Oletko huomannut kuinka järki ja rehellisyys niputetaan epäsuorasti, vl-liikkeessä?
Tässä yhteydessä on nostettava Avakas jalustalle, hän on ilmoittanut korkeimmaksi ohjeeksi rehellisyyden, itselleen.
Aina kun perätään rehellisyyttä vl-opissa, nostetaan rinnalle järki. Ja loppu onkin sitten helppoa, kun on jo päätetty, että järki pitää vangita.
Mutta miksi pitää vangita rehellisyys? Eihän rehellisyys ole monestikaan synonyymi järjelle. Epärehellinen pitää saaliinsa, saaden siitä hyödyn. "Tyhmä" rehellinen, palauttaa saaliinsa.
Järki ja rehellisyys
5
164
Vastaukset
- ole ollenkaan
huomannut.
Mitä tarkoitat?
Selitätkö tarkemmin?Aina jos perää rehellisyyttä vl-opissa ja liikkeessä, niin alkavat puhumaan järjestä, joka pitää vangita. siinä se rehellisyyden asiakin sitten jää..
- vieläkään
Devoit kirjoitti:
Aina jos perää rehellisyyttä vl-opissa ja liikkeessä, niin alkavat puhumaan järjestä, joka pitää vangita. siinä se rehellisyyden asiakin sitten jää..
puhutko kapulakieltä
vai miksi ei aukene
kummalla on järki vangittu
mitä nää oikee puhut
selitä tarkemmin
ja selevällä suomen (suomen) ei saamen
kielellä tevoitti hyvä
jota joku pyysi poistumaan palstalta
mutta minä se en ollu
en ollu
justiin vasta lujin sen viestin
jossa tevoittia ja melperiä
pyyvettiin häippäsemaan
tältä palstalta.
loppu - ........................
vieläkään kirjoitti:
puhutko kapulakieltä
vai miksi ei aukene
kummalla on järki vangittu
mitä nää oikee puhut
selitä tarkemmin
ja selevällä suomen (suomen) ei saamen
kielellä tevoitti hyvä
jota joku pyysi poistumaan palstalta
mutta minä se en ollu
en ollu
justiin vasta lujin sen viestin
jossa tevoittia ja melperiä
pyyvettiin häippäsemaan
tältä palstalta.
lopputevoitti?
vastaa nyt. vieläkään kirjoitti:
puhutko kapulakieltä
vai miksi ei aukene
kummalla on järki vangittu
mitä nää oikee puhut
selitä tarkemmin
ja selevällä suomen (suomen) ei saamen
kielellä tevoitti hyvä
jota joku pyysi poistumaan palstalta
mutta minä se en ollu
en ollu
justiin vasta lujin sen viestin
jossa tevoittia ja melperiä
pyyvettiin häippäsemaan
tältä palstalta.
loppuVl-liikkeessä rehellisyys samaistetaan järjeksi.
Vl-liikkeessä kehoitetaan vangitsemaan järki.
Siinä samalla menee reheellisyyskin vankilaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1731641
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361216- 621125
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html189911- 44848
- 68757
- 49750
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244533681- 119654
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79620