Mistä vihjeitä??

ei jaksa soitella.

kertokaapa mistä saisi hyviä vihjeitä suht halvalla? ei viitsi enään soitella noihin "vihje" puhelimiin. menettää vaan rahansa.. onko mitään sellasta mestaa jonka vihjeet oikeesti toimii ja ei maksa maltaita.
kiitos avusta!

22

798

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koittanu

      ainakin käyttänyt tollasta voittotuote.suntuubi.com

      ihan hyvin on osunu ja mielestäni aika hyvän takuun osumille antaa.
      raveihin oon vihjeitä ottanu sieltä suunnalta. kannattaa kokeilla!

      • voivoivoivoi

        ei tollasia kannata ottaa. surkeaa!!!niin kuin kaikki tontyyliset..


      • NIIIIIN
        voivoivoivoi kirjoitti:

        ei tollasia kannata ottaa. surkeaa!!!niin kuin kaikki tontyyliset..

        minäkin olen kokeillut tuota voittotuotetta! ja voivoivoivoi, se toimii ainakin minun kohdallani.ja meinaan tästä eteenpäinkin tilata sen kautta.

        voitettu on, ja nimenomaan aika hyvin ravipeleissä :)


      • vihjepaketin
        NIIIIIN kirjoitti:

        minäkin olen kokeillut tuota voittotuotetta! ja voivoivoivoi, se toimii ainakin minun kohdallani.ja meinaan tästä eteenpäinkin tilata sen kautta.

        voitettu on, ja nimenomaan aika hyvin ravipeleissä :)

        pari viikkoa sitten viikoksi ravipelihin koskien v-pelejä.

        v-5 ja 75 ei osunu,mut v-nelosista viikon aikana osui 3 kertaa :-) jee!!!

        loistava systeemi. takuu on kohdallaan, vaikka itse en päässyt hyödyntämään sitä.

        uusi paketti tilattu jo!!
        suosittelen


    • :im

      bettingadvice.com on todella hyvä sivusto mistä
      löytyy hyviä vinkkejä useisiin eri lajeihin. Tulee haettua
      lähinnä vakioon pohjatietoja tuolta.......

    • aloittanut vihjaaja

      Ei perusteluja, mutta itse olisin pelannut molempia päivän vihjeitä muutenkin. Ilmainen on ja yrittää tienata noilla suosittelupalkkioilla. Itsekin avasin aikanaan betfairille tilin tollasella koodilla eikä tarvinu montaa vetoa vetää kun oli ilmaset 30e tilillä. http://www.pelivihjeet.hostei.com/

      • Tönnöri

        Tuolta saa kans http:/munkosports.webs.com

        Ei häävejä, mutta eipä nuo mitään maksakaan!


      • Tönnöri

      • osumia
        Tönnöri kirjoitti:

        http://munkosports.webs.com

        tosi hyvin kaksarit ainakin tuon mainostetun voittotuotteen vihjeillä. ouluun pelasin paketin kanssa,joka lähtöön kaksarit ja osumia tuli 8 lähdöstä.
        ihan hyvän voittoprosentin taas nappas.
        ja paketti jatkuu kuusipäivää.saas nähä kuinka paljon jää voitolle :)

        tänään teivoon yritetään, ja vihjeetkin saapu heti aamusta. suosittelen vaikka maksaakin hiukan.


    • Anssi Boa

      Onhan noita ilmaisiakin palveluita paljon, mutta kannattaa ainakin mulkaista http://www.valuepunter.com/

      Nyt kun isot eurosarjat ovat taas hiljalleen käynnissä, niin noita valuepunterin vihjeitä kannattanee talvikaudella pelata. Team totals pelimuoto varsinkin on ollut erittäin tuottoisa.

      • Vanha-Liitto

      • moloperä
        Vanha-Liitto kirjoitti:

        http://www.veikkausvihjeet.net/

        Vihjeiden tekijä on helvetin taitava...

        Nää veikkausvihjeet.netin vihjeet on kyllä pelkkä vitsi. Haetaan listan isoimmat kertoimet, väitetään niitä ylikertoimiksi ja toivotaan, että edes pari sattuisi osumaan.


      • testaajakaikessapaitsimummossaan.
        moloperä kirjoitti:

        Nää veikkausvihjeet.netin vihjeet on kyllä pelkkä vitsi. Haetaan listan isoimmat kertoimet, väitetään niitä ylikertoimiksi ja toivotaan, että edes pari sattuisi osumaan.

        ylläreitä. Kokeilkaapa tätä www.voitotkotiin.tarjoaa.fi


      • markku6854
        testaajakaikessapaitsimummossaan. kirjoitti:

        ylläreitä. Kokeilkaapa tätä www.voitotkotiin.tarjoaa.fi

        Mä tilasin sieltä eilen tuon pitkävetovihjeen ja heti osu.


