Elikkäs..
En ole jaksanut alkaa soittelemaan merkkiliikkeisiin ja tiedustelemaan asiaa, mutta kysymys kuuluu onko 2005 vuosimallin A6:n jakopää remmillä vai kettingillä?
Malli tarkemmin A6 3.0 tdi quattro ja automaatti.
Muitakin kokemuksia em. mallista saa laittaa, mikäli sellaisia löytyy.
Toivottavastyi täällä joku on perehtynyt asiaan/on tietoa.
A6 3.0 tdi -05 jakopää?
7
7081
Vastaukset 7
- .......................
Loistava auto, varsinkin talvella. Saksasta löytyy paljon yli 300tkm ajettuja, joten hienosti kestää kilometreja.
- Burkis..
ajettua ees harkita ostaa.No kestää ja kestää jos vaan jaksaa korjata ja huollattaa ajoillaan.Kyllä vikojakin ilmenee joskus suurempia ja joskus pienempiä.
Itsellä ei koskaan millään autolla ajettu 100 tuhatta kilsaa enempi sit vaihto.Auto kannattaa vaihtaa pois alle 100t kilsassa.Siin saa paremman hyvityksenkin. - auton
Burkis.. kirjoitti:
ajettua ees harkita ostaa.No kestää ja kestää jos vaan jaksaa korjata ja huollattaa ajoillaan.Kyllä vikojakin ilmenee joskus suurempia ja joskus pienempiä.
Itsellä ei koskaan millään autolla ajettu 100 tuhatta kilsaa enempi sit vaihto.Auto kannattaa vaihtaa pois alle 100t kilsassa.Siin saa paremman hyvityksenkin.pitäminen ole ollut koskaan kannattavaa.
- Anonyymi
auton kirjoitti:
pitäminen ole ollut koskaan kannattavaa.
Mitä tarkoittaa. Pitäminen ole ollut koskaan kannattavaa
- Alitteleva audisti
Löytyykös tietoa siitä kummalla versiolla tuo jakopää on?
- se on
kuten tuolla on jo todettu.
- Aloitteleva audisti
se on kirjoitti:
kuten tuolla on jo todettu.
Jeps. Enpä huomannut otsikkoa noin tarkkaan lukea, mut nyt hoksasin. Kiitos kuitenkin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761530
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.96736En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48536
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483