exät outoja!

rapum

mikähän mahtais olla takana? vuos sit mamma potkas pihalle toisen ukon takia ja viimeisiä tavaroita pahimpien myrskyjen jälkeen saanut nyt tivata jo puol vuotta... Ja pelkkää kiukuttelua kun on törmätty jossain vaik en o syytä antanut ja sinkkuna itse ollut ja päättänyt ettei muita tule ennen kuin tästä päässyt eroon. itse olisin halunnut selvittää ettei tarvi riidoissa poistua, mistä moinen yhteistyö haluttomuus vaikka itse halusi erota? ex on skorpiooni

10

580

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • skopu määkin

      onkohan skorppioni nainen yrittänyt jutella sinulle jostakin asiasta johan olisi halunnut muutosta, en kauaa minäkään katsele jos yrittää kertoa toiselle jostain ja toinen ei korvaa lotkauta asian etenemisen suhteen.

      • rapumaan

        onhan se! riitaanhan tarvitaan kaksi joten siihen mielestäni ei voi vedota... kysymys lähinnä koskee miksi pitkittää asioiden hoitamista jos kerran ei enään mitään ole vai onko vai pelkkää kiusaa ettei vois elämä jatkua.


      • arvaus--
        rapumaan kirjoitti:

        onhan se! riitaanhan tarvitaan kaksi joten siihen mielestäni ei voi vedota... kysymys lähinnä koskee miksi pitkittää asioiden hoitamista jos kerran ei enään mitään ole vai onko vai pelkkää kiusaa ettei vois elämä jatkua.

        sillä on edelleen tunteita (monenlaisia) sua kohtaan. silloin skopu voi olla omistushaluinen, vaikka exän kanssa olisi ollut kuinka hankalaa. kannattaa kysyä tavaroita uudelleen n. 10 vuoden päästä, jollei niitä ole silloin jo poltettu.


      • joku vaa
        arvaus-- kirjoitti:

        sillä on edelleen tunteita (monenlaisia) sua kohtaan. silloin skopu voi olla omistushaluinen, vaikka exän kanssa olisi ollut kuinka hankalaa. kannattaa kysyä tavaroita uudelleen n. 10 vuoden päästä, jollei niitä ole silloin jo poltettu.

        eli rosiksen kautta! yrityksen omaisuutta haen


    • skopu määkin

      olet skopun mielestä jättänyt hoitamatta jotain suhteen aikana ja skopu on kyllästynyt sinuun ja vaihtanut parempaan, nyt hän haluaa että hoidat ihan itse omien tavaroiden hakemisen eikä aio antaa niitä sinulle hopealautasella, mene ja hae kamasi vaan pois, tuskin hänellä on tunteita sinua kohtaan vaan haluaa sinusta totaalisesti eroon, hae ne vaikka sitten kun exäsi ei ole paikalla, taidat olla vaan hidas tekemään päätöksiä ja se suututtaa skopua.

      • rapumaan

        ;) sehän täs hauskaa onki, kun ei saa mennä jos ei ole paikalla! Aika hassua ja kyl välil miettiny itkeäkkö vai nauraa. Taitaa skopulle olla se luopuminen vaikeaa. kyl mä antaisin hakea mielelläni jos eroon haluisin päästä. Mitä mieltä tästä?


      • rapumaan
        rapumaan kirjoitti:

        ;) sehän täs hauskaa onki, kun ei saa mennä jos ei ole paikalla! Aika hassua ja kyl välil miettiny itkeäkkö vai nauraa. Taitaa skopulle olla se luopuminen vaikeaa. kyl mä antaisin hakea mielelläni jos eroon haluisin päästä. Mitä mieltä tästä?

        Ja milläs sitä toisen kotia pääsee jos toinen ei ole kotona...;)


      • skopu määkin
        rapumaan kirjoitti:

        Ja milläs sitä toisen kotia pääsee jos toinen ei ole kotona...;)

        uusi mies siellä kotona, jospa se avittas niitä kamoja kartsalle.


      • rapumaan
        skopu määkin kirjoitti:

        uusi mies siellä kotona, jospa se avittas niitä kamoja kartsalle.

        ei sekään, ku edes se! tosin unohdin mainita et mietti yhteen paluuta mihin itse liiemmin lämmennyt jos toinen seurustelee samaan aikaan toisen kans... onko ny järkeä moisessa toiminnassa. mun mielestä jos on, niin on sitten vain yhden kanssa. mitä mieltä itse olette asiasta?


      • skopu määkin
        skopu määkin kirjoitti:

        uusi mies siellä kotona, jospa se avittas niitä kamoja kartsalle.

        oikein skopun toiminnalta, itsellä on niin ,että kerrasta poikki ja se jää sitten siihen, en haikaile enää perään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5319
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4745
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3016
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1643
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe