"Ravintolan omistaja on tehnyt rikosilmoituksen kuudesta entisestä ja nykyisestä työntekijästään. Omistajan mukaan työntekijät antoivat juomia kassan ohi toisilleen ja ystävilleen".
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1722023
Molly Malones -ravintola
4
316
Vastaukset
Molly Malonesissa ei ole työntekijöillä asianmukaiset työolosuhteet mm. puuttuu pukukoppi, henkilökunnan vessa, eikä ole mahdollisuutta käyttää kuulosuojaimia melun keskellä ja kaiken lisäksi lisät ja korvaukset jäivät maksamatta. Kun asian parantamiseksi alettiin tositoimiin, rahanhimoinen omistaja keksikin tehdä rikosilmoitus työntekijöistään ja uhkailee käräjillä.
No niin, jotain rajaa työntekijöiden sorsintaan! Artikkelissa sanottiin, että työntekijät ovat antaneet kassan ohi juomia toisilleen ja kavereilleen ja tämä toiminta on pitkään jatkunut, kunnes työnantaja "narautti juomia välittäneen liigan". Baarin omistaja sanoo yrityksen menettäneen jopa satoja euroja illassa. Jos näin on, en todellakaan jaksa uskoa omistajan pitkään katsoneen tätä toimintaa tekemättä mitään. Miksi ihmeessä rikosilmoitus tehtiin samoihin aikoihin, kun työntekijät alkoivat vaatimaan työoloihinsa parannusta ja lisien maksua? Hmm, kummallisia yhteensattumia...- eduskunta suomeen
tahtoo halpatyövoimaa ei niille palkkaa tarvitse maksaa sossu hoitaa kulut.
- nyt on unohtunut
ulkomaalaisten työntekijöiden "luontaisedut".
Siis helpon ja ilmaisen aivottoman suomipillun perässähän ne tänne tulee, kaikkihan sen tietää jotka tietää. Suomiskank on tunnetusti reva levällään jokaisen ulkomaalaisen edessä (maailmankuulua) ja Mollynkin tyypeillä on kuuleman mukaan käynyt niin kova flaksi että joskus pitänyt hankkia panokämppiä Kaisaniemestä. - Tomppak
eduskunta suomeen kirjoitti:
tahtoo halpatyövoimaa ei niille palkkaa tarvitse maksaa sossu hoitaa kulut.
Ei se paikka ole enään entisessä huudossa! Viellä tekivät diskonkin sinne.
http://www.city.fi/keskustelut/view.php?id=59376
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201101- 138993
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514