Olen jo pitkään etsiskellyt PEITTÄVIÄ mustia sukkahousuja. Eli siis haluaisin sellaset mustat sukkikset, joista iho ei kuulla läpi. Esim. Seppälän 60 denierin mustissa micro-sukkiksissakin iho kuultaa läpi. Toisaalta en halua sellasia, josta "neulokset" näkyvät, kun venyttää, eli siis ns. "villasukkahousuja". Toi micro-materiaali on muuten ollut hyvää, mutta saisivat olla vielä paksummat. Sukkikset eivät myöskään saisi kiiltää! Meniköhän liian vaikeaksi... Mitoiltani olen normaalivartaloinen.
Apua nopeasti!
3
529
Vastaukset
- \,,/
Ihan keskikokoisistakin elintarvikekaupoista löytyy 40-80 den mattapintaisia sukkiksia, joista ei ainakaan minulla kuulla iho läpi. Eikä hintakaan huimaa päätä..
- asdfff
Voguelta löytyy 120 den OPAQUE-mallistoa
http://www.nanso.fi/tiedostot/Colore_6120_Opaque120den.jpg
Vogue-sukkahousukokoelmia myyvät
tavaratalot ja erikoisliikkeet.
Lisäkysymykset ostopaikoista:
Suomi:
puh 0800-155 266
e-mail:[email protected] - ongelmaasi:
Laita kahdet sukkahousut päällekäin.
Tällaisella tavalla pukea sukkahousuja on monia hyviä puolia:
-Alimmaisiksi voit käyttää rikkinäisiäkin sukkahousuja
-jos haluat jotain erikoista, niin laita vaikka turkoosit sukkahousut 60 denierin mustien sukkahousujen alle, väriyhdistelmiä voit tehdä lukemattomia
-vyötärölle ei tule niin selvää painaumaa kohtaan jossa sukkahousut loppuvat, kun toiset tasoittavat sen
-kahdet sukkahousut lämmittävät ja antavat tukea enemmän kuin yhdet
:) Ole hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 123169
- 181801
Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?
Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit191632En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m321545- 731543
- 231511
- 281350
Miten lasketaan?
Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.91334Hyvää Huomenta Rakas Neiti
Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies111274Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?
Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui341252