Hei, minun päänvaivani on pihan suunnitteleminen mökille (Läntisellä Uudellamaalla).Paikalla on jo kaksi rakennusta ja uusi mökki noussee tontille ensi keväänä-kesällä. Maasto on mäntymetsää ja marjojen varpuja. Ei olei rannalla. Paika kaipaisi jotain ihan uutta omasta mielestäni. Vanhan mökin ja uuden mökin yhteisen pihapiirin tulisi olla yhtenäinen. Olemassaolevat kukkapenkit ovat vaatimattomia.Paikalle olisi tulossa grillikatos ja mahdollisesti paljukin. Isoja kiviäkin löytyy joihin voisi rakentaa kivikkopenkkejä.
Saako tällaiselle mökkitontille myös suunnitelmia? Kun tulossa on uusi mökki olisi mukava ehostaa pihakin kauniiksi:).
Pihasuunnitelma mökille
3
1358
Vastaukset
- puutarhaaja
Tottahan toki puutarhasuunnittelijan voi tilata mökillekin. Voit pyytää suunnitelman joko koko tontille tai vain osalle sitä, esim. kasviryhmien istutussuunnitelman. Ammattilainen osaa neuvoa myös pihan toteutuksessa.
- Pihasuunnittelija
Löydät helposti pihasuunittelijan www.duunarit.fi sivuston kautta.
Samalla saat kilpailukykyisen hinnan urakallesi. - savupiippu
Piha suunnitelijaa kannattaa käyttää. Ammattilainen osaa valita parhaat kasvit maalajin ja ilmansuunna mukaan. Suunnitelioita on eri hintaisia mutta minulla on kokemusta yhdestä joka oli hinta laatu suhde kohdallaan. Ei ihan vielä valmis puutarhuri. Osoite löytyy.
www.orvokin terapiapiha.websites
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk853230Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921849Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871683- 1401523
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651458- 1621413
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671331Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur901308Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001264- 861237