mutta aivoni ajattelevi. Sillä haluaisin ottaa pitkästä aikaa oikein vapauttavat kännit. Harmillista vain on se että viikolla en ole tottunut kännäämään ja kesä viikonloput ovat liian harvinaista herkkua tuhlata ne juopotteluun.
Kuitenkin haluaisin elää ihmisen tavallista elämää lankeamalla viattomiin synteihin ja lisäksi entiset hyvät opetuksetkin ovat jo haihtuneet mielen muistuttajasta.
Mitä tehdä.
Mieleni minun tekevi
32
339
Vastaukset
- RIMMIR
minkä voit tehdä huomenna on myös toinen viisas sananlasku. Ei muuta kuin naks, korkki auki ja huomenna sairastat puolipäivää ja on vielä puolitoista jäljellä tästäkin viikonlopusta.
- Heikunkeikku
Tosimies ottaa hieman kustakin pullosta. :)
- pookionki
hortoilemaan kylille ja sen jälkeen on Kustavissa.
- Heikunkeikku
pookionki kirjoitti:
hortoilemaan kylille ja sen jälkeen on Kustavissa.
..ja jokaisen ryypyn välillä lakkaa aina juomasta.
- henri|
kun kusipotta kaatuu, ja sitten sitä ollaakin ihan kuusessa.
- Heikunkeikku
henri| kirjoitti:
kun kusipotta kaatuu, ja sitten sitä ollaakin ihan kuusessa.
Ja jos menee halpaan, joutuu maksamaan kalliisti.
- Syntymähumalassa aina
koet vapautuvasi kännissä? - Muidenkin vastaukset kiinnostavat.
- Heikunkeikku
...ei keksi :(
Siispä kerro jo !!
Viina on kuulemma viisasten juoma, mutta kyllä se tyhmänkin päähän menee. On kokemusta.
- lärvit tänään
Ihan varmasti.
- Heikunkeikku
Pitemmän päälle liiallinen alkoholin käyttö on tietysti tappavaa, mutta sulla taitaapi olla lyhyempi pää?
- koskaan ole
Heikunkeikku kirjoitti:
Pitemmän päälle liiallinen alkoholin käyttö on tietysti tappavaa, mutta sulla taitaapi olla lyhyempi pää?
vetänyt lärvejä? Semmoista kunnon kaatokänniä? Siinä ja kunnon kankkusessa on oma hohtonsa ;)
Kokeile nyt kerran eläessäsi (ja pidä huoli ettei tule tavaksi). Ei sitten haudan partaalla tarvitse pohtia kokematta jääneitä asioita.
T: lyhytpäinen - Heikunkeikku
koskaan ole kirjoitti:
vetänyt lärvejä? Semmoista kunnon kaatokänniä? Siinä ja kunnon kankkusessa on oma hohtonsa ;)
Kokeile nyt kerran eläessäsi (ja pidä huoli ettei tule tavaksi). Ei sitten haudan partaalla tarvitse pohtia kokematta jääneitä asioita.
T: lyhytpäinen...en oo vetänyt, enkä työntänyt. Kaatokänni peliättää, jos vaikka kaatuis johonkin sopimattomaan paikkaan.
Pää ei tiedä, mutta jalat tietävät aina, kannattaako juominen :)
- RosaLiiin
tuu meitin kylän sikajuhliin.
Se ei tunnu lainkaan tuhlaukselta kerta kesässä.
Niitä muistellaan ja niistä puhutan koko seuraava vuosi.
Eikä ole edes viatonta syntiä...vaan iloa...vapauttavaa iloa...kännillä tai ilman känniä.
ps1. ehkäpä siellä konttorisi lähellä vietetään myös sikajuhlia.
ps2. periaatteella porukkaa pitää olla.
ps3. yhdessä on hauskempaa.- JekkuKonttori
Kiitos kutsustasi. Täällä Lohjallakin on tapana pitää kaikenmallisia sikajuhlia. Kesäisin ystävieni kanssa kaivamme usein kuopan rosvopaistille ja sen kypsymiseen kuluu aina niin paljon aikaa, että odotellessa kuivuu lukemattomia pulloja pehmeää olutta ja myös useampien odottajien odottavat kielenkannat.
Ihminen on heikko ja kaikinainen nautinto on monille suurta syntiä. Useimmat meistä tosin näemme että kaikkinainen heikkous on ihmisen inhimillistä vahvuutta, ja vain se, joka on vahva menettää kyvyn ymmärtää mikä on elämän toteutus ja tarkoitus. On aivan turha murehtia tästä päivästä,sillä jokaisella päivällä on oma murheensa etkä milloinkaan voi ennustaa erotatko seuraavana aamuna valkoisen langan mustasta langasta. - kawe
JekkuKonttori kirjoitti:
Kiitos kutsustasi. Täällä Lohjallakin on tapana pitää kaikenmallisia sikajuhlia. Kesäisin ystävieni kanssa kaivamme usein kuopan rosvopaistille ja sen kypsymiseen kuluu aina niin paljon aikaa, että odotellessa kuivuu lukemattomia pulloja pehmeää olutta ja myös useampien odottajien odottavat kielenkannat.
