Tupakan "holkki"

Fresley

Olin muutama vuosi sitten turkissa marmariksessa ja ostin sieltä semmosia tupakan päähän laitettavia "holkkeja" ne oli läpinäkyviä ja niihin jäi kaikki teervapaska sinne suodattimeen....aika näppärä keksintö! rupesin täsä mietiskeleen et mistä niitä sais lisää??? vai pittääkö lähtee ulkomaille? onkos kellään muulla kokemusta tälläsistä ja mistä ootte hommannu? vastauksia kiitos!

22

11439

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • löytyy,
      • Fresley

        Juu kiitoksia 8)


    • röökääja

      Käy ärrältä hakemassa, siellä sellasia puisia holkkeja 10kpl paketeissa

      • Fresley

        mut suodattaaks ne kaiken tervan yms. :O


      • lämmälläää
        Fresley kirjoitti:

        mut suodattaaks ne kaiken tervan yms. :O

        Puiset holkit alkaa haista pahalle koska ne imee itseensä tervan ja muun mömmön, niitä on hankala puhdistaa millään aineella.


      • Fresley
        lämmälläää kirjoitti:

        Puiset holkit alkaa haista pahalle koska ne imee itseensä tervan ja muun mömmön, niitä on hankala puhdistaa millään aineella.

        eli et suosittele?


      • lämmällää
        Fresley kirjoitti:

        eli et suosittele?

        Itse parhaiten tiedät mitä haluat, kokeile eipä nuo kalliita ole.
        Esimerkiksi englantilaisista tupakkakauposta löytyy kyllä jo laadukkaita suodattavia tai vaihdettavalla suodattimella olevia holkkeja.
        Itsekin voi tehdä holkin vaikka ihan suodatinoptiolla, suodattimiksi käy sama 9mm mitä piipuissa käytetään.


      • Anonyymi

        Ei ainakaan Nurmoon R:tä eihän lapsimyyjät tiärä
        eräs mikää holkki on ? 😲


      • lämmälläää kirjoitti:

        Puiset holkit alkaa haista pahalle koska ne imee itseensä tervan ja muun mömmön, niitä on hankala puhdistaa millään aineella.

        Kyllä holkki lähtee puhtaaksi vedellä ja saippualla. Ulkopuolelta kynsiharjalla ja sisäpuolelta piippurassilla.
        Hyvin toimii ja kokeiltu on. Sisäpuolelta sitä ei saa vaaleaksi niin kuin ulkopuolelta mutta näkee hylsyn sisään katsoessa että väylä on vapaa.


    • adködfsmvköfsmv

      Ite näin eilen ihan city marketiss noita holkkeja. Et ei tarvi ulkomaille asti raahautua noita ostamaan.

    • 23

      Ihmettelen.

      Ihminen sytyttää tupakkansa saadakseen sitä kaikkea keuhkoihinsa, ja sitt kyselee filtteriä väliin!

      Meillä käy nuohooja joka toinen vuosi siivoamassa korsteenit puun polton takia. Pitkäaikaisen kokemuksen perusteella sanon, että ainoa varma tapa säilyttää röörit puhtaana on olla panematta tulta pesään.

      Polta tupakkaa jos poltat, mutta älä filttereistä huolehdi. Ne ei suojaa/helli edes luuloja. Lisätietoa saat, jos etsit jonkun patologin kumppaniksi keskusteluusi. Tai horaat kuukkelista kuvia tupakoitsijoiden keuhkoista. Värieroa on.

      Nuohooja saa korsteenista pintanoen pois, eikä hän muuta yritäkään. Keuhkorakkuloiden nuohoamiseen ei ole toistaiseksi harjaa keksitty, eikä näytä olevan tulossakaan.

      • nuija.... Mitä sinä pyörit tupakka keskustelussa jos olet tupakointia vastaan? Et vaan pössyttelisi (mitä lie) saunan takana? Ihmiset haluavat toimivan holkin monesta syystä. Me joilla ei ole mitään tarkoitusta lopettaa tupakointia. Minä etsin ratkaisua sen vuoksi että inhottaa nämä keltaiset sormet. Eli hyvää holkkia. Ne kun eivät ole mitenkään "lady like"....


    • holkki

      Hei!

      Vanha keskustelu, mutta tiedoksi, että ainakin Pajazzosta Helsingistä saa monenlaisia holkkeja.

    • steve2

      pajazzo vei rahat ja holkit jäi puh ei vastaa eikä sähköposti!

    • holkki1

      Mistä saa tupakan puisia holkkeja nykyään?

      • AMOKKI

        Kuulemma nyt A.D. 2014 niitä saa R-kioskeilta ja isoimmista kaupungeista erikois "sikarihuoneista". Lahdessa on Hämeenkadulla kuulemma sellainen putiikki, missä myydään holkkien lisäksi piippuja jne. tyyliin Fabulous Paradise...


      • R-kioskilta


    • Kalevi124

      Mulle on toiminut puukkipoika. Sormet eivät värjäännyt, mutta eihän sitä julkisilla paikkoille voi tehdä.

    • rajaseudunasukas

      Minä olen saanut niitä ostaa Ruotsista huolto- asemalta. Ne on muovisia holkkeja, yhdellä holkilla voi polttaa 4-6 savuketta,ennen kuin siihen alkaa kerääntyä tervaa, ne on tosi hyviä. Suomi on taas kerran jäljessä tässäkin asiassa, niitä ei tietääkseni myydä Suomessa.

      • Rööki

        Minulla toimi lääkärin lausunto. Astma ja keuhkoahtauma tauti. Tukehdun kuoliaaksi 2-3 vuoden kuluessa. On enää myöhäistä rypistää, housussa on jo pätkä.


    • En usko että on olemassakaan holkkia johon parin sätkän jälkeen ei jää jäämiä mitä tekee sitten seuraavasta sätkästä paskanmakuisen.
      Tätä ongelmaa ei taida pystyä korjaamaan mitenkään. Ne keltaiset sormet saa sentään vähän paremman näköiseksi pehmeellä kynsiviilalla. Kandee vaan pitää huolta ettei viilaa ihoa rikki

    • Anonyymi

      Onko pahviholkkeja, jonka vois sitten heittää roskiin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      139
      2033
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1918
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1868
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1670
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1468
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1158
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe