löysin fjällrävenin kengät, vaelluskengät ilmeisestikin, kirpparilta. Korkealle nilkkaan ulottuva varsi, kuminen alaosa. Ei muuta tietoa kuin 'Thermolite Thin insulation. Pohjassa punainen fjällrävenin logo.
Onko teillä kokemusta tällaisista? Esim. voiko tosiaan käyttää pitemmällä vaelluksella syksyisessä suomessa?
Taitaa olla jokin vanha tuote, esim ruotsin fjällrävenissä ei näyttänyt olevan mitään kenkiä myynnissä...
uteliaisuus heräsi.
Fjällrävenin kengät
kirpparilta
2
456
Vastaukset
- Anonyymi
Noi Fjällrävenit on 90-luvun lopulta.Tilasin aikoinaan Hobbyhallista.
- Anonyymi
Suhtautuisin varauksella, jos ovat kymmeniä vuosia vanhat, niin kumi voi olla haperoa. Eli en lähtisi pitkälle vaellukselle moisilla. Thermolite Thin viittaa lämpövuoriin, joten ei tarvitse syksyretkillä.
Varmaan ihan toimivat pihapuuhissa kuten lunta kolatessa tai koiria pissitettäessä pikkupakkasilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 703289
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753107Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682982On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662641Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442152- 611719
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251687- 351675
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181669- 591586