Moi!! Mitäs mieltä olette kun jos on stay up fetissi?? Otan aina silloin tällöin vaimoni Stay upit vaatekaapista ja joskus myös sukkahousut ja puen ne jalkaani ja alan masturboida ;) Ne tuntuvat vaan niin hyviltä jaloissa :). Pakko niitä ite kokeilla ja kokea kun vaimokaan niitä ei jalkaan pistä...
Vastaukset 12
- kaikki emännän
alusvaatteet ja kivasti on sperma roiskunnu.
ihanimpia päälle ovat bodyt ja satiinipöksyt.
eipähän ole turhanpanttina kaapissa !- hannele trans
kiva laueta stringeihin tai pitkään korsettiin. koko päivän sitten märät asut
- hannele trans
minäkin käytän stay uppeja tai sukkanauhaliivejä ja sukkia joka päivää töissä. Samoin rintaliivejä
- sukkis-mies
samoin täällä.salaa kans käytän stay upeja ja sukkiksia...ja spermailen niitä , joskus myös korkokenkiä...ois kiva kimpassa runkkailla toisen kundin kanssa asuissa)))
moi.olen 41v ukm ja tykkään käyttää korsetteja,sukkanauhaliivejä, sukkia,satiini hanskoja ja dildoja.olen vantaalata.
- Nylons
Moi m40cdlover ! Täällä samanalinen hiukan pohjoisemmasta. Mukava löytää samaa ajatteleviakin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392381
- 49847
- 59814
Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää224661Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä
Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne81587T.h tuomio
Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin7569- 47558
- 64550
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t44544- 44537