Ihminen on heikko ja kaikinainen nautinto on monille suurta syntiä. Useimmat meistä tosin näemme että kaikkinainen heikkous on ihmisen inhimillistä vahvuutta, ja vain se, joka on vahva menettää kyvyn ymmärtää mikä on elämän toteutus ja tarkoitus. On aivan turha murehtia tästä päivästä,sillä jokaisella päivällä on oma murheensa etkä milloinkaan voi ennustaa erotatko seuraavana aamuna valkoisen langan mustasta langasta.alkoholia tarvitset, kun filosofoinnin hallitset järkeenkäypäsesti ilmankin, vai......
Synti on juurrutettu meihin syvälle ja nöyrä pitää olla, ettei vaan ylpisty.
Minäkin repäsen ja syön jotain kevyen hyvää viinin kanssa, sekä katson miss Marplea. Christie oli nerokas syyllisen piilottaja kiemuroineen, aikakausi johon hän kirjansa sijoitti on myös meille kovin erilainen elämäntapa.
Miten heikkous olisi vahvuutta, siellähän aita on matalalla ja vihreä ruoho rehottaa vähän joka puolella.
Jämäkkä pitää olla aina, ei se murhetta ole vaan humanismia.
Eli neuvoni illalle, ota vaan ja kärsi seuraukset kuin mies, ties *kuka sinua odottaa - handek
JekkuKonttori kirjoitti:
Ihminen on heikko ja kaikinainen nautinto on monille suurta syntiä. Useimmat meistä tosin näemme että kaikkinainen heikkous on ihmisen inhimillistä vahvuutta, ja vain se, joka on vahva menettää kyvyn ymmärtää mikä on elämän toteutus ja tarkoitus. On aivan turha murehtia tästä päivästä,sillä jokaisella päivällä on oma murheensa etkä milloinkaan voi ennustaa erotatko seuraavana aamuna valkoisen langan mustasta langasta.Vapautuu kahlistavaista ajatuksista.
Seuraavana päivänä, huomaa olleensa kovinkin fiksu...
Jos näitä palstoja lukee... - kawe
handek kirjoitti:
Vapautuu kahlistavaista ajatuksista.
Jos näitä palstoja lukee...fiksu ennen rohkaisua ja vai sen jälkeen. Dagen efter-olo ehkä siivilöi jyvät akanoista, on tuossa pointtinsa.
- ¨seulan tarkka¨
kawe kirjoitti:
alkoholia tarvitset, kun filosofoinnin hallitset järkeenkäypäsesti ilmankin, vai......
Synti on juurrutettu meihin syvälle ja nöyrä pitää olla, ettei vaan ylpisty.
Minäkin repäsen ja syön jotain kevyen hyvää viinin kanssa, sekä katson miss Marplea. Christie oli nerokas syyllisen piilottaja kiemuroineen, aikakausi johon hän kirjansa sijoitti on myös meille kovin erilainen elämäntapa.
Miten heikkous olisi vahvuutta, siellähän aita on matalalla ja vihreä ruoho rehottaa vähän joka puolella.
Jämäkkä pitää olla aina, ei se murhetta ole vaan humanismia.
Eli neuvoni illalle, ota vaan ja kärsi seuraukset kuin mies, ties *kuka sinua odottaaJekku tarkoitti ettei juo.
- niin lärvit,
handek kirjoitti:
Vapautuu kahlistavaista ajatuksista.
Jos näitä palstoja lukee...ettei seuraavaa aamua (yleisen mittapuun mukaan) näy.
Se olkoon aamuni, kun herään.
Satoi tai paistoi, yö tai päivä...
Herätessä.
Edessä uusi ihana päivä..... - Heikunkeikku
niin lärvit, kirjoitti:
ettei seuraavaa aamua (yleisen mittapuun mukaan) näy.
Se olkoon aamuni, kun herään.
Satoi tai paistoi, yö tai päivä...
Herätessä.
Edessä uusi ihana päivä.....Kokonaiseen viikkoon ei ainuttakaan selvää päivää
-ja vieläkin vain sataa tihuuttaa. - viikkosi.
Heikunkeikku kirjoitti:
Kokonaiseen viikkoon ei ainuttakaan selvää päivää
-ja vieläkin vain sataa tihuuttaa.Tämä yksilö vetää parhaillaan alkoholipitoista juomaa sisuksiinsa tarkoitushakuisesti.
Itse asiassa ihan kivaa, on tosi fiksu olo!! - Heikunkeikku
viikkosi. kirjoitti:
Tämä yksilö vetää parhaillaan alkoholipitoista juomaa sisuksiinsa tarkoitushakuisesti.
Itse asiassa ihan kivaa, on tosi fiksu olo!!...mistä tulikin mieleen, kun tätä ketjua lueskelin, mut aattelin, että josko minäkin ottaisin lasillisen viiniä. Kaadoin sen tuohon lasiin, jalalliseen juhlavan näköiseen. Nuuhkin sitä pyöritellen lasia nenäni alla. Otin kulauksen ja pyörittelin kieltäni tässä juomassa. Annoin sen tarttua poskien sisäpintaan, kitalakeen ja sitten nielaisin.
