Olen kiltti, ja siksi tyhmä. Haluaisin jutella ihmisten kanssa asioista, mutta kun en halua haastaa riitaa ei minun kanssa kukaan juttele. Kaikki viisaat juttelee täällä oikeita asioita. Minä en niitä ymmärrä. Päivänkakkaroista juttelisin.
Käännän toisenkin poskeni
22
220
Vastaukset
- tuhma puska
Tarjoat ensin kukkaa, ja kohta on mehiläinen mukana. Kyllä on nähty täällä mihin sellainen johtaa. Siviiliavioliiton ensinmäiseen protokollaan eili julkipanoon maistraatin eteisessä. Semmoista hanihania alkaa olla tämä palsta pullollaan.
- yön... :)
oikeus.
Se lie nimeltään ja paremmin tunnettuna jus primae noctis - yön... :)
oikeus.
Se lie nimeltään ja paremmin tunnettuna jus primae noctis
aihe on kyllä vähän suppea, mutta mikäpä siinä. Päivänkakkarasta itselleni tulee ensimmäisenä mieleen tykkää......eitykkää......tykkää......eitykkää.....tykkää.....
No niin, jatketaan juttelua, sun vuorosi :)- Kiltti puska
Onko sinulla sellainen päivänkakkara hattu.
Kiltti puska kirjoitti:
Onko sinulla sellainen päivänkakkara hattu.
kukkahattua :)
On vain pari kulahtanutta lippistä ja muutama pipo. Ja hikipanta lenkille. Onko sinulla päivänkakkarahattu?- Kiltti puska
TaikisN kirjoitti:
kukkahattua :)
On vain pari kulahtanutta lippistä ja muutama pipo. Ja hikipanta lenkille. Onko sinulla päivänkakkarahattu?Heinähattu minulla vain on ja se minua vähän hatuttaa. Pidätkö sinä hatuista.
Kiltti puska kirjoitti:
Heinähattu minulla vain on ja se minua vähän hatuttaa. Pidätkö sinä hatuista.
aika neutraalisti, jos joku tulee hattu päässä vastaan, en käy kimppuun vaan annan kulkijan kulkea ohitse rauhassa. Omaan päähäni ei hattu istu.
Mutta, taisimme lipsua ohi aiheesta, palatkaamme päivänkakkaroihin? *keskustelee*- Kiltti puska
TaikisN kirjoitti:
aika neutraalisti, jos joku tulee hattu päässä vastaan, en käy kimppuun vaan annan kulkijan kulkea ohitse rauhassa. Omaan päähäni ei hattu istu.
Mutta, taisimme lipsua ohi aiheesta, palatkaamme päivänkakkaroihin? *keskustelee*Onko auringonkukka päivänkakkaran isosisko.
- paha puska
Kiltti puska kirjoitti:
Onko auringonkukka päivänkakkaran isosisko.
Se on naapurin täti, joka lihoi kesälomalla 24 kiloa.
Kiltti puska kirjoitti:
Onko auringonkukka päivänkakkaran isosisko.
Enpä tiedä ovatko sukuja, mutta päivänkakkarasta on jalostettu versio. Sen nimi on muistaakseni Marketta. Myös Gerperat kuuluvat päivänkakkaroihin. Nehän ovat niitä erittäin kestäviä ja kauniita leikkokukkia.
Muuten, päiväkakkarahatusta muistui mieleen sarjakuvapiirtäjien vuotuinen palkinto, Puupäähattu. Eikös siinä olekin yksi päivänkakkara törröttämässä ikäänkuin sulkana?- Kiltti puska
TaikisN kirjoitti:
Enpä tiedä ovatko sukuja, mutta päivänkakkarasta on jalostettu versio. Sen nimi on muistaakseni Marketta. Myös Gerperat kuuluvat päivänkakkaroihin. Nehän ovat niitä erittäin kestäviä ja kauniita leikkokukkia.
Muuten, päiväkakkarahatusta muistui mieleen sarjakuvapiirtäjien vuotuinen palkinto, Puupäähattu. Eikös siinä olekin yksi päivänkakkara törröttämässä ikäänkuin sulkana?Kyllä, siinä hatussa törrötti päivänkakkara ja taustana taivaalla oli pilvenhattara. Oletko maistanut hattaroita, niitä on monen värisiä. Minä olen maistanut vain punaisia. Niistä tuli naama ja sormet tahmeaksi, en pitänyt siitä.
Kiltti puska kirjoitti:
Kyllä, siinä hatussa törrötti päivänkakkara ja taustana taivaalla oli pilvenhattara. Oletko maistanut hattaroita, niitä on monen värisiä. Minä olen maistanut vain punaisia. Niistä tuli naama ja sormet tahmeaksi, en pitänyt siitä.
maistanut hattaraa :)
Toivottavasti viikonloppun taivaalla on vain poutapilvenhattaroita, pitäisi tästä parin tunnin päästä lähteä taas reissaamaan. Palataan päivänkakkaroihin sunnuntaina jos aihe jäi vielä kesken. Hyvää viikonloppua Sinulle.
- uikuttaa!
Lähde muualle kirjoittamaan, paikkoja riittää.
- jaksa?
mitä?
Eikö tänne saa enää kirjoitella?
Keneltä pitää lupa kysyä? - Kiltti puska
Nyt minulle tuli oikein paha olo. Miksi sinä noin minulle vastasit. Sanoinko minä sinulle rumasti.
- mulle kans
Kiltti puska kirjoitti:
Nyt minulle tuli oikein paha olo. Miksi sinä noin minulle vastasit. Sanoinko minä sinulle rumasti.
sun puolestas kuinka saattoikaan olla niin julma ihminen varsinainen keskustelujen tyrehdyttäjä eikös
- Kiltti puska
mulle kans kirjoitti:
sun puolestas kuinka saattoikaan olla niin julma ihminen varsinainen keskustelujen tyrehdyttäjä eikös
Anaan sinulle päivänkakkaran. Nypi viimeinen lehti ja rakasta.
Kiltti puska kirjoitti:
Anaan sinulle päivänkakkaran. Nypi viimeinen lehti ja rakasta.
ja jäähän siitä jäljelle se keltainen keskus ikäänkuin aurinko minikoossa:)
- Kiltti puska
tintti.kotivintti kirjoitti:
ja jäähän siitä jäljelle se keltainen keskus ikäänkuin aurinko minikoossa:)
Voi, se on kuin voisilmäpulla.
Kiltti puska kirjoitti:
Voi, se on kuin voisilmäpulla.
Näkijän silmässä ihan mitä vaan.
Mä olen maistanut sitä *kuiskaa* aika kitkerä maku:D- Kiltti puska
tintti.kotivintti kirjoitti:
Näkijän silmässä ihan mitä vaan.
Mä olen maistanut sitä *kuiskaa* aika kitkerä maku:DMinä en ymmärrä mitä sinä tarkoitat. Olet maistanut ja sitten kuiskaat?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup323061- 1482213
Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene121687Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3881230- 671205
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen1021190Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi581100- 761073
- 611070
- 2841