Moi!
Otin heinäkuun alussa korvikset lävistyspyssyllä. Noin vähän yli viikko lävistysten oton jälkeen minulle tuli kuumetta ja päätä särki kauheesti, joka kesti vajaan viikon. En olisi voinut saada kuumetta/päänsärkyä keltään, koska asun poikaystäväni kanssa, joka ei ole ollut moneen vuoteen sairas.
Sitten kyseiset oireet hävisivät. Luin netistä, että lävistyspyssystä voi tulla HIV, koska kyseistä konetta on vaikea puhdistaa ja siihen voi bakteereja. Nyt pelkään, että minulle on tullut HIV, koska luin HIV:in oireista, että HIV:in oireet katoavat pian ja saattavat olla vuosia piilossa.
Eli mitä minun pitäisi tehdä? Täytyisikö mennä sukupuolitauti testeihin tai jotain? Kunpa en olisi ikinä ottanut näitä korviksia, ja haluankin nyt sanoa kaikille, että älkää ikinä ottako korviksia lävistyspyssyllä.
Jopa opiskeluni ovat kärsineet tämän asian takia. Elämäni on voinut mennä hukkaan vain korvisten oton takia.
Toivoisin tähän asiallisia vastauksia, en vittuilua kiitos.
Onko minulla HIV?
3
528
Vastaukset
- asia selviää
ainakin varmasti jos menet hiv-vasta-aine-testiin, kun "riskitilanteesta" on kulunut 3kk. Riippuen missä asut, testiin pääsee aidstukikeskukseen, spr-plus-pisteisiin, yksityisille lääkäriasemille, kouluterv.huoltoon tai myös terv.keskukseen. Muissa maksuton, paitsi yksit. lääkäriasemilla maksaa paljonkin.
Itsellenikin olen aikanaan ottanut korvikset, enkä pelännyt todellakaan hiv:tä, mutta en sit tiedä mikä tuo lävistysmenetelmä on josta puhut?? Missä ne laitettiin? Jos tavan kultasepän liikkeessä, niin on tosi vaikea kuvitella, että hiv-riskiä voisi olla lävistyksen yhteydessä!! Eihän niitä korviksia muutoin kukaan ottaisi! Ja kaiken kukkuraksi hiv kuolee sekuntien päästä (lähde: aidstukikeskus) jouduttuaan ilman kanssa tekemisiin, ettei näin ollenkaan pitäisi riskiä olla. Voithan vielä kirjoittaa kysymyksesi aidstukikeskuksen sivulla, siellä asiantuntijat vastaavat ja kertovat onko heidän mielestään aiheellista käydä testeissä. Saat sitten mielenrauhan, vaikka mielestäni sinulla ei huoleen aihetta olekaan. Hyvää alkavaa syksyä ja nauti opinnoistasi!- sitähän
se on.
Ensin hiv, sitten aids ja sitten kuolema.
- voi olla
HIV. Ei se virus siinä lävistyspyssyssä elä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053121Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391600Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus931451- 891349
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461314Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1551228Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze123999Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803