Pielisellä kalassa ilman lupia ja ilman liivejä
Kuskina juoppo jota saatte sakoittaa jos haluatte!!!
Yhteiskunta maksaa!!!
teillepoliisit
12
408
Vastaukset
- Poliisit
Itteppä olet osas valinnut luuseri.
- valoitta ajanut
Jos ajat valoitta polkupyörällä saat 20 euron sakot viet sossuun olet toimeetulotuella ja työmarkkinatuella oleva 50 kymppinen vanhus joka ei saa työpaikkaa, eikä ole millä maksaa sakkoja, rikoksia kannattaa tehdä laskut toimitat joka kerta sossuun
Ensinnäkin kirjoittaja saadaan selville taitavan tietokoepoliisin kautta.
Toiseksi täällä ei saa kehoittaa ja yllyttää toista rikoksen polulle eikä muutenkaan kovin tahdikasta.
Laskuja sakoista ei kannata toimittaa sossuun, vaikka tälläistä väärää kuvaa lietsotaan.
Tiedän varsin hyvin millaista toimeentulotukea voidaan antaa ja minulla on lainsäädäntö ja myöskin hankkinut sovellutusohjeet, joten siinä suhteessa olen asioihin perehtynyt.MKEnsinnäkin kirjoittaja saadaan selville taitavan tietokonepoliisin kautta.
Toiseksi täällä ei saa kehoittaa ja yllyttää toista rikoksen polulle eikä muutenkaan kovin tahdikasta.
Laskuja sakoista ei kannata toimittaa sossuun, vaikka tälläistä väärää kuvaa lietsotaan.
Tiedän varsin hyvin millaista toimeentulotukea voidaan antaa ja minulla on lainsäädäntö ja myöskin hankkinut sovellutusohjeet, joten siinä suhteessa olen asioihin perehtynyt.MK- Kuotta
markkukorpinen kirjoitti:
Ensinnäkin kirjoittaja saadaan selville taitavan tietokonepoliisin kautta.
Tiedän varsin hyvin millaista toimeentulotukea voidaan antaa ja minulla on lainsäädäntö ja myöskin hankkinut sovellutusohjeet, joten siinä suhteessa olen asioihin perehtynyt.MKSpiikkaan tähän väliin että Lieksasta saa polkypyörän valoja alle vitosella ja led näyttöisiäkin jo kympillä, pattereineen .
Toki poliisi ei hevillä sakota siinäkään tapauksessa jos polkypörän tangossa roikkuu lyhty jossa palaa kynttilä..pelkkä palava tupakki suussa ei ritä valoksi eikä se mentaliteetti että : tässä minä nyt ajan saakeli ja uhallani ilman valoja. - lexkorpinenko?
Ensinnäkin kirjoittaja saadaan selville taitavan tietokonepoliisin kautta.
Tiedän varsin hyvin millaista toimeentulotukea voidaan antaa ja minulla on lainsäädäntö ja myöskin hankkinut sovellutusohjeet, joten siinä suhteessa olen asioihin perehtynyt.MKkaappiesi kätköistä?
- fffffffffffffffffffff
lexkorpinenko? kirjoitti:
kaappiesi kätköistä?
eikä muuksi muutu.
lexkorpinenko? kirjoitti:
kaappiesi kätköistä?
Käytä omaa nimeäsi.
Olen todella jotenkin valveutunut yksilö ja olen joitakin asioita jopa opettanut eli työ ja virkaehtosopimusta alan opiskelijoille. sekä työturvallisuuteen liittyviä asioita.
Olen toiminut myös luottamustehtävissä kymmeniä vuosia, joten sitä kautta on tullut myös perehdyttyä asioihin sekä tuon kantapään kautta,eli kääntämällä kivet ja kannot että asia selvitetään.Vaikka menis sitten taloosta viimeenen lehemä.MK- Kuotta
Käytä omaa nimeäsi.
