löytyykö samaa?:)

SuvinaJmies

Aattelin vain ihan mielenkiinnosta kysyä et löytyskö samoja piirteitä muista jouskareista;

-rakastan koiria ja hevosia (Itellä seeferi ja ois tarkotus alottaa ratsastus harrastus,jostain syystä myös jousiammunta kiinostaa hirveesti:)

-olen hirveän kärsimätön,kaiken pitäis tapahtua heti eikä 15 päivä :)

-olen älyttömän mustasukkainen mieskaveristani,sillä ei sais olla ees ex-muijia kavereina...Mun mustasukkaisuus on kyllä aika sairaalloista..:)

-EI LAPSIA!! Eli en ole ikinä haaveillut omista tenavista enkä niitä luultavasti teekkään,eikä mua olla myöskään koskaan pyydetty kummiksi,johtuu ehkä siitä etten oikein pidä kersoista..

-Halu matkustella; New York kiinostaa aivan hirveesti,Kuten Yhdysvallat muutenkin,haluan päästä vain jotenkin pois suomesta,koska en tykkää asua täällä,mut kuitenkin olen melko isänmaallinen,joten olen melkoisen ristiriitainen ihminen joka itkee kun Jääkärimarssi alkaa soimaan,eli olen ihan sekopää:))

Niin että löytyykö muista jouskareista samoja ominaisuuksia yhtään? :)

7

561

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

      Meillä on kotona pari villakoiraa ja olen harrastanut nuorena tyttönä ratsastusta.
      Kaippa mäki olen kärsimätön mut kukapa ei olisi..
      Lapsia haluan..olen 19v mutta olisin valmis äidiksi koska tahansa.
      Mustasukkaisuus iskee välillä.. siis usein..jopa miehistä kehen vain olen iskenyt silmäni.ei ole miestä koska en halua vakisuhdetta
      Tuo matkustelu ei oikein ole ikinä pahemmin kiinnostanut.. Tottakai lähtisin reissuun jos joku sen maksaa mutta ei ole tarvetta päästä nyt mihkään..

    • nousu-merkin?

      Aurinko-merkki on vain aurinko-merkki. Minulla ystävätär Jousimies nousu Leijonassa, kaksoset ja kaksi muuta lasta, 4 lasta yhteensä. Allergia (Jousimiehen herkkyydestä?) ei eläimiä. Reissailee Amerikassa, yhden tyttärensä luona, pikalähdöt ovat oleellinen osa Jousimiehen elämää, vaikka Skotlantiin, Kreikkaan, mihin vain, kunhan pääsee liikkumaan. Pomottaa miehiään, ruuanlaitot, siivoukset, remontit, kaupankäynnit, sun muuta. Mitä vain löytää pomotettavaa.

    • Jousimiesnainen !

      Tykkään minä eläimistä, mutta en ota kuitenkaan.

      Olen maalta kotoisin ja meillä oli karjaa ja kissoja. Sittemmin kaupunkiin muutettiin ja otettiin kissa kotieläimeksi. Tuo kissa pirulainen kusi joka paikkaan joten annettin se pois.

      Hastereita oli jossain vaiheessa ja naapurin kissa tappoi ne.

      Alle parikymppisenä mulla oli pieni akvaario, mutta kyllästyin siihen.

      Sitten 4 kymppisenä otin 2 marsua ja hamsterin. Hasteri kuoli vanhuuteen ja marsut annoin pois, koska silmäni vuotivat vettä.

      Vähän myöhemmin ostin pienen papukaijan. Papukaijamme oli meillä muutaman vuoden, kun sitten likka vei mukanaan kun muutti kotoa pois. Likalla oli 2 hamsteria kun asui kotona.

      Kärsimätön olen minäkin, heti tai ei ollenkaan.

      Mustasukkainen olen. Tärisen, raivoan ja itken. Nyt ei valitettavasti ole kumappania. ;D

      Lapsia on. Olen isoäiti ja olen ylpeä siitä.

      Kummi olen kolmelle lapselle, vaikka en kuulu kirkkoon.

      Matkustaisin minne vain jos olisi rahaa, joten usein matkustankin nojatuolissa. ;)
      Norja on kiehtova maa, lisäksi Suomen Lappi on kaunis.

      Lopuksi, haluaiisn olla rikas, joka auttaa muita pulaan joutuneita. ;)

    • löytyy

      Olen Jousimies- mies joka on harrastanut hevosia, ja koiria on. Kaikki edellä mainitut asia kiinnostaa. (ehkä ei new york , mutta matkailu kuiteski)

      Olen myös huomannut, että helposti ihastun muihin naisiin ja aika lähellä on aina nuo petämishairahdukset....

      • rakkaudet.

        Minulle on opetettu, että Jousimies-mies pitää kahta rakastettua. On varsinainen rakas, esimerkiksi oma vaimo ja sitten vaikka salarakas.
        Oma vaimo saa honkakalusteen keittiöön, salarakas saa tuosta kalusteenteosta jääneestä puupalasta tehdyn seinäkellon, jota tämä salarakas palvoo, kukaties kuolemaansa saakka.
        Toinen esimerkki, oma vaimo saa hänen mieleisensä, kauniin kaulakorun, salarakas saa ohuen kaulaketjun.
        Siis, oma aina ensin, sitten salarakas. Molemmat ovat ihastuksissaan tähän jumalaiseen Jousimieheen.
        Olen seurannut tuota suhdetta 18 vuotta.
        Minä en koskaan ole pitänyt Jousimies-merkin ominaisuuksista, miehen, enkä naisen.
        Laila Puustinen.


    • Sosadi`

      Olen myös Jousimies, ja samoja makuja löytyy ja paljon:

      - Rakastan myös hirveästi koiria, minulla on yksi koira ja alkaisin kohta harrastamaan sen kanssa agilitya, koira on minulle ainutlaatuinen ja pitää minut joka päivä onnellisena, rotu on Cavalierkingcharlesinspanieli. Hevosista puheenollen, olen aikaslainen 'hevosfani' Rakastan hevosten kanssa olemista, ja tykkään eniten ratsastaa niillä kouluratsastusta ja esteitä. Minulla ei ole omaa hevosta mutta kyllä aion ostaa.

      - Sama täällä, että ei kyllä yleensä kestä kärsivällisyys, ja se on todellista kidutusta kun joutuu odottamaan.

      - Olen myös mustasukkainen, mutta en kyllä pahasti, että jos poikaystävälläni on muita 'tyttöKamuja' niin se ei ole kivaa kestettävää... ja sillein että jos minulla on muita poika Kavereita niin ei se poikaystävää haitsaa :--- D

      - En halua myöskään missään nimessä lapsia. niitä ei. ei.

      - Haluan myös seilata äärittömästi vailla ajattomuutta melkein koko maailmassa. Minua kiinnostaa, Amerikka, Englanti.. ymss...: New York, Lontoo, , ja ehkä myös hitusen Japani ois kiva paikka mis haluis kävästä.

      Olen jousimies, tässä oli ominaisuuteni, kiitos ja näkemiin :---- )

    • tyttö-

      -Koiria meiltä löytyy 2, meillä on iokeestaa aina ollu koira. :)
      -omaan levottomat jalat, kaikki spontaanit lähdöt vaikka viereisee kaupunkiin tai maahan, jos vaan rahaa on, ulkomaille olis kiva muuttaa joskus tulevaisuudessa, tai ainakin toisen kaupunkiin. :D
      -hmm, mustasukkaisuudesta en oikee osaa sen enempää sanoa, koska en ole koskaan sitoutunut vakavasti, ikää siis alle 20wee.. mutta haluaisin kyllä jos oikea osuu kohdalle :)
      hahah ja joskus pienenä olisin halunnut aloittaa ratsastuken, mutta vanhemmat ei suostunut kustantamaa, eli se haave jäi silloin, mutta hevosista tykään!:D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      3016
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      84
      2761
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2188
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      20
      1763
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1509
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1479
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1427
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1312
    Aihe