinuoliaista, 3 tulipyrstöä, 15 leväparbia, 4 levänuoliaista,
500 mustaneontetraa, 500 kardinaalitetraa, 500 kiilakylkeä, 80 loistobarbia, 70 tiikeribarbia, 90 kirsikkabarbia, 6 pariskuntaa palettikaloja, 6 pariskuntaa avainkirjoahvenia, 6 pariskuntaa perhoskirjoahvenia, 2 juovaokamonnia, 3 tummaleväplekoa, 40 partamonnia (5 urosta, 35 naarasta), 50 miekkapyrstöä (10 urosta, 40 naarasta), 50 taistelukalaa (3 urosta, 47 naarasta), 100 piikkisilmää, 100 kuparimonnista, 100 täplämonnista, 100 albiinomonnista, 50 lasimonnia ja 400 miljoonakalaa (50 urosta, 350 naarasta).

6

203

Vastaukset

• Iso tankki on. :o Itselläni 100l.

• Ainakin olet ottanut jotain selvää tästä lemmmikki harrastuksesta koska kalojen nimet tuli pienellä, lajien suom. nimet melkein kaikki oikein, parbi on barbi ;) ... urokset ovat kalojen maailmassa koiraita, moni aloitteleva akvaristi ei näitä asioita tiedä, selvästi huomaa että tiedät mistä kerrot.
      Ja vielä oikealle palstan sivustollekin osasit asiasi kertoa, täällä saa joskus lukea jos jonkinmoisista seksikaluista yms. kaupallisista tiedotteista sekä jopa laki asioista...
      Miljoonakaloja tuon kokoiseen voisi olla enemmänkin, miljoona ei olisi paha saavutus... jos saan vielä kysyä, minkä pituinen akvaariosi on?

Vai näitkö keski yöllä vain pahaa unta ja kirjoittelit tänne unissasi, monethan kävelee unissaan, voiko akvaristi sättäillä palstoilla unissaan, mielenkiintoista, hmmmmm :)

• fish KING älä ota enää, eikä akvaario vettäkään kannata juoda liikaa zzzzzz

• tulipyrstö kirjoitti:

fish KING älä ota enää, eikä akvaario vettäkään kannata juoda liikaa zzzzzz

mää saan ottaa mitä vaan ja koska vaan, saa tulla pulikoimaan tänne ja moralisoimaan mun ongelmistani ihan millon vaan, HEI MUUUTE

MULLA ON SYNTTÄRIT 26.9. JOS KIEPPAAT PARKANOSSA NIIN TUU KAHVEELLE... MUUKKI SAA TULLA

• fish KING kirjoitti:

mää saan ottaa mitä vaan ja koska vaan, saa tulla pulikoimaan tänne ja moralisoimaan mun ongelmistani ihan millon vaan, HEI MUUUTE

MULLA ON SYNTTÄRIT 26.9. JOS KIEPPAAT PARKANOSSA NIIN TUU KAHVEELLE... MUUKKI SAA TULLA

Onneksi olkho näin etukäthen! Tuleeko tasavuosikymmeniä?

• fish KING kirjoitti:

Onko tasakymppejä tulossa ? Kun kutsut juhlimaan. Onko muuta kuin kahvetta ? Ei ihan kahvikupin takia kehtaa n. 400 kilometriä ajella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Greta Thunberg kritisoi Suomen hallitusta

”Tämä on epäonnistuminen”. https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006515088.html Thunberg on liittänyt mukaan perustamansa Fridays for Future -liikkeen
      Maailman menoa
      240
      10206
    2. Sedu Koskinen aikoo järjestää isot juhlat

Näihin julkkiksiin ei näköjään päde mitkään lait tai korona tartu. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007637821.html Kyllä esim. taviksen ylioppilas
      Kotimaiset julkkisjuorut
      114
      5452
    3. Tiesikö Martina miehensä taustat?

Turkkilainen miljonääri onkin irakilainen jolla huikea rikostausta? Askarruttaa tiesikö Martina mistä on kyse vai tuliko yllätyksenä. Joka tapauksessa
      175
      4959
    4. Stefu kärähti taas amfetamiinista!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Eikö tuolle sekoilulle näy loppua? https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/b3a29a6e-ac7d-460f-bd45-23ee51898a72
      Kotimaiset julkkisjuorut
      63
      4554
    5. Vapaavuorelle tuli kiire - Kaikki yleisötilaisuudet kielletään, mutta mites juottolat?

Pelimies Vapaavuoren loppupeli Helsingin johdossa meni kimuraiseksi koronakriisin vuoksi. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007637875.html "Vapaavuori
      Maailman menoa
      103
      3219