      • tuuussaari
        markku6854 kirjoitti:

        Mä tilasin sieltä eilen tuon pitkävetovihjeen ja heti osu.

        on porukalla otettu vihjeitä tuolta,ja mielestäni ihan hyviä hakuja ollut. tosi hyvä palvelu oman pelaamisen tueksi. monesti olis omat kosahtanu,mut voittotuotteen vihjeellä oltu vie mukana.

        ei ainakaan mulla negatiivista sanottavaa.


      • separijaseppo
        tuuussaari kirjoitti:

        on porukalla otettu vihjeitä tuolta,ja mielestäni ihan hyviä hakuja ollut. tosi hyvä palvelu oman pelaamisen tueksi. monesti olis omat kosahtanu,mut voittotuotteen vihjeellä oltu vie mukana.

        ei ainakaan mulla negatiivista sanottavaa.

        Kotisivuista voi jo päätellä jotain .......


      • Anselmi V

        Mikä on team totals pelimuoto? Onko se nuo eri joukkueiden maaliveikkaukset, esim Everton yli 1 maalia jne. jne?


    • viikottainen soittaja

      menettää rahansa ? katsopas sivuja www.vetoguru.com mitä pitkävetoviikkopalautuksia on ja isoja vakiovoittoja..itse soitan vetogurun pitkävedot ja voittoja tulee,eikä sitten ole mitään vitun minuuttimaksuja mitkä tulee vitun kalliiksi.

      • voitotototo

        ainakin juuri tuo voittotuote antoi vihjeet mulle monivetoon, niistä löysin juuri tuon syrienska vai mikä se oli vieras voitto 4-1. hieman variaatioon tein vihjeisiin ja laitoin ekaan otteluun myös 2-0 tuloksen ja osu ja uppos!! kerroin 73 502 !!! hienosti tuli takas kyllä meikäläiselle tosin panos oli 5 centtiä mut ei valiteta..takas tuli 3675 egee ja toisella voittoluokalla 13 egee päälle. kyllä ite ainakin jatkossakin otan tuota kautta vihjeeni.jos tarvii.

        hieno haku oli kaikenpuolin!


      • matti ypäjältä
        voitotototo kirjoitti:

        ainakin juuri tuo voittotuote antoi vihjeet mulle monivetoon, niistä löysin juuri tuon syrienska vai mikä se oli vieras voitto 4-1. hieman variaatioon tein vihjeisiin ja laitoin ekaan otteluun myös 2-0 tuloksen ja osu ja uppos!! kerroin 73 502 !!! hienosti tuli takas kyllä meikäläiselle tosin panos oli 5 centtiä mut ei valiteta..takas tuli 3675 egee ja toisella voittoluokalla 13 egee päälle. kyllä ite ainakin jatkossakin otan tuota kautta vihjeeni.jos tarvii.

        hieno haku oli kaikenpuolin!

        että kaikkia vihjesivustoja kannattaa kokeilla.!

        Mun suosikit on edelleenkin www.voitotkotiin.tarjoaa.fi ja www.vetoguru.com
        Noiden vihjeillä mulle on tullu voittoja.
        Voittotuotteen kotisivut on kyllä kauheet :)


      • Singlevedot kannattaa
        matti ypäjältä kirjoitti:

        että kaikkia vihjesivustoja kannattaa kokeilla.!

        Mun suosikit on edelleenkin www.voitotkotiin.tarjoaa.fi ja www.vetoguru.com
        Noiden vihjeillä mulle on tullu voittoja.
        Voittotuotteen kotisivut on kyllä kauheet :)

        Hyviä yksittäisten futis ja tennismatsien vihjeitä löytyy lontoon kielellä http://betting.betfair.com.


      • taavettiporista
        Singlevedot kannattaa kirjoitti:

        Hyviä yksittäisten futis ja tennismatsien vihjeitä löytyy lontoon kielellä http://betting.betfair.com.

        Vetoguru.com ja http://www.voitotkotiin.com/ Noiden vihjeillä mä olen voittanut välillä ihan mukavia summia. Eihän nuokaan ny aina oikeassa ole että on sitä joskus hävittykkin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2032
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1917
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1885
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1588
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1388
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1330
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1301
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe