Nopeusvalvontaa on investoitu varoja, mutta vaarallisia risteyksiä ei saada korjattua. Edelleen jopa pääteillä joudutaan pysähtymään keskelle ajotietä odottamaan vasemmalle käännyttäessä.
51:ellä tapahtui taas vakava kuolon kolari tilanteessa jossa rekka jyräsi kääntyvän henkilöauton vastaantulevien kaistalle.
Milloin nämä itsemurharisteykset saadaan poistettua?
Vaaralliset risteykset
9
377
Vastaukset
- niko raaminen
se on vaa ajotaito ja sähläys mikä aiheuttaa tollasii kolareita, kyllä ne risteykset ja ym. on turvallisia kuhan osaa ajaa.
- turvallisuutta Suomeenki
Suomi on pudonnut liikenneturvallisuudessa useimpien kehitysmaiden alapuolelle.
Turvallisuuden kehittäminen on jätetty nopeusvalvonnan ja autoilijoiden syyllistämisen varaan. Olisiko lopultakin aika tehdä liikenteen turvallisuuden parantamiseksi jotain? Nykyinen nopeusvalvontamania on aiheuttanut sen, että kriittisissä tilanteissa autoilijoiden huomio kohdistuu nopeusmittariin eikä liikenteeseen.
Liikenneturvallisuuteen on saatava järkeä ja nopeasti! - järkeä....
turvallisuutta Suomeenki kirjoitti:
Suomi on pudonnut liikenneturvallisuudessa useimpien kehitysmaiden alapuolelle.
Turvallisuuden kehittäminen on jätetty nopeusvalvonnan ja autoilijoiden syyllistämisen varaan. Olisiko lopultakin aika tehdä liikenteen turvallisuuden parantamiseksi jotain? Nykyinen nopeusvalvontamania on aiheuttanut sen, että kriittisissä tilanteissa autoilijoiden huomio kohdistuu nopeusmittariin eikä liikenteeseen.
Liikenneturvallisuuteen on saatava järkeä ja nopeasti!suomalaiseen umpiluuhun, joka muuttuu velka-autoonsa istuessaan maailman
parhaaksi kuskiksi, jolle ei saa asettaa pakkoja, rajoituksia eikä määräyksiä.
Autossa kun vietetään omaa aikaa, jota säästetään viimeistä päivää varten ajamalla jatkuvaa ylinopeutta, ja säästynyt aika otetaan käyttöön sitten lähdön
hetkellä. - hella duuleli
Läkkeenä tietysti sosialidemokraatinen ratkaisu: kaikkiin autoihin asennetaan sähläyksen estojärjestelmä ja ajovirheen automaattinen sakotusjärsestelmä?
- toope...
turvallisuutta Suomeenki kirjoitti:
Suomi on pudonnut liikenneturvallisuudessa useimpien kehitysmaiden alapuolelle.
Turvallisuuden kehittäminen on jätetty nopeusvalvonnan ja autoilijoiden syyllistämisen varaan. Olisiko lopultakin aika tehdä liikenteen turvallisuuden parantamiseksi jotain? Nykyinen nopeusvalvontamania on aiheuttanut sen, että kriittisissä tilanteissa autoilijoiden huomio kohdistuu nopeusmittariin eikä liikenteeseen.
Liikenneturvallisuuteen on saatava järkeä ja nopeasti!Yritä nyt saada sinne rusinaan sopimaan, että liikenneturvallisuuteen saavat parannusta ainoastaan
kuljettajat muuttamalla omaa asennettaan, ei siihen pystytä hallinnollisin toimin vaikuttamaan.
- oikeasti vaarallinen
jos autoilijat huolehtisivat riittävästä turvavälistä - koskee myös rekkoja, linja-autoja ja muuta raskasta liikennettä.
Mutta ei, se nyt ei vaan meille apinoille aukea, mikä merkitys riittävällä turvavälillä on onnettomuuksien ehkäisyssä. Sama juttu koskee oikeaa ja riittävän aikaista vilkunkäytöä. - abdullah al-hamir
neljäntien risteykset,vilkas liikenne,kokele kääntyy sivutieltä vasemmalle.Voi h*lvetti!
- Yksinkertaista
Tiedätkö miten todennäköisesti tuossakin tilanteessa olisi voitu säästää henki? Käyttää järkeä eikä käännä niitä pyöriä ennen kuin pääsee kääntymään. Pyöriä ei saa missään nimessä kääntää tuollaisessa tilanteessa, ettei käy juuri noin, että pyörähdetään sitten vastaantulevien puolelle.
- Vastuun pakoiluako?
Kas kun syy ei ollutkaan tässäkin ylinopeus? Tuommoisia risteyksiä ei saa olla pääteillä eikä niitä suvaitakkaan missään muissa maissa. Kenen vatuulla on vaaralliset liikennejärjestelyt? Autoilijoiden vastuut kyllä tiedetään ja sakotuskin toimii. Kyse ei ole vain autoilijoista vaan kaikista kansalaisista jotka yleensä liikkuvat tien päällä.
Todellisuudessa onnettomuuden olisi voinut vältää ainoastaan olemalla muualla juuri sillä hetkellä.
Kuormauto jyrää henkilöauton ihan miten vaan oli etupyörät miten tahasa vastaavassa tilanteessa.
Oliskohan kannattanut investoida muutaman "kelikameran" hinta risteyksen muuttamiseksi turvallisemmaksi?
Onnettomuushan ei ole viimeinen 51:llä liukkaat on vasta tulossa. Kuka valvoo Tiehallinon toimia??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251228
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 88800
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20759- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109626
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet117517