Olen todella jotenkin valveutunut yksilö ja olen joitakin asioita jopa opettanut eli työ ja virkaehtosopimusta alan opiskelijoille. sekä työturvallisuuteen liittyviä asioita.
Olen toiminut myös luottamustehtävissä kymmeniä vuosia, joten sitä kautta on tullut myös perehdyttyä asioihin sekä tuon kantapään kautta,eli kääntämällä kivet ja kannot että asia selvitetään.Vaikka menis sitten taloosta viimeenen lehemä.MKtaita markku jo luulla yhä olevansa valtuustosalissa puhumassa valtuutetuille ..herätys nyt , sie puhut vain lukijoille , sekalaiselle seurakunnalle.
Kuotta kirjoitti:
taita markku jo luulla yhä olevansa valtuustosalissa puhumassa valtuutetuille ..herätys nyt , sie puhut vain lukijoille , sekalaiselle seurakunnalle.
Meitä on moneksi ja monenlaista narskuttajaa ja hiirtä on jotka saavat tuhoa aikaan enemmän kuin susi ja karhu mettäs.
On myöskin monenlaista hännänheiluttajaa ja joilla voi olla tuulen huuhtoma takapuoli.
Mutta on myöskin ihmisiä, jotka ovat eläneet toivoneet ja rakastaneet ilman pieraisua toisen nokkaan.
Kuotta minä en pierasusta hätkähdä,olen siivonnut paskoja navetassa ja myöskin sekavan ihmisen jäljiltä jopa lämpöpatterista,jotta miten on kykenetkö kaikkeen siivoamiseen jopa kurkkupaskaan ja mätään.
Mutta mitä työtä tekivät äidit lotat pojilleen. Ne ei turhia höpise vaan pesivät näitä maattomia poikia ,jotka puollustivat henkensä menettäneenä tätä isänmaata ja kuka ne ruhjoutuneet kasasi ja parsi taas jälleen, toiset maanpoveen kauniisti ja rukoillen ja toivoen,ettei näin enää tapahtuisi.
Niin sinä kuin minäkin saame hieman hävetä.MK- vai natikka
Meitä on moneksi ja monenlaista narskuttajaa ja hiirtä on jotka saavat tuhoa aikaan enemmän kuin susi ja karhu mettäs.
On myöskin monenlaista hännänheiluttajaa ja joilla voi olla tuulen huuhtoma takapuoli.
Mutta on myöskin ihmisiä, jotka ovat eläneet toivoneet ja rakastaneet ilman pieraisua toisen nokkaan.
Kuotta minä en pierasusta hätkähdä,olen siivonnut paskoja navetassa ja myöskin sekavan ihmisen jäljiltä jopa lämpöpatterista,jotta miten on kykenetkö kaikkeen siivoamiseen jopa kurkkupaskaan ja mätään.
Mutta mitä työtä tekivät äidit lotat pojilleen. Ne ei turhia höpise vaan pesivät näitä maattomia poikia ,jotka puollustivat henkensä menettäneenä tätä isänmaata ja kuka ne ruhjoutuneet kasasi ja parsi taas jälleen, toiset maanpoveen kauniisti ja rukoillen ja toivoen,ettei näin enää tapahtuisi.
Niin sinä kuin minäkin saame hieman hävetä.MKNykyajan'maattomia poikia' alkaa lieksassakin olla n satakunta, osa kieltä taitamattomia. Sinne jäi perhe,suku ja kaikki muutkin kun luikkivat pakoon itse.
vai natikka kirjoitti:
Nykyajan'maattomia poikia' alkaa lieksassakin olla n satakunta, osa kieltä taitamattomia. Sinne jäi perhe,suku ja kaikki muutkin kun luikkivat pakoon itse.
On myöskin maan ostajia ja maksavat hyvän hinnan,näin naapuri toimii kun eivät väkivalloin saaneet meitä hallintaan.MK
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?861689Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,161063Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.981007Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79942- 91784
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51754Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot146749- 53674
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs48671Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv51661