Totesin, että olin onnistunut tekemään hyvää viiniä. Laitoin viiniin litran verran puolukkaa mukaan. Antoi mukavan säväyksen.
Elikkä kyllä tämä joskus on ihan rentouttavaa, kun kaataa lasiin viiniä.
Tästä itsetehdystä en saa migreeniä, kuten hyvin monista kaupasta ostetuista viineistä saan.
- hyi hyi yäk
ja huomenna kaamee kankkunen.
En suosittele, mutta omahan on pääsi.- koettu parhaat
intohimon hetket, hermonpäät herkkinä, aijai...
Kyllä ne neuvoa antavat ovat joskus paikallaan. Harvoin minulla mitään neuvoa antavien tarvetta nykyisin on, mutta pari kinkkistä tilannetta olen sillä pelastanut ja parhaimmat ideani elämässäni olen saanut kännissä.
Nykyisin on niin seesteistä, että muutama siideri riittä neuvonantajaksi ja nekin pakkaa heti nukuttamaan, kunnon ideoinnista puhumattakaan.- Meriläinen
mieleni tekisi kännätä tekisin sen varmaan sitä ei estäis????mikään.
Mutta kun luojan kiitos olen ollut vuosia ilman tuollaisia haluja niin olen onnellinen.
Mene jos siltä tuntuu, kyllä näitä viikonloppuja on vielä luvassa. Toisillehan tämä on vielä kesää, minulle kyllä jo ihanaa syksyä jota jatkan vielä piiiiitkäääään. - Suunnittelija!
Vuosisuunnitelma.
Kevättalvella noin 2kk tasaista tissuttelua.
Sitten 3kk:n kunnonhoitojakso satunnaisin lipsahduksin.
Alkusyksystä 1,5kk tissuuttelua.
Kuntoilukauden keskellä, vuoden vaihteessa, parin viikon rällingit.
Ja taas alusta. Sydäntalvi askeettista valmistautumista.
On toiminut minulla.
Kannattaisikohan kokeilla? kannattiko, jos..?
- sininen-meri
Mitähän vapauttavaa on kunnon kännissä, kysyn? En tiedä ärsyttävämpää kuin olla känniläisten seurassa ja kuunnella heidän höpötyksiään. Luulisi että kunnon krapula seuraavana aamuna vähän hidastaisi seuraavaa kännin ottamista. Mutta oikeastaan hieman huolestuin siitä mikä noin sinua ajatteluttaa että et ilman känniä pääsisi vapautumaan? Tavallisen ihmisen elämään kun tuo känni ei minusta oikein sovellu; tulee vaan kaiken maailman onnettomuuksia ja pahaa. Löytyy niitä turvallisempiakin synnin tekemistapoja ja tietysti hyvä on jos ei kukaan vahingoidu tai tule tuhoja missään muodossa. Tavallisen ihmisen elämään kuuluu niin paljon ja mikä estää sinua viattomasti flirttailemaan ja ehkä sitä kautta syntiin lankeamaan ;)
- JekkuKonttori
Olen huomannut että kunnon känni aika-ajoin vapautta ihmisen mielestä kaikki ne patoutumat joita kertyy hektisessä elämänrytmissämme. Tämä ei ole oma huomioni vaan yleinen ja todistettu mielen nollaus ja vapautus.
Itse en tuota häiriötä kanssa ihmisilleni ja harvoin toistuva viaton paheeni on mielestäni suotava, kun kuitenkin olen jo aikuinen ja luulen vuosien kokemuksella hallitsevani alkkoholin käyttöni.
Oikeastaan miksi rajoittaa mielitekoja jos ne ovat noin niin kuin yleisesti hyväksyttäviä.Sanoisin lisäksi että vietän nyt aivan täysin alkkoholitonta viikonloppua, joten elän aivan synnittömänä,mutta vain siksi, että viikonlopuksi on luvattu Aurinkoista säätä ja se että Berliinissä on MM. siinä, ettei kunnon kännissä ole mitään vapauttavaa, pikemminkin päinvastoin, jos sen kännin hankkiminen on tarve.
Mutta mikä sitten on se tavallinen ihminen. Nimenomaan "tavallisen ihmisen" elämään se känni tuntuu kuuluvan liiankin tavallisesti. Erityisesti "tavallisten" nuorten osalta havaintoja tehneenä huolestuttaa heidän puolestaan.
sitä joskus antaa periksi mieliteoille, kaikenlaisille. Kunhan ei anna sitä kuuluisaa pikkusormea.
Känneistä nyt niin tiedä mutta hyvältä nuo saunakaljat maistuu. Muutaman viskin voisi kyllä ottaa, jos vaan olisi. Pitäs kai joku päivä poiketa se viskipullo, jos vielä osaan Alkoon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad981673- 541093
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4361070- 1701013
- 57792
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126772- 83720
- 51698
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38665- 57661